Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du seriøst fem år? Eller er det paranoiaen på fære igjen?

 

Det var ikke et angrep i det hele tatt. Jeg sikta til det at du samler på konsoller, og at du en dag uansett kommer til å plukke opp den nye xboxen. Du sa jo selv at du aldri kom til å kjøpe en ny xbox360 en gang, allikevel kjøpte du senere en ny 360 når Gears of War 3 kom.

 

Og hvem er dere? Sikter du til de såkalte xbox-fanboyene? Som du aboslutt mener jeg er, selv om jeg har spilt online med deg på Killzone og bruker PS3`en nesten mer enn xboxen.

 

Sorry ass, jeg går both ways.

 

_________________________

 

Maybe the PS4 will be out in 2013 in Europe, and maybe it won’t

 

Er ikke paranoia, det er bare det jeg oppfatter av mange her inne har absolutt noe imot mine preferanser av hva jeg liker og ikke liker. Synd på dem da

Tror vi begge vet hvordan vi krangla før :). Er nok derfor jeg er på defensiven. Så ta det med ro, jeg har forlengst glemt det. Jeg har alltid blitt angrepet av mange her inne, selvom jeg påpekte ingenting om du var en av dem. Men viss du følte det sånn, sorry.

 

Nok offtopic, jeg setter en strek over dette

La eller diskutere saklig angående Sony og kommende PS4, ikke om personer.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

The Witcher 3 Bekreftet til PS4.

 

" Den nye maskinvaren gir oss muligheten til å skape noe stort. Vi har fått jobbe med den nye konsollen helt siden den ble født, og dette tillater vår egenproduserte REDengine 3 å presse systemets grafiske grenser. Det er en frisk konsoll med mange innovative funksjoner, som vi gleder oss til å bruke i spillet vårt, sier CD Projekt Red-sjef Adam Badowski. "

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Kjøpte min PS3 på noen få mnd etter lansering, da hadde den ikke rukket å gå ned i pris enda, men anskaffet pakken med ekstra kontroll, motorstorm og resistance, til samme pris. 60 giga, og MED støtte for PS2-spill. Fungerer som bare det den dag i dag :)

 

Leste nettopp mer om PS4-spesifikasjonene på playstation.no og kom til å legge merke til denne fine detaljen. PS4 vil ha Analog-AV out, det vil si at vi etter fire generasjoner Playstation, og nesten 20 år FORTSATT vil finne den gamle røde, gule og hvite kabelen i eska XD

 

Apropos eska.. Her er det enda mer info om neste generasjon ;)

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Playstation_4

Endret av fredum
Lenke til kommentar

Konsollen vises garantert på E3! Håper Sony kommer opp med et eller annet fett, ville vært helt rått.

 

Alt annet en dette:

 

grilllede_640x360.jpg

 

Jeg håper den kommer i et design som gjør det mulig å ha den i en hylle med de andre tingene mine som skal under en tv. Er faen meg lei av at alle dingser skal ha en "flott" design fremfor å være plasseringsvennlig :mad: ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper den kommer i et design som gjør det mulig å ha den i en hylle med de andre tingene mine som skal under en tv. Er faen meg lei av at alle dingser skal ha en "flott" design fremfor å være plasseringsvennlig :mad: ..

 

Kan ikke være mer enig... drømmen min med PS3 var at den også kom i en komponentutførelse med standardbredde (HiFi).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...