Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Her er også en god nyhet for dem som er ekstra nervøse.

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/11/19/sony-exchanging-defective-playstation-4-units-immediately.aspx

 

Man skal selvsagt ikke stole blindt på det Sony sier, men tatt fra artikkelen:

 

"The number of affected PS4 systems is less than 1%, which represents a very small percentage of total units shipped to date and is within the expected range for a new product introduction."

Sony sa 0,4% var normalt og innenfor det de forventet. Nå er 1% normalt og innenfor det de forventet? Hva med 3%? 5%? 10%? Skeeeptisk. Men bra de bytter ut asap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nytt firmware 1.51 lanseres i natt.

 

 

Announced on the PlayStation Blog, PS4 firmware 1.51 will be available sometime later tonight. The post states that this minor update will be a required update and will improve system software stability.

There will also be some "minor refinements" in regards to the system UI, like being able to see when the console is downloading a game and game patch at the same time.

Assuming you haven't changed your settings, the PS4 should grab the firmware automatically as long as the PS4 is in stand-by mode.

 

Endret av Eyerock
Lenke til kommentar

Finnes det ikke en egen tråd for PS vs Xb her?

 

Lyd < full HD. Burn.

 

Jo, men føler likevel klippet jeg postet er fullt relevant. Bør ikke du heller bekymre deg om å få tak i en PS4 på dagen ? :p

 

Nå er det ihvertfall greit for deg å vite at lydkvaliteten på PS4 er pissdårlig, så slipper du å bli skuffet den dagen du kobler opp systemet. Kanskje du til og med blir positivt overasket om Sony faktisk har greid å få på plass en oppdatering eller to ;)

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sony sa 0,4% var normalt og innenfor det de forventet. Nå er 1% normalt og innenfor det de forventet? Hva med 3%? 5%? 10%? Skeeeptisk. Men bra de bytter ut asap.

Alt opp til 3% er normalt for forbruker elektronikk, så om Sony om 1 måned forteller at failureraten er 2 % og innenfor normalen, så trenger du ikke reposte fanboy kommentarene dine. La oss håpe Xbox one og ps4 begge slipper Xbox 360 lignende tilstander. Det er bare trasig for oss konsoll eiere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt å bruke mono headsettet? Er nok vanvittig mye bedre med et skikkelig et ;)

 

Du er klar over at det kun er stemmen som går igjennom her, og ikke hele lydbildet ? Det funket helt prima på 360 i alle de årene jeg var aktiv online, lyden selvsagt kom over høgtallere. Men jeg er enig meg deg, er selvsagt bedre med ett helt ordinært headset. Men som sagt, så lenge det er tjenesten som setter grenser vil det fremeles være nille lyd i headsettet, uansett om det er ett til 50,- eller 1500,-

Lenke til kommentar

Du er klar over at det kun er stemmen som går igjennom her, og ikke hele lydbildet ? Det funket helt prima på 360 i alle de årene jeg var aktiv online, lyden selvsagt kom over høgtallere. Men jeg er enig meg deg, er selvsagt bedre med ett helt ordinært headset. Men som sagt, så lenge det er tjenesten som setter grenser vil det fremeles være nille lyd i headsettet, uansett om det er ett til 50,- eller 1500,-

En interessant ting ble sagt av de folka i IGN som prata etter ei helg med PS4-spilling. Han ene hadde fått en klage fra kona om at det lagde mye lyd. Så han tok et headset og putta inn i kontrolleren(så vidt jeg forstod det) og vips så kom all lyden i headsetet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...