Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke i norge. Den vil ligge på 5k. Siden den andre pakken ligger på den prisen

Ja, men nå koster jo PS4 (uten spill) "egentlig" 3400kr i Norge, samt at GameStop ofte er litt dyrere enn konkurrentene. Kommer prisene til det gamle, originale nivået tror jeg ikke man skal se bort i fra at pakken med kun Killzone vil koste cirka 3700kr og pakken med kontroll og kamera cirka 4500kr.

 

Men vi får se. :)

Lenke til kommentar

Ja, men nå koster jo PS4 (uten spill) "egentlig" 3400kr i Norge, samt at GameStop ofte er litt dyrere enn konkurrentene. Kommer prisene til det gamle, originale nivået tror jeg ikke man skal se bort i fra at pakken med kun Killzone vil koste cirka 3700kr og pakken med kontroll og kamera cirka 4500kr.

 

Men vi får se. :)

Np har de fleste kjedene økt prisen da men uansett så er det urealistisk i norge til den prisen du ønsker

Lenke til kommentar

Det er én ting som irriterer meg GRØNN! Sony har enda ikke fått på plass et system for å få endret en sub-konto til en master-konto. Jeg fylte 18 år 2 mnd etter jeg fikk PS3 og var derfor lovlydig og ærlig nok til å lage en sub-konto. Det betyr at far min enda må betale for alt jeg kjøper i PSN nå jeg er 24(!!!!) år! Det er i mine øyne et helt latterlig system.

Lenke til kommentar

Noen som har lest noen uttalelser / rykter om livssyklusen til PS4? Kommer den til å være uendret hw messig i lang tid som før i tiden eller vil de oppgradere hw fortløpende nå som komponenten mer eller mindre er hyllevare? F.eks. så viste AMD i går fram oppfølgeren til Kabini (APUen i PS4 og XboxOne).

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...