Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke se hvor man kan legge inn bestilling. Forresten er det mange er som kommer til å stå i kø utenfor en Elkjøp butikk? Og hvor tidlig må man være ute for å få tak i en Ps4 29 nov?

 

Møt opp utenfor din butikk ca en time før de åpner så kan det hende du er heldig, men vi vet jo ennå ikke hvor mange konsoller hver butikk får og om noen i det hele tatt har noen igjen.... :hmm:

 

Er bare glad jeg sikra meg en konsoll i juni å ikke gjør dette selv, det begynner å bli kaldt ute nå :confused:

Lenke til kommentar

 

Møt opp utenfor din butikk ca en time før de åpner så kan det hende du er heldig, men vi vet jo ennå ikke hvor mange konsoller hver butikk får og om noen i det hele tatt har noen igjen.... :hmm:

 

Er bare glad jeg sikra meg en konsoll i juni å ikke gjør dette selv, det begynner å bli kaldt ute nå :confused:

 

En time før skal jeg nok greie. Håper ikke det er mange andre som står i kø 2-3 timer før de åpner. Blir sikkert kaldere.

 

Forhåndbestilte fra Games.no på slutten av juni, men fikk beskjed at jeg var seint ute. Rart :hm::nei:

Endret av YNWAcod
Lenke til kommentar

 

En time før skal jeg nok greie. Håper ikke det er mange andre som står i kø 2-3 timer før de åpner. Blir sikkert kaldere.

 

Forhåndbestilte fra Games.no på slutten av juni, men fikk beskjed at jeg var seint ute. Rart :hm::nei:

 

Det var jo leit da :hm: Ønsker deg og alle andre som skal prøve å få tak i en konsoll på lanseringsdagen lykke til, å håper alle får tak i konsollen :)

Er selv litt skeptisk på om Gamestop får inn nokk konsoller fordi om de har sagt at jeg er en av de få som er sikret konsoll :hmm: Men håper på det beste

Lenke til kommentar

Jeg testa en ps4 på spillexpo i dag. Killzone virka ganske smooth. Ikke revolusjonerende grafikk, men så bra ut og hadde grei FPS, og det kan jo ikke forvente seg noe mer av en helt ny boks, som er utstyrt med forholdsvis beskjeden hardware.

Jeg testa også Ryse på Xbone. Det var et kult spill med fantastisk grafikk. Jeg ble ganske imponert der.

Lenke til kommentar

DS4 fungerer bra på PS3 og PC? Drøyer nok med PS4-kjøp, men kunne vurdert en kontroller.

. Den fungerer på ps3 i allefall, men må bruke ledning! Hørte noen som nevnte at den ikke funka på alle spill. fifa skule vist ikke virke, men jeg har ikke merket noen problemer! Så vet ikke om det er sant at ikke alle spill virker. Men husk at ds4 har mini usb.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...