Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Correction: This article originally described the internship as unpaid, but the students were in fact paid the same as a normal Foxconn worker — 1,600 yuan (about $261.62) per month — according to the company and their school, Xi'an Technological University. We've edited the article above to reflect this, and apologize for the error.

Henta fra den originale artikkelen som har blitt endra:

http://www.polygon.com/2013/10/10/4823796/report-foxconn-chinese-students-forced-to-manufacture-ps4

ser ut som det på ign var bull og ikke oppdatert

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Kan jeg remote play fra hytta feks? Veldig usikker på å kjøpe da jeg er redd jeg ikke gidder å spille på den når jeg har topp modell Sony tv å spille på :p

Ser ikke ut til å du trenger et kjapt nett til å spille offline :)

Lenke til kommentar

Shiit. Skal vedde på at jeg får det der "blue light of dead" med den flaksen min. Derfor ville jeg ikke kjøpe fra Komplett, det er så komplisert å bytte den inn om den ikke fungerer. Du må betale for å sende den i posten, vente noen dager til den kommer til dem, og så må dem finne en ny som det ikke er sikkert dem har, så må de sende den til meg som vil ta noen dager.

Får jeg blue light of death, så **** Sony. Håper de som sender konsollene til Norge sjekker konsollene på et eller annet vis.

Tror dere at det kommer en fiks til dette problemet, eller vil Sony tape penger med at folk må få nye konsoller?

Hvor mange prosent er det nå som har problemet? Takk.

Lenke til kommentar

Shiit. Skal vedde på at jeg får det der "blue light of dead" med den flaksen min. Derfor ville jeg ikke kjøpe fra Komplett, det er så komplisert å bytte den inn om den ikke fungerer. Du må betale for å sende den i posten, vente noen dager til den kommer til dem, og så må dem finne en ny som det ikke er sikkert dem har, så må de sende den til meg som vil ta noen dager.

Det må du ikke. Du får en sendelapp som du bare klistrer på pakken og leverer på postkontoret helt gratis.

Lenke til kommentar

Får jeg blue light of death, så **** Sony. Håper de som sender konsollene til Norge sjekker konsollene på et eller annet vis.

Tror dere at det kommer en fiks til dette problemet, eller vil Sony tape penger med at folk må få nye konsoller?

Hvor mange prosent er det nå som har problemet? Takk.

Du kan jo gjerne undersøke hvordan ting fungerer før du kommer med tullete påstander som ikke har rot i virkeligheten. Det er ganske enkelt med komplett.

Selvfølgelig blir det ikke noen spesiell sjekk av konsoller som kommer til norge. Skulle dem åpna hve eneste pakke for å sjekke at konsollene fungerer som dem skal?

Om det kommer en fiks vet vel ingen, vi får bare vente å se. Ingen vet enda hvor mange prosent som har feil heller(foruten sony da).

Lenke til kommentar

Hvor finner jeg den sendelseslappen da? Hva står det på den? Må jeg skrive på lappen hva som er problemet?

Kansje du kan vente å se om du får problemer først.

Den lappen vil du få av komplett på mail, om du kontakter dem og sier du har problemer.

Lenke til kommentar

Noen som ikke syns PS4 er interessant i det hele tatt? Rekk opp hånda.

PS-fan siden 1997 her. Nå totalt uinteressert. Kjøpte PS3 på lansering, aldri igjen.

Sikkert bra maskin. Men kjøper den ikke før alle barnesykdommer er kurert, prisen halvert, PS3 virkelig utdatert og PS4 har blitt slankeoperert.

Maskinen koster 3400kr ...... tviler den blir noe billigere enn dette. PS3 betalte jeg 8000 for med alt ustyret da den ble lansert. DET gjør jeg aldri igjen. PS4 har ingen "spesielle" teknologier som krever opplæring av utviklere for å benyttes denne gang, så denne generasjonen kommer til å bli langt bedre enn tidligere.

Men kommer ikke til å kjøpe til lansering siden det er bare 2 ekslusive titler til lansering og ingen av dem frister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...