Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Hvordan er det å møte opp før åpningstid ved en sånn release? F.eks elkjøp eller expert. Er det ordning på køen? Må man stå og vokte sinn plass i køen? Det beste hadde vært om man fikk utdelt en kølapp eller noe.

Har aldri stått i sånn kø tidligere, men nå ser det ut som om min "debut" nærmer seg... Ser for meg kaos ja....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Gamestop/EBgames på Ski Storsenter hadde nattåpent når BF3 ble sluppet.

 

Er den butikken veldig populær eller er den mest sannsynlig større en den jeg har? Den nærmeste jeg har er det såvidt plass til å gå inni :p

Husker jeg sto i kø utenfor Elkjøp Forus for Nintendo Wii, frøs rævva av meg i 3 1/2 time. Det regnet og jeg hadde ikke paraply samt det blåste stiv kuling.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Hvordan er det å møte opp før åpningstid ved en sånn release? F.eks elkjøp eller expert. Er det ordning på køen? Må man stå og vokte sinn plass i køen? Det beste hadde vært om man fikk utdelt en kølapp eller noe.

 

Har vært på flere midnattslanseringer og det har alltid vært køsystem hvis det er få spill/konsoller. De ansatte pleier å se an hvor mange som står i kø med hvor mange spill/konsoller de har tilgjengelig. I dette tilfelle vil det garantert være flere i køen enn antall konsoller, så da tipper jeg de starter med kølappsystem ganske tidlig. Jeg har også stått i kø til normal åpningstid, og da mange timer i forveien. De har de ansatte kommet 2-3 timer før åpningstid og startet køsystem da.

 

Jeg husker Wii-lanseringen, da var jeg og en kompis der ca 3 timer før åpningstid og når vi fikk kølapp kunne vi reise hjem og komme tilbake når det åpnet. Det var bikkjekaldt. De slapp kun inn folk med kølapp.

Lenke til kommentar

 

Er den butikken veldig populær eller er den mest sannsynlig større en den jeg har? Den nærmeste jeg har er det såvidt plass til å gå inni :p

Husker jeg sto i kø utenfor Elkjøp Forus for Nintendo Wii, frøs rævva av meg i 3 1/2 time. Det regnet og jeg hadde ikke paraply samt det blåste stiv kuling.

 

Den er populær fordi den ligger inne på storsenteret (som er veldig populært). Butikken er liten. Har handlet der på en midnattslansering, men den var ganske spesiell. Senteret hadde åpent helt frem til midnatt (fordi det var like før jul). 23:59 tok de ned gitteret og alle inne i butikken fikk kjøpe spillet de hadde forhåndsbestilt.

 

Tror de får lov til å ha midnattslansering to ganger i året. Det må forsvare økt bemanning, og når man ser hvor få konsoller de har fått (og alle er reservert allerede) så høres det rart ut om de har nattåpent.

Lenke til kommentar

Da har Ludo lagt ut PS4....nå får dere forte dere

 

Ludo suger! Har lagt varen i handlekurv, skal sjekke ut og får opp en error-melding. Får beskjed om å taste inn alt på nytt (dette gjelder med faktura). Vet ikke om det er sånn når man betaler med kort....

 

Nei, blir vel utenfor elkjøp kl 06.00 fredag 29 ja....Hvis det da ikke skjer ett mirakel da!

Endret av Snopmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...