Emils. Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/index.htm Man kan laste ned updaten på 300 mb nå og gjøre klar slik at man slipper å gjøre dette den 29. November. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 PS4 user guide er ute: http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/index.html Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/index.htm Man kan laste ned updaten på 300 mb nå og gjøre klar slik at man slipper å gjøre dette den 29. November. Takk! Det kan nok være lurt...bare tenk å belastet serverene til Sony blir på den tiden... ------------------- War Thunder kommer til å støtte mus&tastatur på PS4! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jaja om det er 465 eller 500 så var poenget mitt i hovedsak at det fort blir trangt. 4-5 spill så er den plassen brukt opp.. 4-5 spill? killzone tar 43GB eller no, AC4 black fks tar 21GB, tror du får plass til mer ene 4-5 spill hvis du regner igjen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Trodde alle spill kom til å ligge på rundt 40 GB selv. Nå ser jeg FIFA ligger på 8 GB. Så tror det blir godt med plass de første årene i alle fall. Problemet blir når det kommer mange gjennom PS+. Da kan det fort bli tomt. Endret 13. november 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 På ett eller annet tidspunkt så kommer jeg sikkert til å bytte HDD. Greit å se at det er like enkelt som det var på PS3 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg er spent på å se hvilken forbedring man vil oppleve med SSD (om noen i det hele tatt). Jeg venter på test før jeg bytter HDD. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Herlig, da er PS4 1.50 lastet ned! Skal legge den på en penn og forberede meg godt nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Noen som har bestilt fra MPX eller Komplett som har fått mer info om lanseringen ? min har fortsatt forventet leveringsdato 13des Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kjøp et fysisk spill, da! Det skal jeg. Fysiske spill har en slik "cache"-funksjon, i motsetning til digitale spill. Kort fortalt så sletter den alt, og lagrer det på disken. Når du tar disken inne i maskinen, blir det imidlertidig lastet ned igjen veldig kjapt, selv om filen er 50 GB. Så hvorfor ikke kjøpe fysisk spill? Og, ingen av spillene er 100 GB. Killzone: Shadowfall var vel 129 GB eller noe slikt, men de har komprimert filen ned til rundt 50(+/-) GB. Greia er at istedetfor å "cache" spillet hver gang du starter det, så kan du velge å beholde filene. (Cachinga er en prosess som i noen tilfeller tar minutter, aandre ganger sekunder). Velger man å beholde filene samt har de store titlene lagret så går du fort tom for plass. Jeg kommer nok til å vente med å kjøpe digitalt inntil jeg har en 2TB HDD under panseret.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 På ett eller annet tidspunkt så kommer jeg sikkert til å bytte HDD. Greit å se at det er like enkelt som det var på PS3 Kan ikke se med lyd nå så jeg er ikke sikker på om de nevner det i videoen, men hvilken tykkelse takler PS4-en? Har en del å si i forhold til valg av harddisk om man skal oppgradere. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 PlayStation App hits Europe on November 22 dette er grunnen til att de fleste ikke får den til å virke Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kan ikke se med lyd nå så jeg er ikke sikker på om de nevner det i videoen, men hvilken tykkelse takler PS4-en? Har en del å si i forhold til valg av harddisk om man skal oppgradere. What type of hard drive does PS4 use?PS4 is equipped with a 5400 RPM SATA II hard drive. Users can choose to install a new hard drive so long as it complies with these standards, is no thicker than 9.5mm, and is larger than 160GB. Mener å ha lest at man kan også sette inn en SSD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 4-5 spill? killzone tar 43GB eller no, AC4 black fks tar 21GB, tror du får plass til mer ene 4-5 spill hvis du regner igjen Hvor mange spill er det dessuten behov for å ha liggende på HDD? Jeg spiller som regel igjennom spillet 1 gang, og rører det sjelden igjen. Med unntak av online baserte spill da, som det som regel blir få av om gangen. Ser den for de med lusent nett da, men tror neppe de gidder å kjøre digitalt uansett Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hvor mange spill er det dessuten behov for å ha liggende på HDD? Jeg spiller som regel igjennom spillet 1 gang, og rører det sjelden igjen. Med unntak av online baserte spill da, som det som regel blir få av om gangen. Ser den for de med lusent nett da, men tror neppe de gidder å kjøre digitalt uansett Må vel nesten sammenligne det med erfaringen jeg har og det er iPhonen. Jeg går ikke inn og sletter spillene jeg har liggende med mindre jeg må. Og det er kjempepraktisk å ha de digitalt. Det er en god utvikling at man har begynt å lansere spill digitalt og på disk. Jeg tenkte tidlig i PS3-æraen at jeg kom til å ha alle spill digitalt neste generasjon. Får se litt hva jeg gjør. På PS Vita har jeg til nå hvertfall kjøpt alle spill digitalt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Killzone får karakter 8 av Gamereactor http://www.gamereactor.no/anmeldelser/204754/Killzone%3A+Shadow+Fall/?page=2 Lenke til kommentar
Klanen12 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Vil det gjøre noe med garantien å bytte HDD? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Vil det gjøre noe med garantien å bytte HDD? Nei Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) http://video.wired.com/watch/gadget-lab-playstation-4-unboxing-the-new-game-console Endret 13. november 2013 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå