razh0r Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ingen dum idé, skjønner ikke at jeg ikke tenkte på det! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hva med toll? Slapp du det? Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det er Killzone ShadowFall, Knack, Resogun og Lego Marvel SuperHeroes. FIFA 14 virket også veldig bra. Jeg ha 9 spill til launch så er nok sikret meg en god tid fremover med PS4 i hus. Skal bestille Injustice Gods Among Us Ultimate Edition nå. Jeg testet Lego Marvel SuperHeroes på Spillexpo Fy flate å moro det var!! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 . Den fungerer på ps3 i allefall, men må bruke ledning! Hørte noen som nevnte at den ikke funka på alle spill. fifa skule vist ikke virke, men jeg har ikke merket noen problemer! Så vet ikke om det er sant at ikke alle spill virker. Men husk at ds4 har mini usb. DS4 har MicroUSB (Micro-B). Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Mulig å se hvilke spill som vil være tilgjengelige digitalt ved launch? Har lyst å gå mest mulig digitalt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hva med toll? Slapp du det?Satser på det. Vi får se i neste uke. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Fikk du dem til å registrere som gave for eksempel? Sist jeg handlet for ca 400 ble det 190 ca i det de kalte Forenklet tollbehandling. Men det er jo bare å håpe man slipper unna Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bestilte meg en via ebay nå, blir spennende når den kommer! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 http://www.ebgames.com/accessories/fps-freek-elite/105555 Noen som vet om disse vil passe til ps4 kontrollere Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 http://www.ebgames.com/accessories/fps-freek-elite/105555 Noen som vet om disse vil passe til ps4 kontrollere Du skulle ikke ha prøvd stikkene før du eventuelt kaster bort penger på de der? Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Mulig å se hvilke spill som vil være tilgjengelige digitalt ved launch? Har lyst å gå mest mulig digitalt Absolutt alle spill til PS4 vil være tilgjengelig digitalt samtidig som retail, og veldig mange spill blir tilgjengelig eksklusivt digitalt. Sony ønsker at du skal gå mest mulig digitalt, og har tilrettelagt for dette. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kreves day 1 oppdateringen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 For å spille online ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Regner med at det er kun online ja. Ettersom det står i FAQen at man kan ringe for å få aktivert Blu-ray drevet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Trist for dem som vil spille cod multiplayer og ikke har internett den dagen da. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Regner med at det er kun online ja. Ettersom det står i FAQen at man kan ringe for å få aktivert Blu-ray drevet. Man kan ringe sony å få tilsendt cd/dvd med oppdateringa på via post, det nytter ikke bare å ta en telefon til sony å tro att bluray drevet blir aktivert via tankeoverføring, vil tro den 300mb oppdateringa er lettest å få tak i ved å laste den ned fra nettet, å viss ikke så kan man jo alltid ringe en kompis å få han til å laste ned og brenne ut oppdateringa på en cd eller dvd Endret 11. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det fine med Sony er at de gir ut CDer! Men du, litt morsom den kommentaren din. Hvordan kan man spille COD multiplayer uten internett? Hahah 2 Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Er det dumt å skaffe seg en PS4 bare fordi man savner fysiske spill? Har bare bruk Steam, men kjenner at jeg savner å ha spill i hylla Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det fine med Sony er at de gir ut CDer! Men du, litt morsom den kommentaren din. Hvordan kan man spille COD multiplayer uten internett? Hahah Skulle til å si det samme selv Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Er det dumt å skaffe seg en PS4 bare fordi man savner fysiske spill? Har bare bruk Steam, men kjenner at jeg savner å ha spill i hylla Nah...om det er viktig for deg så er vel det det som betyr noe. Hva andre måtte mene er urelevant. Men jeg håper jo at du skal spille dem også da... Endret 11. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå