Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En interessant ting ble sagt av de folka i IGN som prata etter ei helg med PS4-spilling. Han ene hadde fått en klage fra kona om at det lagde mye lyd. Så han tok et headset og putta inn i kontrolleren(så vidt jeg forstod det) og vips så kom all lyden i headsetet.

Dette er med ett standard headset ja, jeg snakket om Sony sitt chat headset som det ble diskutert.

Forøvrig er det helt konge at man får lyden trådløst på det viset, slipper man å dra ledning fra.Tv/forsterker. Kudos til Sony her!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dette er med ett standard headset ja, jeg snakket om Sony sitt chat headset som det ble diskutert.

Forøvrig er det helt konge at man får lyden trådløst på det viset, slipper man å dra ledning fra.Tv/forsterker. Kudos til Sony her!

Ja, jeg ble virkelig overraska! Det er faktisk, tro det eller ei, enormt positivt for min del.

For de av dere som er interessert i å se bekreftelse på det så spol 2 min ut i denne filmen:

http://www.ign.com/videos/2013/11/18/game-scoop-our-first-weekend-with-the-ps4

Lenke til kommentar

Hadde jeg kunne downvote her inne. Hadde jeg brukt det ganger 1000 på den posten din. Tulling

Hvorfor? Og hvorfor så fiendtlig?

 

Det sier jo seg seg selv at hvis man kan tjene rått på noe, så er det verdt å tenke på! Hvorfor er det så galt å selge en konsoll hvis noen vil kjøpe en? En handel vil ikke bli til, så sant ikke begge parter er fornøyd med avtalen. Om jeg vil gå glipp av min forhåndsbestilte PS4 ved å tjene noen tusen ekstra, fordi noen andre som ikke har nevnte konsoll og er villig til å betale mange tusen for den, hva er galt? Jeg har ikke mange penger akkurat nå, så noen tusen ekstra i lomma betyr mye for meg. For noen som har jævla mange tusen, er veldig rike, som har råd til å betale en dyrere pris for en konsoll, som driter i hvor mye den koster, bare de får en, eller kan gi en bort til barna til jul, hvorfor får ikke de lov til å kjøpe den?! Fordi det er umoralsk? Jeg vil i så fall ikke lure noen! Folk vet hva som blir solgt til hvilken pris.. Det er ingen som tvinger noen som helst. Utnytter jeg noen? Nei! Jeg legger i så fall ut et tilbud som det er frivillig å stå over, eller akseptere. Kanskje de som vil kjøpe er personer som alltid tenker slik, fordi de har så mange penger, som aldri sitter i telefonkø for å sikre seg billetter, som aldri forhåndsbestiller noe som helst, eller venter på januarsalg, fordi de har penger nok til å betale seg ut av slike situasjoner og foretrekker det på den måten. Hvorfor er det så himla galt og negativt av meg å være den som selger et slikt produkt, hvis begge blir fornøyde? Hvorfor er jeg en tulling?

  • Liker 9
Lenke til kommentar

@ Sending!

Takk, mente jo jeg også.. Spesielt siden det var en løslig bemerkning med litt latter bak.. Utgangspunktet var jo konsollen på Finn som ble lagt ut til 22.900,-, men med en del spill og tilbehør.. Han fikk jo godt over 100 % der.. Jeg har jo aldri sagt at jeg skulle legge den ut for salg, men det er jo selvfølgelig noe å tenke på med en slik fortjeneste.. Antar uansett at jeg nok ikke kommer til å ta bryet, og er for ivrig til selv å prøve konsollen, men allikevel.. Ble overrasket over negativiteten..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...