Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dualshock 4 er fantastisk!

 

 

DS4 er bedre enn Xbox sin. I alle fall min mening. Kjente ingen store forskjeller mellom 360-kontrollen og One-kontrollen. Forskjellen mellom DS3 og DS4 er stor og for en fantastisk kontroll det er.

 

Må si jeg misunner dere noe helt vanvittig, håper på feedback fra dere etter hvert om hvordan konsollen og spilla var :)

Lenke til kommentar

Alle :p

Haha. Skulle gjerne gjort det selv, men jeg gikk rundt med en gravid samboer. Så jeg fordelte heller tiden min litt utover hele messa :p

 

Veldig offtopic her. Men på standen til Retroland.no oppdaget jeg at jeg har et n64spill hjemme som de solgte for 2499,- :D

 

 

Jeg postet nettopp mine inntrykk av ds4 og xbone sin kontroller inne på PS4 vs XboxOne tråden. Copy paster inn her:

Da har jeg testet både Driveclub på PS4 og Killer Instinct på Xbone. Spillene i seg selv testet jeg Ikke lenge nok til å kunne si så mye om. Bortsett fra at grafikken ser veldig bra ut i begge leirer.

 

Ingen problemer hos Sony, alt gikk som smurt. Kontrollen var utrolig behagelig. Ingenting å utsette på den så langt.

 

Hos Xbox foregikk spillingen inne i en lukket boks som var altfor dårlig ventilert, og altfor varm (uten at det skal ha noe å si for spillingen sin del). Kontrollen var helt grei. Knappene ubehagelige. Og triggerknappene virket uferdige. D-paden var elendig (glemte å teste Sony sin).

Kan også nevne at to av testmaskinene til Xbox streiket på den korte tiden jeg var der

 

 

 

Edit: Crap... Fikk nettopp melding om at jeg var videre til finalen i spillquizen som går nå. Men jeg har dratt tilbake til Oslo.

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Man kan alltids gå igjennom historien til de forrige spillene på nett først da. Synes faktisk at nr. 2 og 3. er jævla fete, mye pga våpenfølelsen.

 

 

 

Forresten Emils, var det multiplayer eller single?

Gjorde det med Assassin's Creed 1 blandt annet, siden jeg syntes det var en ganske kjedelig opplevelse men historien var spennende. Får lese noen anmeldelser og sjekke priser på killzone spillene.
Lenke til kommentar

Gjorde det med Assassin's Creed 1 blandt annet, siden jeg syntes det var en ganske kjedelig opplevelse men historien var spennende. Får lese noen anmeldelser og sjekke priser på killzone spillene.

 

sjekk her viss du vil prøve de gamle killzone spilla :wee:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=797089&gclid=CITBiqWI1roCFVF2cAodjkIANA

 

Må si Killzone 1-3 er verdt å spille for alle ps3 eiere, beste fps serien noensinne laget til konsoll etter min mening

 

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig å hoppe rett på det neste killzone-spillet uten å ha spilt de andre? Verdt å spille igjennom forgjengerne?

 

Killzone Shadow Fall foregår 30-40 år etter det forrige spillet, såvidt jeg husker. Kunnskap om de tidligere spillene vil nok berike det nye, men det er slettes ikke nødvendig for å henge med i svingene. Dette er en slags "reboot" på mange måter.

Endret av TiLT42
Lenke til kommentar

Fikk nettopp 40$ av sony på min amerikanske psn konto, de har viss kjørt kampanje der uten jeg visste noe som helst om dette, ser ut som cod ghosts, battlefield 4 og ac black flag kjøpa ga meg penger tilbake, vi fikk 10$ pr 50$ påfylt på konto så da blir det enten knack eller killzone shadow fall til 20$... hmmm :ohmy:

 

Edit: kan jo og oppgradere alle 3 spilla til ps4 men vet ikke om det er verdt det når jeg ikke likte cod noe spes, og ac black flag har jeg 70% fullført på, så eneste spillet må være battlefield viss noen av dem :hmm:

 

Lm4SU8Q.jpg

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...