Xavel Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Testet det på need for speed på spillexpo. Måtte ganske nærme tven for å se lyset i kontrollen. Men sikkert forskjellig fra tv til tv og lyset i rommet. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nå er prisen lik på begge 2 hehe og har 30 gb i aboet mitt men tvilling som er uansett kun i ipaden. Eneste jeg tenker på er om jeg kommer til å spille eller ikke på konsollen. Du kan jo alltids bare sette opp mobilen som et hotspot, og dele nett til Vitaen. Da sparer du penger på å kjøpe den med 3G versjonen, samt eventuelle ekstra kostnader for tvilling/data-sim Så fremt din mobil støtter hotspot selvsagt. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du kan jo alltids bare sette opp mobilen som et hotspot, og dele nett til Vitaen. Da sparer du penger på å kjøpe den med 3G versjonen, samt eventuelle ekstra kostnader for tvilling/data-sim Så fremt din mobil støtter hotspot selvsagt. Er hotspot egentlig bra? Har aldri prøvd det. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er hotspot egentlig bra? Har aldri prøvd det. sjeldent jeg bruker det, men brukte det en del i militæret og det fungerte utmerket. Surfet på nett, streamet fotball etc.. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nå er prisen lik på begge 2 hehe og har 30 gb i aboet mitt men tvilling som er uansett kun i ipaden. Eneste jeg tenker på er om jeg kommer til å spille eller ikke på konsollen. Er prisen lik og du har et bra abonnement er det ingen grunn til å ikke kjøpe 3G-versjonen. Om du vil bruke den mye eller ikke er litt vanskelig å svare på. Spillutvalget er jo ikke allverden, men du har jo noen, blant annet: Uncharted: Golden Abyss (gratis med PS+) Persona 4 Golden LittleBigPlanet Vita Gravity Rush FIFA Football Tearaway Killzone: Mercenary WipEout 2048 Samt noen PS3-porter. Jeg angrer ihvertfall ikke på at jeg kjøpte en Vita, spesielt ikke nå som PS4 Remote Play har kommet og fungerer bra. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan jeg remote play fra hytta feks? Veldig usikker på å kjøpe da jeg er redd jeg ikke gidder å spille på den når jeg har topp modell Sony tv å spille på Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan jeg remote play fra hytta feks? Veldig usikker på å kjøpe da jeg er redd jeg ikke gidder å spille på den når jeg har topp modell Sony tv å spille på Hvis du har sterkt nok wifi signal så er jo sikkert alt mulig, men hvis du bor i Oslo og har hytte på Gol så hadde jeg vel kanskje ikke vært så veldig optimist for å si det sånn. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan jeg remote play fra hytta feks? Veldig usikker på å kjøpe da jeg er redd jeg ikke gidder å spille på den når jeg har topp modell Sony tv å spille på Min erfaring er at hvis man er usikker på om Vita-en blir brukt, så blir den ikke brukt. For meg finnes det 3 spill som er verdt den alene da. Uncharted, Killzone og Rayman. Jeg spiller når jeg reiser. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har 0.90 opp så er skeptisk hehe. Buy or not er spørsmålet. Bortkastet penger om jeg kun spiller på ps4 en hehe Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Tatt fra "Best use of share button" http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=716855 http://youtu.be/cCkiOEmOdNM?t=3m Endret 16. november 2013 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Sløsing av konsoll Here's what happens when you microwave a PlayStation 4 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F3_7NsjmNLE Endret 16. november 2013 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Er klar over det, men både CPU og GPU delen får en ytelsesøkning samtidig som strømbruken / varmeutviklingen går ned, alle disse forbedringene passer jo godt inn i en så liten boks. http://www.anandtech.com/show/7514/amd-2014-mobile-apu-update-beema-and-mullins GPU delen er ihvertfall forsatt langt kraftigere på PS4 og Xbox One sin APU. 8 CU (512 kjerner) på Kaveri mot 12 CU (768 kjerner) på Xbox One og 18 CU (1152 kjerner) på PS4. I tillegg til flere ROP'er og TMU'er. Det å redesigne APU'ene nå med "Puma" kjerner vil koste alt for mye enn hva dem får igjen for det. Det vil uansett ikke bli et fortløpende oppgradering da det vil gjøre konsoll spilling langt mer komplisert og mindre tilgjengelig for mange. Det man kan håpe på er at det denne gangen vil gå kortere tid til neste generasjon konsoller kommer, noe som godt kan tenkes med at man har en mindre eksotisk hardware denne gangen slik at utviklerne raskere vil utnytte PS4 og Xbox One sitt potensiale enn forrige generasjon. Vi vil se krymping av APU'en på PS4 og Xbox One slik at strømforbruket og prisen etterhvert blir lavere. Endret 16. november 2013 av MistaPi Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Liten ps4:) 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ja, xboxen ser ut som en gammel VHS spiller. 1 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Here's what happens when you microwave a PlayStation 4 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F3_7NsjmNLE Ser ikke helt poenget i å gjøre noe sånn, men....Han ser jo ikke helt frisk ut han som utfører det der heller da.... Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ser ikke helt poenget i å gjøre noe sånn, men....Han ser jo ikke helt frisk ut han som utfører det der heller da.... Helt enig, men for noen er slikt tydeligvis morro. Tenk hvis alle som ikke har råd til en maskin kunne fått en av alle de som ble ødelagt. De gærne/rike/oddè har det "godt". Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Første videoen kan inneholde en del spoilers siden det ser ut som hele første kapittel... Tror ikke disse er posta tidligere Må si jeg er imponert av Resogun som holder 100% stabil 60fps helt til bossen er tatt i slutten, når alt eksploderer ser det ut som spillet dropper helt ned til 30fps, men dette betyr lite siden man ikke spiller lenger..... Alle videoene kan lastes ned her for å se 1080p 60hz for å se hvor virkelig bra de er, vanskelig å bedømme utfra 720p 30fps som disse youtubevideoene er.... http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-next-gen-now-killzone-resogun-knack Endret 17. november 2013 av Leffi78 2 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Noen som vet om hvilken pris PS4 kommer til å ligge på i butikken?Eventuelt om noen butikker kjører nattåpent eller lignende med bittelitt redusert pris? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Problemene med defekte PS4 maskiner begynner å spre seg online. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Gleder meg til mars. Infamous: Second Son ftw. Ja, xboxen ser ut som en gammel VHS spiller. Noen som er butthurt. Endret 17. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå