Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Hvor mange spill er det dessuten behov for å ha liggende på HDD? Jeg spiller som regel igjennom spillet 1 gang, og rører det sjelden igjen. Med unntak av online baserte spill da, som det som regel blir få av om gangen. Ser den for de med lusent nett da, men tror neppe de gidder å kjøre digitalt uansett :p

Nettopp. Jeg liker ikke å spille mange spill om hverandre, blir bare surr da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, føler ikke at behovet er så stort for PS4 nå, Killzone er det som interessrer meg, og kanskje noe indie greier, men savner et stor spill.

Selvom PS4 er en bedre konsoll for meg, med hva de gjør etc, syntes jeg xbox har litt bedre spill til lansering. Men men. Synd drive club + watch dogs etc ble utsatt. men men

Lenke til kommentar

Er faktisk fast bestemt på å kjøpe Knack også, tross dårlige kritikker. Jeg elsker den type spill, så satser på at jeg kommer til å kose meg med det uansett.

Jeg også har en forkjærlighet for slike spill.. Husker ikke hva anmeldelsene til Kameo -Elements of Power var til 360-launchen, men den likte jeg ordentlig godt.. :) Satser på at det blir et koselig spill..!

Lenke til kommentar

etter min mening ser både knack og killzone bra nokk ut til att jeg ikke lar meg påvirke av noen tall diverse kresne annmeldere gir spilla, jeg har aldri hatt same smak i hverken spill eller film som andre...

btw viss man kun går etter hva andre liker må man leve ett sinnsykt kjedelig liv....

Jeg personlig liker bedre mangen av indie spilla enn hele AAA spilla som bare går i sirkel nå for tida å får samme karakterene uansett om ting blir bedre eller ei, men ikke alle har samme synspunkt som meg, hadde vi alle likt å ment det samme hadde denne verden vert ekstremt kjedelig i lengda

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Hmm, føler ikke at behovet er så stort for PS4 nå, Killzone er det som interessrer meg, og kanskje noe indie greier, men savner et stor spill.

Selvom PS4 er en bedre konsoll for meg, med hva de gjør etc, syntes jeg xbox har litt bedre spill til lansering. Men men. Synd drive club + watch dogs etc ble utsatt. men men

Så du velger konsoll etter hva som kommer ved lansering?

Er jo en rasjonell avgjørelse når man skal ha en konsoll i 6-8 år. For min del så gir jeg egentlig beng i hva som kommer nå, det er hva som kommer de neste årene som er av interesse for min del.

Bare å tenke på hva f. eks Naughty Dog kommer med de neste årene, når man ser hva de har fått ut av PS3 med Uncharted 2 & 3 og The Last of Us er nok for min del.

Mens jeg venter på det så skal jeg kose meg med Knack, Killzone, BF4, inFamous Secon Son osv.

Lenke til kommentar

Selvom den filmen er komprimert og 720p så ser det utrolig bra ut. Bare 16 dager igjen til PS4. USA gamere er heldige, dem får maskinen på fredag. Jeg kommer nok til å motta mange meldinger fra amerikanske gamere å brifer at dem har konsollen.

Leste i en av anmeldelse at dem likte ikke at Killzone SF er så vanskelig, herregud da skal alt gå på skinner å være lett 24/7? Makan, sikkert der KZSF får trekk, "for vanskelig spill "pfftt

Bare det er i nærheten av KZ2 sin Elite vanskeligsgrad så kommer jeg til å elske det :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...