Disharmony Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da har Ludo lagt ut PS4....nå får dere forte dere Rakk det heldigvis denne gangen Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 http://www.wired.com/gamelife/2013/11/ps4-gallery/#slideid-86201 Yoshida linka denne. Viser flere bilder av hva som er på innsiden av PS4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Rakk det heldigvis denne gangen Hvor mye måtte du ut med denne gangen ? Gratulerer forresten Lenke til kommentar
Disharmony Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvor mye måtte du ut med denne gangen ? Gratulerer forresten 3999. Litt dyrere en andre steder, men er verdt det hvis jeg får den på release. Lenke til kommentar
Bipsc Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg forsto det som at Ludo kjørte vanlig forhåndsbestilling? Kunne de garantere den til release? Lenke til kommentar
Disharmony Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg forsto det som at Ludo kjørte vanlig forhåndsbestilling? Kunne de garantere den til release? Ganske sikker på at alle som kjøper fra Ludo får den på release. Er i hvert fall det Idar Vollvik har svart hver gang noen har spurt. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg fikk også en ordrebekreftelse til slutt....Måtte bare endre shipping-metoden fra levering hjem til postpakke (eller noe i den duren) Nå venter jeg spent på å se ordrestatusen de neste dagene for å se om det blir bekreftet at jeg faktisk får en PS4 til release! Lenke til kommentar
Bipsc Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det sto lenger ned på siden at de ikke kunne garantere leveranse før jul, men det er mulig at jeg var for sent ut... Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Ny video av Driveclub https://www.youtube.com/watch?v=iihSJJcmwOM Hvordan kan jeg få sånn at youtube videon vises her? Endret 7. november 2013 av jeh87 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Spørs om ikke jeg fikk "tak" i en som var blitt frigjort igjen (noe galt med betalingen eller noe sånt). For jeg var inne på ludostore.no og trykket refresh på PC'n og plutselig dukket kjøpknappen opp...Og da var jeg ikke sen om å trykke på den.... Får vel mail om når den kommer, og har jeg ikke fått den innen 29, blir det kø på elkjøp..... Endret 7. november 2013 av Snopmaster Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ny video av Driveclub https://www.youtube.com/watch?v=iihSJJcmwOM Hvordan kan jeg få sånn at youtube videon vises her? Må si at Driveclub's grafikk virker mer nextgen en Forza 5. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Var litt stilig bilde. Er vel mange som har gjort det i frustrasjon. Endret 7. november 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ser ikke bildet, kan du laste opp på nytt? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ser ikke bildet, kan du laste opp på nytt? Ikke sikker på hva annet jeg kan gjøre ? Vises fint her, og brukte bilde knappen + limte inn url`en. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Rart, jeg får opp Service unavailable når jeg trykker på det. Kanskje det bare er FF som ikke klarer å åpne linken. Beklager off-topic. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ny video av Driveclub https://www.youtube.com/watch?v=iihSJJcmwOM Hvordan kan jeg få sånn at youtube videon vises her? Skriv [media] og [/media] henholdsvis før og etter linken. https://www.youtube.com/watch?v=iihSJJcmwOM 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Imponerende, går silkemykt! Endret 7. november 2013 av Selvin 2 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Veldig imponerende ja! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det sto lenger ned på siden at de ikke kunne garantere leveranse før jul, men det er mulig at jeg var for sent ut... Han poster på Facebook. Ludo tok ikke mot bestillinger før de viste antallet de fikk inn. Som var på Tirsdag. Så lenge kjøp-knappen er tilgjengelig så får man på release. Nå er den fjernet så da er de nok utsolgt. 3999,- er i for seg ingen dyr pris mtp. prisen har økt hos nesten samtlige. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 For meg står det bare "wallpaper-919444.jpg" inne i en ramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå