Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Sir Sanchez: Man kan også trekke konklusjoner som sier at det var genialt og kjempesmart at de ikke viste frem konsollen. Er ingen grunn til å overanalysere og trekke en haug av konklusjoner ut av en liten tweet - bedre å forholde seg til det han faktisk har skrevet.

Endret av iGlenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får gå litt tilbake på mitt tidligere utsagn. Etter å ha sett presentasjonen så er jeg ikke sikker på at kjøper Xbox allikevel. Det skal mye til for å toppe dette, men jeg venter i spenning på mottrekket fra Major Nelson og co.

 

Pris: Ikke viktig. Den koster ikke mer enn kanskje 5-6.000,- og det har jeg råd til.

Alltid online: Ikke viktig. Jeg har internett hjemme der maskinen skal stå. Har også internett på mobilen, i bilen og på jobb. Har til og med internett på hytta.

PC?: Ja og nei. Har en bra pc i dag, jeg også, men spiller allikevel mest på konsoll. Har til gode å kjøpe pc-spill fremfor samme versjon på konsoll. Unntaket er spill som utelukkende kommer på pc som jeg vil ha. Selv om PS4'en "bare" har 8gb DDR5 så har den ikke et minnekåt Operativsystem og tusen prosesser som stjeløer ressurser i bakgrunnen. Jeg tror på ryddige ytelser fra Sonys gullkalv.

Release: Gi meg den nå!

Lenke til kommentar

Jeg får gå litt tilbake på mitt tidligere utsagn. Etter å ha sett presentasjonen så er jeg ikke sikker på at kjøper Xbox allikevel. Det skal mye til for å toppe dette, men jeg venter i spenning på mottrekket fra Major Nelson og co.

 

Pris: Ikke viktig. Den koster ikke mer enn kanskje 5-6.000,- og det har jeg råd til.

Alltid online: Ikke viktig. Jeg har internett hjemme der maskinen skal stå. Har også internett på mobilen, i bilen og på jobb. Har til og med internett på hytta.

PC?: Ja og nei. Har en bra pc i dag, jeg også, men spiller allikevel mest på konsoll. Har til gode å kjøpe pc-spill fremfor samme versjon på konsoll. Unntaket er spill som utelukkende kommer på pc som jeg vil ha. Selv om PS4'en "bare" har 8gb DDR5 så har den ikke et minnekåt Operativsystem og tusen prosesser som stjeløer ressurser i bakgrunnen. Jeg tror på ryddige ytelser fra Sonys gullkalv.

Release: Gi meg den nå!

 

Godt du "bare" skrev "bare" fordi 8 GB ram er helt konge for en konsoll, men mest av alt, det er DDR5. Er slikt enn gjerne vil ha til PC.

Lenke til kommentar

@Sir Sanchez: Man kan også trekke konklusjoner som sier at det var genialt og kjempesmart at de ikke viste frem konsollen. Er ingen grunn til å overanalysere og trekke en haug av konklusjoner ut av en liten tweet - bedre å forholde seg til det han faktisk har skrevet.

Okei, nå spiller du bare dum. I'm out!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det du sier her? Du går rett til angrep og kaller meg indirekte en fanboy av det motsatte merket. Dere stopper aldri med det, makan så tragisk :)

 

Er du seriøst fem år? Eller er det paranoiaen på fære igjen?

 

Det var ikke et angrep i det hele tatt. Jeg sikta til det at du samler på konsoller, og at du en dag uansett kommer til å plukke opp den nye xboxen. Du sa jo selv at du aldri kom til å kjøpe en ny xbox360 en gang, allikevel kjøpte du senere en ny 360 når Gears of War 3 kom.

 

Og hvem er dere? Sikter du til de såkalte xbox-fanboyene? Som du aboslutt mener jeg er, selv om jeg har spilt online med deg på Killzone og bruker PS3`en nesten mer enn xboxen.

 

Sorry ass, jeg går both ways.

 

_________________________

 

Maybe the PS4 will be out in 2013 in Europe, and maybe it won’t

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Godt du "bare" skrev "bare" fordi 8 GB ram er helt konge for en konsoll, men mest av alt, det er DDR5. Er slikt enn gjerne vil ha til PC.

 

nei, det er ikke ddr5. derimot er det gddr5. en vesentlig forskjell, siden ddr5 ikke finnes.

 

gddr5 er forøvrig basert på ddr3 hvis ikke jeg husker feil.

 

legg også merke til at de 8gb er delt system/grafikk minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...