Leffi78 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Hvilken Gamestop har du bestilt hos? Jeg bestilte min den 17 juni, har enda ikke hørt noe Viss du ringer butikken du kjøpte/bestilte konsollen hos så får du svar, å jeg fikk bekrefta att jeg slipper å betale mer enn jeg allerede hadde betalt siden jeg bestilte og betalte 3499kr for konsollen såpass tidlig, kan være dere som har bestilt senere og ikke betalt hele konsollen må betale de resterende 300kr, jeg vet ikke dette med sikkerhet, å jeg har bestilt hos gamestop Kvadrat men 300kr +- er ikke noe å skrike høyt om etter min mening, men har man betalt så har man betalt, han jeg snakket med hos gamestop hørtes ikke noe positiv over att det sto min konsoll var fullt betalt, så ser ut som de ikke er så fornøyde når de taper noen 100lapper , men han bekrefta til slutt att jeg får konsollen til den prisen jeg betalte tidligere... Endret 6. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Mindre Gamestop-butikker har hatt nattåpent for mindre anledninger. Det er sant. Har aldri opplevd at dem har hatt nattåpent for noe som helst innen store spill/konsoll lanseringer. Skal høre med dem når det nærmer seg lansering. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tok borti et Ps4 spill i dag o,O Er selvfølgelig ikke lov og åpne det da Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvorfor ikke? Sony fjernet jo releasedatoen på alt av PS4-spill, er bare å selge på! Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hva tror folk sjansen for å få taki en i butikk på relese er? Min på komplett står ubekreftet til januar, så tipper jeg får enten i januar eller desember om de skulle få flere en antatt på sending nr 2. Den sjansen er nok stor, særlig ettersom expert ikke har hatt forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Tips: Følg Idar Vollvik på Facebook. I morgen klokken 10 legger han ut 10 (!!) enheter som kommer til release (På vegne av LudoStore). Må være raske. Endret 6. november 2013 av Emils. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Litt mer rykter ang VR for PS4. http://www.edge-online.com/features/virtual-reality-on-ps4-and-xbox-one-the-real-next-gen/ Lenke til kommentar
stue Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vollvik har vel snart fått 100 PS4 til release? Hvor mange har komplett fått til release? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Litt rart når Sony vet at de har vunnet mange land inkludert Norge, når Xbox har fucket ting opp. Still, så sender de maskiner som er utsolgt på 1 time i nån butikker. Også kommer disse stakkars folkene etterhvert hver eneste dag og spør etter Ps4... De må da satse litt nå. ikke bare stole på salgs rutiner, som og se hvor mye som selger. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) 2000 i følge en mail baki her. Endret 6. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jupp, 2000 var det Komplett sendte en mail til meg om. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sendte en mail til komplett selv, fant ut at jeg først får Ps4-en min uti januar 2014. Ble nesten skuffa, har gått å gleda meg en liten evighet(føles det ut som) Bestilte den i begynnelsen av August. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Les litt over her, følg med Kanskje det er håp for dag 1 konsoll. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har selv tenkt å dra til min lokale Elkjøp den 29. Hvis de ikke har noen igjen går jeg bare til Lefdal, Expert eller Gamestop som alle er i en 500-meters radius fra Elkjøp 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har selv tenkt å dra til min lokale Elkjøp den 29. Hvis de ikke har noen igjen går jeg bare til Lefdal, Expert eller Gamestop som alle er i en 500-meters radius fra Elkjøp be there early..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har selv tenkt å dra til min lokale Elkjøp den 29. Hvis de ikke har noen igjen går jeg bare til Lefdal, Expert eller Gamestop som alle er i en 500-meters radius fra Elkjøp Hørtes mistenkelig mye ut som du beskrev Raglamyr i Haugesund 2 Lenke til kommentar
stue Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvordan er det å møte opp før åpningstid ved en sånn release? F.eks elkjøp eller expert. Er det ordning på køen? Må man stå og vokte sinn plass i køen? Det beste hadde vært om man fikk utdelt en kølapp eller noe. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hørtes mistenkelig mye ut som du beskrev Raglamyr i Haugesund Første jeg tenkte og :-P har aldri sett en større tetthet av slike butikker enn der :-) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er sant. Har aldri opplevd at dem har hatt nattåpent for noe som helst innen store spill/konsoll lanseringer. Skal høre med dem når det nærmer seg lansering. Gamestop/EBgames på Ski Storsenter hadde nattåpent når BF3 ble sluppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå