Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må Elkjøp få seg en smekk på pungen for altså. Ikke at jeg ikke unner dere heldige dette her, men nå er det jo ikke første gangen Elkjøp roter lanseringer til, ett spill kan jeg jo forstå. Men en så stor lansering som PS4 :p

 

Jaja, heldige er dere ihvertfall!

Var det ikke Expert som bæsja på leggen for noen år tilbake på en stor lansering. mener det var spill...??

Lenke til kommentar

Når jeg ser forskjellen på 720p og 1080p på en 15" laptop så regner jeg med at jeg vil gjøre det på en 40" LED TV også.

Fungerer litt annerledes når du sitter 30 cm fra skjermen kontra 3 m. Mange som har blitt lurt av 720p og 1080p før på gode tver under 40 tommer. Siden pikseltettheten der er høyere enn hva den blir på enn 55 med 1080p fks. Men men

Lenke til kommentar

Haha..! Prøv! :D Ta det opp og legg ut lydfilen også! ;)

Spiller av en lydfil fra Per Sandberg i telefonen.

 

Nei, men flaten så råttent gjort av Elkjøp :p Hadde det vært slik at konsoller ble gitt ut i ny versjon hvert år, så kunne de jo tjent massiv på slike "stunt".

 

Snakket forresten med noen fra Elkjøp for noen uker siden, og spurte de om jeg kunne kjøpe BF4 4 dager før release, og da sa han: "Nei, det er ikke lovlig, men våre ansatte gjør da alltids feil, så bare prøv." :p Fikk det for 320kr .. Edit: til ps3. Edit 2: snakket med online kundeservice først, hvis det var uklart.

Endret av ImagineAnarchy
Lenke til kommentar

Hahahhaha

 

Bra for de som fikk den tidlig. Men den boten de får er kjip. Kan også miste retten til å selge deres produkter etc

Snakker om du? Sony kan ikke gi noen bøter. De kan derimot kreve erstatning. Og det er kun Sony som har rett til å selge produktene til Sony. Sony kan ikke ta fra noen rettigheter, da de heller ikke har lov til å gi noen rettigheter til å selge de. Sony kan derimot nekte å selge produkter til Elkjøp, sånn at Elkjøp ikke har noen Sonyprodukter å videreselge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Snakker om du? Sony kan ikke gi noen bøter. De kan derimot kreve erstatning. Og det er kun Sony som har rett til å selge produktene til Sony. Sony kan ikke ta fra noen rettigheter, da de heller ikke har lov til å gi noen rettigheter til å selge de. Sony kan derimot nekte å selge produkter til Elkjøp, sånn at Elkjøp ikke har noen Sonyprodukter å videreselge.

Bryr Sony seg da? Var jo noen som hadde fått tak i PS4 før US release og postet det på internet. Sony twittret jo om det og la til link til youtuben hans eller noe. Konsollen er betalt, psn er oppe i morgen for EU osv.. Er nok ikke noe de sitter å er sinte over heh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...