Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Hvilken Gamestop har du bestilt hos? Jeg bestilte min den 17 juni, har enda ikke hørt noe :(

 

Viss du ringer butikken du kjøpte/bestilte konsollen hos så får du svar, å jeg fikk bekrefta att jeg slipper å betale mer enn jeg allerede hadde betalt siden jeg bestilte og betalte 3499kr for konsollen såpass tidlig, kan være dere som har bestilt senere og ikke betalt hele konsollen må betale de resterende 300kr, jeg vet ikke dette med sikkerhet, å jeg har bestilt hos gamestop Kvadrat

 

men 300kr +- er ikke noe å skrike høyt om etter min mening, men har man betalt så har man betalt, han jeg snakket med hos gamestop hørtes ikke noe positiv over att det sto min konsoll var fullt betalt, så ser ut som de ikke er så fornøyde når de taper noen 100lapper , men han bekrefta til slutt att jeg får konsollen til den prisen jeg betalte tidligere...

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt rart når Sony vet at de har vunnet mange land inkludert Norge, når Xbox har fucket ting opp.

 

Still, så sender de maskiner som er utsolgt på 1 time i nån butikker.

Også kommer disse stakkars folkene etterhvert hver eneste dag og spør etter Ps4...

De må da satse litt nå. ikke bare stole på salgs rutiner, som og se hvor mye som selger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...