Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt fra "PS4 ALL ACCES"

Uncharted (!!!!!)

Et av stedene markert i videon er Cape of Good Hope, et sted ved kysten av Sør-Afrika. Dette stedet skal visst være hjemmet til den "legendariske" flygende nederlenderen. For dere som ikke vet hva den flygende nederlenderen er, så er det et "spøkelseskip". Her er en teori jeg fant på netter :p

"I looked up Cape of Good Hope and i found its a spot in South Africa, and supposedly that area is the legendary home of the Flying Dutchman, as you may know its the ghost ship with a ghost crew haunting waters. In this spot and later on we see two ships, or the same one wrecked during it's voyage.

Secondly, "Every betrayed us all" is reference to Henry Every, a VERY famous pirate who organized mutinee on the ship he was on and was selected as leader. You can look up more about him, but i think its interesting to hear that no one is quite sure what happened to him, he disappeared.

"For God and Liberty" is a pirate motto.

Also the skull with the words Hodie mecum eris in Paradiso. or "Today you will be with me in Paradise."

That's all i could dig up. I dont know what "1st Mary" or "I.S.t Mary" means. I think it's the name of a ship (could be saint mary or something) but i cant find anything."

Destiny

Destiny beta'en kommer også først til PS4.

Sony teaser et nytt spill fra Santa Monica, kaller det "Epic, Panic and Extraordinary"

http://www.dualshockers.com/2013/11/14/sony-teases-new-sony-santa-monica-studios-project-uses-words-epic-panic-extraordinary/

MGS V Ground Zero "Deja Vu" oppdrag, eksklusivt til PS4.

http://youtu.be/4gMT62CsWHQ

inFamous Second Son, neon trailer.

inFamous kjører 30fps 1080p.

Last of Us, ny story DLC.

http://youtu.be/_WwwT2CTwN8

DLC'en her er en prequel og du styrer Ellie, tror den handler om når Ellie var med venninnen hennes før de ble infisert.

R&D teamet til Sony sier at de jobber med øye-sporings teknologi og de sa at de jobber med NASA om "noe".

http://www.playstationlifestyle.net/2013/11/14/playstations-rd-magic-lab-teases-eye-tracking-on-ps4-partners-with-nasa-for-ps4-content/

Kos dere :)

Endret av Idba
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Etter tre timer i kø fik jeg betalt for en ps4, kontroller og 1 år med ps+.

Nå er maskinen trykt på rommet og morgendagen venter spent. Blir å teste en del spill utover helgen :)

Imorgen går turen til Target og det blir å benytte seg av B2G1 dealen dems.

Får kjøpt inn kz, knac, fifa14, bf4, ac4 og bf4 til en venn.

Hvis det er stemning for det, kan jeg se om jeg får skrevet noen ord her, hvis det ikke holder med de som allerede spammer nettet:P

post-210631-0-86764600-1384497823_thumb.jpg

Sov godt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Går på skole her. Drar før jul til Norge. da blir to av de konsollene med meg. En til meg og en til en venn. Den tredje er en annen venn sinn. Som går på skolen her.

Kan virke som det "oversvømmer" av ps4 her. Den bestbuy butikken jeg dro til ga opp kølappsystemet og lot bare folk slippe inn. De sa vi også kunne bare ringe venner og si at det var nok av ps4 der. Hørt det samme fra folk som dro til andre steder for å skaffe seg.

Får satse på at det smitter over til Europa.

Lenke til kommentar

Bare jeg som er litt skuffet over Uncharted? For all del, grei serie, men føler ikke det har skjedd altfor mye med den siden det første spillet. Hadde likt å se Amy Hennig og Naughty Dog komme med noe nytt nå, på samme måte som de hoppet av Crash og Jak etter en håndfull spill.

Lenke til kommentar

Bare jeg som er litt skuffet over Uncharted? For all del, grei serie, men føler ikke det har skjedd altfor mye med den siden det første spillet. Hadde likt å se Amy Hennig og Naughty Dog komme med noe nytt nå, på samme måte som de hoppet av Crash og Jak etter en håndfull spill.

Ja, du kan snakke for deg selv ;)

Jeg elsker det! Blir bare bedre og bedre med årene. Du er klar over at The Last of Us er Naughty Dog?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...