Keiseren av Grønland Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ingenting kan vel slå den mektige C.E.L.L prosessoren?Den hadde jo tross alt 25 gigahertz kraft. Nok til å drive jordens rotasjon. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 LarZen har prøvd konsollen da dufus. Ahh, sorry. Kunne ikke vite Larzen hadde god fartstid med begge konsollene Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) For det andre så er argumentet ditt med at en PlayStation 4 er kraftigere enn en PlayStation 3 helt idiotisk da det er en ren selvfølge at den kraftigere da det jo er mange år siden PlayStation 3 kom på markedet. Ser vi på maskinvarekraften oppimot hva som er normen det året disse konsollene kom ut så har faktisk PlayStation 4 langt mindre interessant og langt svakere maskinvare iforhold til hva som er normalen i markedet anno 2013 enn hva PlayStation 3 hadde tilbake i 2006. Sett utifra GPU ytelse hadde PC 2-2,5x kraftigere single GPU skjermkort (GeForce 8800GTX) da PS3 ble lansert. I dag er det snakk om ~3x kraftigere singel GPU ytelse på PC iforhold til PS4. Ikke all verden av forskjell mao, men sett utifra lanseringen av Xbox 360 i 2005 blir forskjellen en god del større. Skal man se på dette utifra strømforbruk har strømforbruket på skjermkort økt drastisk siden 2005-06. Det hadde vært urealistisk å håpet på en konsoll som trekker opptil 350-400W. Jeg hadde heller ikke regnet med at dem vill legge lista med første revisjon av Xbox 360 og PS3 (nærmere 300W på det meste) mtp varmeutviklingen, støy og prisen til disse. Men så lavt som max 140W er dog noe skuffene. Endret 17. november 2013 av MistaPi Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Noen som vet når butikkene får inn playstation 4? Mener ikkje når den er ute for salg, men når butikkene får den inn Neste mandag vil jeg tro. Ikke i morgen, men neste. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Neste mandag vil jeg tro. Ikke i morgen, men neste. Fytte grisen jeg kan nesten ikke vente. Det kribler i beina!! Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Fantastisk med over 1 million da. Xbox drittunger som sitter å skriver falske reviews om ps4 og defekte konsoler når det ikke er noe store problemer engang. Bra at amazon ser nå at det er over halvparten som ikke er vertified reviews og folk med flere epost kontoer på samme ip adresse som blir fjernet. Den attraktive prisen og alt man får gjør den til en stor selger. Skal bli spennende å se i Europa 2 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvor står det at det er tilfelle da Centy? Synd om det skal være slik da :/ Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Det er mange som digger Need For speed Rivals ..Virker som et knallspill da. Leser bare positivt om det spillet jeg. Om det er bare like kult som Most Wanted når det kom ut så er det jo en gullgruve. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvor står det at det er tilfelle da Centy? Synd om det skal være slik da :/ Sånn var det jo også under blu-ray hd-dvd format krigen..1 Sendte de epost og da fjerna dem alle tullingene som skrev at blu-ray var ræva og ikke funka på diverse spillere fra samsung og sony haha idioter. Merk også på offisielle Playstation forumet hvor mange av de som poster om DOA og bricked er registrert på samme dag med kun 1 post eller 2.. Helt på trynet.. Samme var det under PS3 lanseringen også Sjekka noen av de tullingene på amazon og en fyr har flere xbox spill reviews 5 stjener og så skrivern.. By B Twine 1 star This review is from:Playstation 4 Launch Edition (Video Game) 'My Console came in broken This sucks and hopefully the xbox one can do better'' Yeah buddy troverdig det der as. Tenk å holde på sånn a? Blir for dumt, bare en elektronikk gjenstand liksom. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Fantastisk med over 1 million da. Xbox drittunger som sitter å skriver falske reviews om ps4 og defekte konsoler når det ikke er noe store problemer engang. Bra at amazon ser nå at det er over halvparten som ikke er vertified reviews og folk med flere epost kontoer på samme ip adresse som blir fjernet. Den attraktive prisen og alt man får gjør den til en stor selger. Skal bli spennende å se i Europa Slapp av da. Tror du ikke tilfellet blir akkurat det samme når One kommer? 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Fantastisk med over 1 million da. Xbox drittunger som sitter å skriver falske reviews om ps4 og defekte konsoler når det ikke er noe store problemer engang. Bra at amazon ser nå at det er over halvparten som ikke er vertified reviews og folk med flere epost kontoer på samme ip adresse som blir fjernet. Den attraktive prisen og alt man får gjør den til en stor selger. Skal bli spennende å se i Europa Playstation er merkevare når det kommer til gaming. Ingen tvil om det, men har de alltid lagt bedre konsoller enn microsoft? Endret 17. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Sier meg litt enig med Ramius, det er litt som må lukes ut før kjøp :-) var på gamestop i går og fjernet min forhåndsbestilling, til dels pga det jeg leser om fra USA lanseringen og pga jeg har forhåndsbestilling fra Gamezone som er bekreftet 18.12.. Ser ingen grunn til å rushet kjøpet enda :-) dessuten har jeg jo mulighet til å avbestille fra Gamezone også hvis problemene er der fremdeles :-)Annet enn at du sikkert kunne fått en goood slump med penger for den plassen i køen Gratulerer, du sa nettopp fra deg det. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Annet enn at du sikkert kunne fått en goood slump med penger for den plassen i køen Gratulerer, du sa nettopp fra deg det. Tanken streifet meg men så ingen grunn til å utnytte andres trang for å skaffe seg konsollen til lansering. Nå ordner det seg naturlig ved at nestemann rykker opp i køen (hvis det i det hele tatt er flere som har vært og spurt om tilgjengelighet, og har villet forhåndsbestille der..) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Slapp av da. Tror du ikke tilfellet blir akkurat det samme når One kommer? Begge leirene vil jo poste falske reviews på både spill og konsollene til krampa tar dem. Det er en del av opptakskravene til xbonesfanboiscorp og PlayStation4fanboisorg. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Driveclub virker mer og mer lovende, tror det var en bra ting de utsatte det for å få det best mulig. https://www.facebook.com/driveclubofficial/posts/546192578798440 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Begge leirene vil jo poste falske reviews på både spill og konsollene til krampa tar dem. Det er en del av opptakskravene til xbonesfanboiscorp og PlayStation4fanboisorg. Korrekt! Fikk mitt diplom i går faktisk,har du fått enda? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Driveclub virker mer og mer lovende, tror det var en bra ting de utsatte det for å få det best mulig. https://www.facebook.com/driveclubofficial/posts/546192578798440 Wow nesten akkurat identisk dashbord som den nye c classen jeg var å så på her om dagen Det her er fett, når kommer Driveclub forresten ? Lenke til kommentar
YNWAcod Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ser at det kommer til å bli ganske kaldt rundt den 29 nov. Hvor lenge kan man greie å stå i kø når det er -10? Er ihvertfall veldig få ps4 tilgjenglig på de fleste Elkjøp butikkene. Spurte på Elkjøp Ullevål, og de skulle ifølge dem ikke få inn mer enn maks 20 sa de. Kjipt å stå flere timer i kø uten å få tak i en da!!! Skal ihvertfall prøve å komme meg dit sånn ca 06.00. Får jeg tak i en så blir det tidlig Wow nesten akkurat identisk dashbord som den nye c classen jeg var å så på her om dagen Det her er fett, når kommer Driveclub forresten ? Var ikke det tidlig neste år? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Korrekt! Fikk mitt diplom i går faktisk,har du fått enda? Ja! Æresmedlem! 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 DriveClub kommer i starten av 2014 ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå