Skosåle Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Mitt eneste spørsmål er: How many ducks can it take? Need more ducks! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 And ducks rhyme with... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Er du seriøst fem år? Eller er det paranoiaen på fære igjen? Det var ikke et angrep i det hele tatt. Jeg sikta til det at du samler på konsoller, og at du en dag uansett kommer til å plukke opp den nye xboxen. Du sa jo selv at du aldri kom til å kjøpe en ny xbox360 en gang, allikevel kjøpte du senere en ny 360 når Gears of War 3 kom. Og hvem er dere? Sikter du til de såkalte xbox-fanboyene? Som du aboslutt mener jeg er, selv om jeg har spilt online med deg på Killzone og bruker PS3`en nesten mer enn xboxen. Sorry ass, jeg går both ways. _________________________ Maybe the PS4 will be out in 2013 in Europe, and maybe it won’t Er ikke paranoia, det er bare det jeg oppfatter av mange her inne har absolutt noe imot mine preferanser av hva jeg liker og ikke liker. Synd på dem da Tror vi begge vet hvordan vi krangla før . Er nok derfor jeg er på defensiven. Så ta det med ro, jeg har forlengst glemt det. Jeg har alltid blitt angrepet av mange her inne, selvom jeg påpekte ingenting om du var en av dem. Men viss du følte det sånn, sorry. Nok offtopic, jeg setter en strek over dette La eller diskutere saklig angående Sony og kommende PS4, ikke om personer. Endret 21. februar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Eg berre postar denne her: synes den var litt catchy http://www.youtube.com/watch?v=-pRUiCdvQ_M 2 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Den er postet litt tidligere i tråden. Kjempefengende låt.. har hørt på den et par ganger i dag, haha. Hele pressekonferansen til Sony: 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Episk musikk. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) The Witcher 3 Bekreftet til PS4. " Den nye maskinvaren gir oss muligheten til å skape noe stort. Vi har fått jobbe med den nye konsollen helt siden den ble født, og dette tillater vår egenproduserte REDengine 3 å presse systemets grafiske grenser. Det er en frisk konsoll med mange innovative funksjoner, som vi gleder oss til å bruke i spillet vårt, sier CD Projekt Red-sjef Adam Badowski. " Endret 21. februar 2013 av Noiz Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Og siden PS4 er hovedsaklig en PC, er det lett å porte til PS4 fra PC-versjonen. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 mulig å laste ned selve introsangen noe sted? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ser ut som en god konsoll, men jeg tror jeg venter etter launch med å kjøpe den. Gjorde det med 360 og PS3, og nyter dem forsatt ^^ Å bruke mer enn 2500 kr på en konsoll er for mye for min smak, da venter jeg heller. Lenke til kommentar
fredum Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Kjøpte min PS3 på noen få mnd etter lansering, da hadde den ikke rukket å gå ned i pris enda, men anskaffet pakken med ekstra kontroll, motorstorm og resistance, til samme pris. 60 giga, og MED støtte for PS2-spill. Fungerer som bare det den dag i dag Leste nettopp mer om PS4-spesifikasjonene på playstation.no og kom til å legge merke til denne fine detaljen. PS4 vil ha Analog-AV out, det vil si at vi etter fire generasjoner Playstation, og nesten 20 år FORTSATT vil finne den gamle røde, gule og hvite kabelen i eska XD Apropos eska.. Her er det enda mer info om neste generasjon http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Playstation_4 Endret 22. februar 2013 av fredum Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Liker det jeg ser! Virker som Sony går bort i fra den dritten av noen triggere som vi har i dag, max kudos for det Design avdelingen til Sony må jo ha vært stang ut ved DS3 fremstillingen altså. Endret 22. februar 2013 av Mala 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 2 nye spill til Vita ute i PSN. Ragnarok Odyssey Persona 4 Golden Begge spillene er verdt og sjekke ut visst du har Vita. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Takk for info, men hardly relevant i en PS4-diskusjon? Hva tror folket kommer til å skje på E3/Gamescon? Jeg tror E3 blir arena for ihvertfall EA som kommer til å vise sine produkter og så håper jeg Sony viser den faktiske konsollen.. 3 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Konsollen vises garantert på E3! Håper Sony kommer opp med et eller annet fett, ville vært helt rått. Alt annet en dette: Endret 22. februar 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 2 nye spill til Vita ute i PSN. Ragnarok Odyssey Persona 4 Golden Begge spillene er verdt og sjekke ut visst du har Vita. Særlig Persona 4. Anbefales på det -sterkeste-. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Konsollen vises garantert på E3! Håper Sony kommer opp med et eller annet fett, ville vært helt rått. Alt annet en dette: Jeg håper den kommer i et design som gjør det mulig å ha den i en hylle med de andre tingene mine som skal under en tv. Er faen meg lei av at alle dingser skal ha en "flott" design fremfor å være plasseringsvennlig .. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg håper den kommer i et design som gjør det mulig å ha den i en hylle med de andre tingene mine som skal under en tv. Er faen meg lei av at alle dingser skal ha en "flott" design fremfor å være plasseringsvennlig .. Kan ikke være mer enig... drømmen min med PS3 var at den også kom i en komponentutførelse med standardbredde (HiFi). Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Morro å se 4k video støtte ble bekreftet... told u all woop Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Ingen som har sagt noe annet, men SPILL i 4k, det kan vi se lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå