Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Vil det være flere spill enn konsoller i butikkhyllene? Vil ikke bestille på nettet i frykt for å sitte der den 29 uten spill om leveringen er treig! Eller bør jeg forhåndsbestille dem?

Regner med spill og div tilbehør som gamepads og ps eye kameraer vil det være nokk av i alle butikker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, håper det! Jeg husket ikke når jeg bestilte, men når jeg leste om alt snakket, så ble jeg skeptisk og måtte sjekke! :)

Du har ikke fått en mail av Gamezone? jeg fikk nemlig en der det stod at min dato er endret til 18/12. Noe som sårer meg dypt inn i hjerterota, men uansett så står det fortsatt på Gamezone sine kundesider at min blir sendt ut den 27/11, noe jeg vet er feil grunnet den emailen, men om de ikke har sendt ut noe så er du omtrent garantert utenfor faresonen.

Lenke til kommentar

Siste mail jeg har fått av GameZone som gjelder PS4, ser jeg nå, er en mail fra 30. august hvor de skriver:

Hei!

Har du flyttet?

Det nærmer seg lanseringen av PlayStation 4!

Vi ser at du har vært tidlig ute med din forhåndsbestilling av PS4. For å unngå forsinkelser ber vi deg kontakte oss dersom du har forandret adresse etter at du bestilte konsollen. Du kan kontakte oss ved å besvare denne mailen eller ringe oss på telefon 38 17 83 13.

OBS: Har du forandret adressen på din konto er det viktig at du gir oss beskjed om dette slik at vi får oppdatert dine ordre.

Vennlig hilsen

Gamezone.no

Lenke til kommentar

Hva ser du mest frem til? :)

Det er Killzone ShadowFall, Knack, Resogun og Lego Marvel SuperHeroes. :)

FIFA 14 virket også veldig bra.

Jeg ha 9 spill til launch så er nok sikret meg en god tid fremover med PS4 i hus.

Skal bestille Injustice Gods Among Us Ultimate Edition nå.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilt Knack og Lego Marvel, selv.. Har også bestilt AC4 Battle Chest edition(?) fra Ubisoft, men kommet så langt på det spillet på 360 at det blir vel bare å ta opp hylleplass.. :) Har også bestilt Watch Dogs DEDSEC edition, men den ble jo utsatt.. Det var mitt spill nummer 1, Knack nummer 2! :)

Lenke til kommentar

Det blir neppe noe kjøp her før FFXV og MGSV dukker opp. Release-titlene virker uinteressante (slik de ofte er) og siden jeg heller ikke kan spille av PS3-titlene på den vil den bare ta opp plass på hylla i månedsvis. (Ja, jeg har hørt om denne muligheten til å streame gamle spill, hvordan det nå skal fungere, men man vet ikke når funksjonen kommer og det høres uansett langt mer tungvint ut enn å bare bruke PS3en).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...