Aleks Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 http://www.joystiq.com/2013/02/21/psn-transfers-ps4 Hmm... Hadde egentlig tenkt til å ta igjen noen spill som jeg ikke har fått spilt, feks Killzone og Uncharted. Hvis jeg kjøper spillet fysisk, kan det da brukes på PS4? Eller må jeg vente til PS4 kommer for å kjøpe en digital versjon av spillet da? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) @Sir Sanchez: Man kan også trekke konklusjoner som sier at det var genialt og kjempesmart at de ikke viste frem konsollen. Er ingen grunn til å overanalysere og trekke en haug av konklusjoner ut av en liten tweet - bedre å forholde seg til det han faktisk har skrevet. Endret 21. februar 2013 av iGlenn 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg får gå litt tilbake på mitt tidligere utsagn. Etter å ha sett presentasjonen så er jeg ikke sikker på at kjøper Xbox allikevel. Det skal mye til for å toppe dette, men jeg venter i spenning på mottrekket fra Major Nelson og co. Pris: Ikke viktig. Den koster ikke mer enn kanskje 5-6.000,- og det har jeg råd til. Alltid online: Ikke viktig. Jeg har internett hjemme der maskinen skal stå. Har også internett på mobilen, i bilen og på jobb. Har til og med internett på hytta. PC?: Ja og nei. Har en bra pc i dag, jeg også, men spiller allikevel mest på konsoll. Har til gode å kjøpe pc-spill fremfor samme versjon på konsoll. Unntaket er spill som utelukkende kommer på pc som jeg vil ha. Selv om PS4'en "bare" har 8gb DDR5 så har den ikke et minnekåt Operativsystem og tusen prosesser som stjeløer ressurser i bakgrunnen. Jeg tror på ryddige ytelser fra Sonys gullkalv. Release: Gi meg den nå! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Aldri eid en Xbox, og med alt dette de har sagt om PS4 finnes det ingen tvil om at jeg fortsetter i Playstation-sporet, noe jeg har gjort siden den første. Eneste spørsmålet er prisen. Får vel begynne å spare nå. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Forza Motorsport er vel eneste grunnen til at jeg vurderer Xbox - Gran Turismo ble bare en orgie av trist i forhold.. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 GT er desverre drit kjedelig mot forza mere friske serie... 2 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg får gå litt tilbake på mitt tidligere utsagn. Etter å ha sett presentasjonen så er jeg ikke sikker på at kjøper Xbox allikevel. Det skal mye til for å toppe dette, men jeg venter i spenning på mottrekket fra Major Nelson og co. Pris: Ikke viktig. Den koster ikke mer enn kanskje 5-6.000,- og det har jeg råd til. Alltid online: Ikke viktig. Jeg har internett hjemme der maskinen skal stå. Har også internett på mobilen, i bilen og på jobb. Har til og med internett på hytta. PC?: Ja og nei. Har en bra pc i dag, jeg også, men spiller allikevel mest på konsoll. Har til gode å kjøpe pc-spill fremfor samme versjon på konsoll. Unntaket er spill som utelukkende kommer på pc som jeg vil ha. Selv om PS4'en "bare" har 8gb DDR5 så har den ikke et minnekåt Operativsystem og tusen prosesser som stjeløer ressurser i bakgrunnen. Jeg tror på ryddige ytelser fra Sonys gullkalv. Release: Gi meg den nå! Godt du "bare" skrev "bare" fordi 8 GB ram er helt konge for en konsoll, men mest av alt, det er DDR5. Er slikt enn gjerne vil ha til PC. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Uff... jeg likte ikke trigger-knappene på DualShock 4. Skal ikke Sony lære av DualShock 3 sine feil? Killzone: Shadow Fall så jo jævlig fett ut da. Skuffa over at de ikke viste frem selveste maskinen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ser ut tilå være litt konkave trigger knapper i det minste? Utformingen på disse tidligere er jo bare sorgens kapittel etter min mening ihvertfall. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 This pretty much sums it up: 8 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 @Sir Sanchez: Man kan også trekke konklusjoner som sier at det var genialt og kjempesmart at de ikke viste frem konsollen. Er ingen grunn til å overanalysere og trekke en haug av konklusjoner ut av en liten tweet - bedre å forholde seg til det han faktisk har skrevet. Okei, nå spiller du bare dum. I'm out! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) This pretty much sums it up: http://www.youtube.com/watch?v=0rJDn0jRnUQ Hahahah Endret 21. februar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Rofl den var perfekt. Endret 21. februar 2013 av Zelkin Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 For en gangs skyld gir ITavisen en kvalitetsnyhet. http://www.itavisen.no/912021/det-blir-ingen-bruktsperre Lenke til kommentar
Danek Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Er selve konsollen vist fram? Spesifikasjoner? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Vi vet en del om spesifikasjonene, men selve boksen er IKKE vist frem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Og det er igrunn det minst spennende også, ihvertfall for min del. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Hva er det du sier her? Du går rett til angrep og kaller meg indirekte en fanboy av det motsatte merket. Dere stopper aldri med det, makan så tragisk Er du seriøst fem år? Eller er det paranoiaen på fære igjen? Det var ikke et angrep i det hele tatt. Jeg sikta til det at du samler på konsoller, og at du en dag uansett kommer til å plukke opp den nye xboxen. Du sa jo selv at du aldri kom til å kjøpe en ny xbox360 en gang, allikevel kjøpte du senere en ny 360 når Gears of War 3 kom. Og hvem er dere? Sikter du til de såkalte xbox-fanboyene? Som du aboslutt mener jeg er, selv om jeg har spilt online med deg på Killzone og bruker PS3`en nesten mer enn xboxen. Sorry ass, jeg går both ways. _________________________ Maybe the PS4 will be out in 2013 in Europe, and maybe it won’t Endret 21. februar 2013 av Maury Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/857594_477145112340745_825050008_o.png Endret 21. februar 2013 av iGlenn 3 Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Godt du "bare" skrev "bare" fordi 8 GB ram er helt konge for en konsoll, men mest av alt, det er DDR5. Er slikt enn gjerne vil ha til PC. nei, det er ikke ddr5. derimot er det gddr5. en vesentlig forskjell, siden ddr5 ikke finnes. gddr5 er forøvrig basert på ddr3 hvis ikke jeg husker feil. legg også merke til at de 8gb er delt system/grafikk minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå