Snopmaster Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvordan er det å møte opp før åpningstid ved en sånn release? F.eks elkjøp eller expert. Er det ordning på køen? Må man stå og vokte sinn plass i køen? Det beste hadde vært om man fikk utdelt en kølapp eller noe. Har aldri stått i sånn kø tidligere, men nå ser det ut som om min "debut" nærmer seg... Ser for meg kaos ja.... Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Gamestop/EBgames på Ski Storsenter hadde nattåpent når BF3 ble sluppet. Tror du det er noe håp om at de har nattåpent på PS4 lanseringen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tja si det, er vel en litt større begivenhet at det blir sluppet en ny konsoll enn et spill, så muligheten er jo der. Men for min del så har det ingenting å si, jeg plukker opp min på dagen uansett Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Har aldri stått i sånn kø tidligere, men nå ser det ut som om min "debut" nærmer seg... Ser for meg kaos ja.... Stue; Jeg ville hørt hos de du har tenkt til å stå utenfor hos før dagen er der. Slipper man å stå der og lure på alt fra A til Å. Endret 6. november 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tror det blir nattåpent men kun de som er på reservasjonslista slipper inn på sentret. Gamestop har ingen reservert forslag. Alle er holdt av Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nattåpent skjer kun når det er nok forhåndsbestillinger til å forsvare de økte utgiftene ved å ha folk på jobb mellom 23 og 02. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Og når alle er reservasjoner som garantert blir hentet morgenen så er jo nattåpent liten vits i Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hadde virkelig håpet de hadde hatt nattåpent på GameStop Ski iallefall, har fri fredag, så det hadde jo passet ganske bra å få den på kvelden før! Er ganske klar for en bball match iallefall! http://youtu.be/5BJR6z1W7Ew Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvordan tror dere tilgangen på spill og tilbehør som f.eks. kontrollere vil være? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Hvordan tror dere tilgangen på spill og tilbehør som f.eks. kontrollere vil være? Kommer neppe til å bli utsolgt Endret 7. november 2013 av Idba Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Gamestop/EBgames på Ski Storsenter hadde nattåpent når BF3 ble sluppet. Er den butikken veldig populær eller er den mest sannsynlig større en den jeg har? Den nærmeste jeg har er det såvidt plass til å gå inni Husker jeg sto i kø utenfor Elkjøp Forus for Nintendo Wii, frøs rævva av meg i 3 1/2 time. Det regnet og jeg hadde ikke paraply samt det blåste stiv kuling. Endret 7. november 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvordan er det å møte opp før åpningstid ved en sånn release? F.eks elkjøp eller expert. Er det ordning på køen? Må man stå og vokte sinn plass i køen? Det beste hadde vært om man fikk utdelt en kølapp eller noe. Har vært på flere midnattslanseringer og det har alltid vært køsystem hvis det er få spill/konsoller. De ansatte pleier å se an hvor mange som står i kø med hvor mange spill/konsoller de har tilgjengelig. I dette tilfelle vil det garantert være flere i køen enn antall konsoller, så da tipper jeg de starter med kølappsystem ganske tidlig. Jeg har også stått i kø til normal åpningstid, og da mange timer i forveien. De har de ansatte kommet 2-3 timer før åpningstid og startet køsystem da. Jeg husker Wii-lanseringen, da var jeg og en kompis der ca 3 timer før åpningstid og når vi fikk kølapp kunne vi reise hjem og komme tilbake når det åpnet. Det var bikkjekaldt. De slapp kun inn folk med kølapp. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er den butikken veldig populær eller er den mest sannsynlig større en den jeg har? Den nærmeste jeg har er det såvidt plass til å gå inni Husker jeg sto i kø utenfor Elkjøp Forus for Nintendo Wii, frøs rævva av meg i 3 1/2 time. Det regnet og jeg hadde ikke paraply samt det blåste stiv kuling. Den er populær fordi den ligger inne på storsenteret (som er veldig populært). Butikken er liten. Har handlet der på en midnattslansering, men den var ganske spesiell. Senteret hadde åpent helt frem til midnatt (fordi det var like før jul). 23:59 tok de ned gitteret og alle inne i butikken fikk kjøpe spillet de hadde forhåndsbestilt. Tror de får lov til å ha midnattslansering to ganger i året. Det må forsvare økt bemanning, og når man ser hvor få konsoller de har fått (og alle er reservert allerede) så høres det rart ut om de har nattåpent. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Såpass. Det senteret som er nærmeste meg er ikke akkurat populært. Samtidig så tviler jeg dem har nattåpent da mange har nok forhåndsbestilt konsollen og dem ikke har nok PS4er til å selge ved en eventuell nattlansering. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 De har garantert ingen konsoller til salg. Alle er reservert Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 De som har bestilt hos elkjop, må de hente fra butikken eller blir det sendt hjem? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har bestilt hos Elkjøp, bestilte den 13 juni tror jeg, har ikke hørt noe fra dem enda men regner med at den sendes. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg bestilte hos Elkjøp i starten av juni jeg også. Datoen på ordren har alltid vært den samme, 31.12.2013. Sendte mail forrige uke, fikk til svar: Vi vil gi beskjed så fort Sony Playstation utleverer en lanseringsdato til alle våre kunder som har forhåndsbestilt. Håper i det minste at de sender så den kommer til rett dato. Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da har Ludo lagt ut PS4....nå får dere forte dere Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Da har Ludo lagt ut PS4....nå får dere forte dere Ludo suger! Har lagt varen i handlekurv, skal sjekke ut og får opp en error-melding. Får beskjed om å taste inn alt på nytt (dette gjelder med faktura). Vet ikke om det er sånn når man betaler med kort.... Nei, blir vel utenfor elkjøp kl 06.00 fredag 29 ja....Hvis det da ikke skjer ett mirakel da! Endret 7. november 2013 av Snopmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå