Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viser seg nå at det er 10 av rundt 4000 konsoller. Med andre ord, 0,4%. Dette kan nå stige etterhvert, det regner jeg nesten med at det gjør, siden elektriske artikler alltid vil ha endel enheter med feil, men det her ser ut til å være det minste problemet i verden akkurat nå.

Blir et problem hvis den jeg får ikke funker. :confused:

Lenke til kommentar

Det viser seg nå at det er 10 av rundt 4000 konsoller. Med andre ord, 0,4%. Dette kan nå stige etterhvert, det regner jeg nesten med at det gjør, siden elektriske artikler alltid vil ha endel enheter med feil, men det her ser ut til å være det minste problemet i verden akkurat nå.

Er et stykke igjen til xbox 360 sine 10-20-30% :p
Lenke til kommentar

+ De som fikk PS4 tidlig.

http://youtu.be/HdYI993lNcw

Endret av Idba
Lenke til kommentar

Det er jo bare tull med midnattlansering når alle er solgt allerede. Taper mye penger

Det er godt mulig det spares på noen konsoller til nattlansering, i tillegg tjenes det uansett mye på folk som har forhåndsbestilt som kjøper både konsoll og masse tilbehør. Men ja, ser poenget ditt, absolutt.

Lenke til kommentar

Det er godt mulig det spares på noen konsoller til nattlansering, i tillegg tjenes det uansett mye på folk som har forhåndsbestilt som kjøper både konsoll og masse tilbehør. Men ja, ser poenget ditt, absolutt.

Hørt med de og absolutt alle konsollen går til de som har bestilt. Rettferdighet ftw. Strengt tatt hadde kundene kjøpt utstyret uansett. Er veldig store utgifter å ha utlåsing. Av vekter på 100% overtid:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...