Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Nah...om det er viktig for deg så er vel det det som betyr noe. Hva andre måtte mene er urelevant. Men jeg håper jo at du skal spille dem også da... :p

Ha! Kanskje det også!

 

Hovedgrunnen til et jeg vil ha PS4 er vel egentlig at jeg er lei av PC styret...PC master race, max graphics, framerate etc...ugh. Jeg vil bare spille :-P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha! Kanskje det også!

 

Hovedgrunnen til et jeg vil ha PS4 er vel egentlig at jeg er lei av PC styret...PC master race, max graphics, framerate etc...ugh. Jeg vil bare spille :-P

 

Må si meg enig i den, pc er dyrt å koster mer enn det er verdt for min del, enklere å kjøpe konsoll for så å laste ned en liten 300mb dag 1 oppdatering og så starte spillet evt installere det

Lenke til kommentar

Ha! Kanskje det også!

 

Hovedgrunnen til et jeg vil ha PS4 er vel egentlig at jeg er lei av PC styret...PC master race, max graphics, framerate etc...ugh. Jeg vil bare spille :-P

 

Jeg skjønner deg veldig godt jeg. Det er veldig behagelig med en konsoll å bare slå på og sette igang å spille. Kjør på sier nå jeg! Så kan du bruke PC'n til spill som ikke finner veien til konsoll.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner deg veldig godt jeg. Det er veldig behagelig med en konsoll å bare slå på og sette igang å spille. Kjør på sier nå jeg! Så kan du bruke PC'n til spill som ikke finner veien til konsoll.

Det høres jo logisk ut...men spørsmålet er nå PS3 eller PS4? PS4 er jo helt ny etc, men den har veldig få spill jeg er interessert i...hm

Lenke til kommentar

Vil mine digitale PS3/PSN spill som f eks The Walking Dead være tilgjengelig på PS4 når den kommer ut?

 

Nei. PS4 støtter ikke PS3 spill, enda. Er snakk om at man på ett eller annet tidspunkt kan streame PS2/3 spill, men dette vet vi svært lite om egentlig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke noe for det...men liker ikke brukergrensesnittet til PS4 altså. Noe luggete virker det også da det er laste tid på å få opp info om spillet. Men det kan selvfølgelig forbedres over tid, og det er godt mulig brukergrensesnittet vil vokse på meg. Men første intrykket er ikke bra for min del.

 

Hopp til 4:46 for brukergrensesnitt.

 

Og litt triste nyheter, Minecraft blir utsatt til PS4.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke noe for det...men liker ikke brukergrensesnittet til PS4 altså. Noe luggete virker det også da det er laste tid på å få opp info om spillet. Men det kan selvfølgelig forbedres over tid, og det er godt mulig brukergrensesnittet vil vokse på meg. Men første intrykket er ikke bra for min del.

 

Hopp til 4:46 for brukergrensesnitt.

 

Og litt triste nyheter, Minecraft blir utsatt til PS4.

Syns det er litt tidlig å si om man liker eller ikke liker det. Synes selv det ser enkelt, kjapt og oversiktlig ut. Det ser ikke like imponerende ut som xbox one sitt, men det er vel nesten vitsen. Sony har fokusert mer på spill, og forsøkt å frigi mest mulig kraft til det, mens ms forsøker å gjøre xbox one om til en slags alt mulig maskin. De har jo tross alt reservert ca 10% av all kraft. Er det verdt det? Tja, det kommer vel Ann pp leg og deg og våre preferanser.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...