Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Hvorfor endret (slettet + lagde ny) du ikke kontoen etter to måneder når du ble myndig fremfor å vente 6 år på å brokke deg over det?

Godt spørsmål, men jeg hadde allerede kjøpt noen spill på den kontoen som jeg da ville mistet. Pluss at jeg gjerne ville beholde nicket mitt som jeg bruker overalt. Og jeg hadde jo en tanke om at Sony kom til å fikse det etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Broken PlayStation 4 Systems

"A handful of people have reported issues with their PlayStation 4 systems. This is within our expectations for a new product introduction, and the vast majority of PS4 feedback has been overwhelmingly positive. We are closely monitoring for additional reports, but we think these are isolated incidents and are on track for a great launch.

There have been several problems reported, which leads us to believe there isn’t a singular problem that could impact a broader percentage of systems. The number of affected systems represents less than .4% of shipped units to date, which is within our expectations for a new product introduction."

Correction: Note that the statement originally provided to IGN by Sony mistakenly said ".04%." A Sony representative has now confirmed to IGN that this figure was provided in error, and it has been corrected to ".4%."

http://www.ign.com/articles/2013/11/14/broken-playstation-4-systems

Lenke til kommentar

Furthermore, IGN had tried a wide variety of methods to correct the issue: new HDMI cables, new inputs, new TV, putting a disc into the system, connecting it to and from the Internet, and, of course, holding down the power button during boot-up for seven seconds to try to reset things. Nothing worked.

 

Oddly enough, we tried adding light pressure to the top of console and it briefly flickered a few active home menu images on the television.

Lenke til kommentar

Den playroom demoen var veldig imponerende :)

 

Jeg så et par youtube videoer med folk som hadde PS4 hjemme, noe jeg la veldig merke til var lydnivået.

Fins det noen litt mer legitim videoer/kilder på dette?

Den lagde betraktelig mer lyd enn mitt gamle jetmotor av 4870x2 for noen år siden :p

 

Kan vere blurayspilleren bråker noe, men for min del vil jeg gå kun digitalt siden jeg allerede har bestilt 1tb hdd til ps4 :hmm:

Samme problemet har jo både ps3 og x360 hatt i alle år viss man kjører spill fra dvd/blurayspiller

Lenke til kommentar

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=ps4+console&_sop=16

 

Noen som har lyst på en dyr konsoll :rofl:

 

Måtte bare le når jeg såg prisene, var inne og kikka tidligere å da var det 2 konsoller til 185k som man kunne kjøpe for 305k ser ut som de har fjerna de to men 60k for en ps4, all I can say is :tease:

Nei venter 2 uker til jeg henter min ps4 på posten for en bedre pris en de prisene der, :green: lur på om de selgerenne på ebay er dumme i hode noe i den dur :hm:

Lenke til kommentar

Nei venter 2 uker til jeg henter min ps4 på posten for en bedre pris en de prisene der, :green: lur på om de selgerenne på ebay er dumme i hode noe i den dur :hm:

Tror ikke de har så mye oppi skallen, jeg personlig hadde aldri kjøpt ekstra konsoller bare for å selge dem til ran priser!

1 hunrelapp eller 2 ekstra er mye nokk, men betale ca 1,8* det konsollen koster er bare tull, og håper de ikke får solgt en eneste konsoll....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...