Mr. Pants Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Herlig med Uncharted til PS4! Kommet noen rykter angående lanseringsdato? Nei, men det er rimelig å anta at det vil komme ut i løpet av 2014. Uncharted 3 kom ut i 2011, og Uncharted PS4 blir utviklet av det samme teamet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Utrolig nok er DLC til The Last of Us the mest interessante for min del. Hadde håpet de jobbet med en annen tittel enn Uncharted. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=PW1EX2P214w Stygt Et par gutter som knuser en PS4 maskin. Har helt glemt igjen hvordan du ser videoklippet herifra Endret 15. november 2013 av jeh87 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Utrolig nok er DLC til The Last of Us the mest interessante for min del. Hadde håpet de jobbet med en annen tittel enn Uncharted. Neill Druckman's team kommer garantert til å starte utviklingen av et nytt spill etter de er ferdige med DLC-en til The Last of Us. Hvis de ikke er i gang allerede da. ...men det er nok en stund til de er klare til å vise frem noe håndfast. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Liker han afroamerikaneren som prøver å ta håndkontrollen. Så stereotype Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Neill Druckman's team kommer garantert til å starte utviklingen av et nytt spill etter de er ferdige med DLC-en til The Last of Us. Hvis de ikke er i gang allerede da. ...men det er nok en stund til de er klare til å vise frem noe håndfast. Jeg håper det. Naughty Dog er etter min mening de beste utviklerne innen spillbransjen. The Last of Us var et seriøst spill for voksne, mens Uncharted er proppet full av stuntmansekvenser og dårlig humor, men det er min mening. Jeg vet at mange elsker serien. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hahah.. Jeg elsker faktisk humoren skikkelig i Uncharted-spillene! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Godt å se det kom en teaser av en av mine beste spillserie denne generasjonen. Bare Uncharted spillene har jeg fullført nesten 10 ganger. Godt å vite at Uncharted lever videre på Playstation 4 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ja, det var store nyheter, gitt. Spill vi har sett før, et som ikke kommer ut før om et par år, og en DLC som ikke engang kommer ut på PS4. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det er helt latterlig å kjøpe en SSD for mer enn selve konsollen! Noen sekunder forskjell er så og si ingenting, og som sagt trenger du ikke 1 TB. Folk er rare nå til dags.. Edit: Dessuten så trenger man absolutt ikke å kjøpe digitale spill heller. Forskjellen kan være større i andre spill. Dessuten kan det også ha en fordel mtp store framedrops/stuttering og texture pop-in. Men en 1TB SSD er en dyr investering ja. Alle spill må uansett installeres/caches. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Så alle som eier en PS3 vil kjøpe det? (-.-) Tror du misforsto litt. Spørsmålet var hvor mange som "gidder å loke rundt" på PS3 nå. Svaret på det er ca 80 millioner. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 + De som fikk PS4 tidlig. http://youtu.be/HdYI993lNcw inFAMOUS SS ser morsomt ut ja. Liker også godt hvor rent det ser ut mtp AA. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Forskjellen kan være større i andre spill. Dessuten kan det også ha en fordel mtp store framedrops/stuttering og texture pop-in. Men en 1TB SSD er en dyr investering ja. Alle spill må uansett installeres/caches. Er ikke SSD uansett et dårlig valg siden spillene caches hele tiden? Er ikke en av svakhetene til SSD at levetiden ikke er allverden om det skrives på den veldig ofte, eller hører det problemet historien til? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er ikke SSD uansett et dårlig valg siden spillene caches hele tiden? Er ikke en av svakhetene til SSD at levetiden ikke er allverden om det skrives på den veldig ofte, eller hører det problemet historien til? Spillene caches vel ikke hele tiden, men bare i starten når du begynner å spille et nytt spill. Dette er ikke data som slettes automatisk. Men konstant opptaks funksjon, mulig OS uten TRIM støtte og defragmentation som er ment for HDD er bekymringsfullt. En SSD med en god kontroller og som holder av stor plass til reserve er isåfall nok noe å anbefale her. Jeg skulle ønske Sony hadde sagt noen ord om SSD. Om PS4 har noe støtte for det eller om den vil bare behandle den som en vanlig HDD. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 http://www.ign.com/articles/2013/11/15/ps4-launch-crashes-psn-due-to-high-volume-of-log-ons Ser ikke ut som Sony har lært så mye ift PSN.. Kunne kanskje ha lært noe av MS der, med sin nye serverpark på 300k servere Seriøst, håper Sony bygger ut serverparken sin! 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Positivt for oss, så ordnes det til den 29ende. Er uansett ikke uventet, men synd. La oss håpe det ordnes kjapt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 http://www.ign.com/articles/2013/11/15/ps4-launch-crashes-psn-due-to-high-volume-of-log-ons Ser ikke ut som Sony har lært så mye ift PSN.. Kunne kanskje ha lært noe av MS der, med sin nye serverpark på 300k servere Seriøst, håper Sony bygger ut serverparken sin! Er det mange dager siden ms hadde en ganske så lang nedetid på deler/hele serverparken? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Spillene caches vel ikke hele tiden, men bare i starten når du begynner å spille et nytt spill. Dette er ikke data som slettes automatisk. Er du sikker på det? For det ble skrevet tidligere i tråden her at dette ble slettet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nei, ikke automatisk. Det blir "installert" på HDD, så kan man slette manuelt senere. Sony vurderte å gjøre det automatisk, men ville heller gi hver enkelt valget. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Er det virkelig nødvendig? For å spare et par sekunder med loade tid. Og trenger du virkelig 1TB når et spill gjennomsnittlig tar 20GB? Da har du plass til 50 spill, liggende der til enhver tid. Igjen, er det nødvendig å ha alle spillene lagret på HDDen/SSDen til enhver tid? Når spillene tar så kort tid å installere uansett. Ser ut som til og med resogun`s lastetider halveres med ssd, så må nokk vurdere en 500gb ssd, men en 1tb blir for dyrt for min lommebok + man klarer ikke spille 50 spill på en gang som ble nevnt ovenfor Det er helt latterlig å kjøpe en SSD for mer enn selve konsollen! Noen sekunder forskjell er så og si ingenting, og som sagt trenger du ikke 1 TB. Folk er rare nå til dags.. Edit: Dessuten så trenger man absolutt ikke å kjøpe digitale spill heller. Sykt mye folk ikke trenger, men kjøper allikevel.. Jeg med! Har man penger og lyst til å ha det lille ekstra, hvorfor ikke? For å sitere Tom Haverford: "Treat yourself!" Som nevnt flere steder: ikke nødvendig men har man råd så why not Kan hende jeg legger fra meg et spill men har lyst til å spille det igjen ved en senere anledning så sparer jeg kanskje noen sekunder... Men kan hende det blir litt mindre lasting og bedre "flyt" sometimes så da prøver vi.... Endret 15. november 2013 av Mojo Wangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå