LarZen Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Btw man kan og sette spillet på pause og slå av konsollen for så å gjennopta spillet fra ett og samme punkt neste gang man starter konsollen.... Å seriøst bruker du guider for å ta bosser i spill?? Ja er klar over det, men suspend/resume vil ikke virke på PS4 på lansering. Det vil komme en patch senere som vil aktivere denne funksjonen visstnok. Står jeg fast så har jeg fått hjelp av diverse youtube guider osv. Enten det er en boss eller andre ting som jeg ikke får til. Veldig kjekt. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Ja er klar over det, men suspend/resume vil ikke virke på PS4 på lansering. Det vil komme en patch senere som vil aktivere denne funksjonen visstnok. Står jeg fast så har jeg fått hjelp av diverse youtube guider osv. Enten det er en boss eller andre ting som jeg ikke får til. Veldig kjekt. Enig. Ganske kjedelig å være stuck på en boss/level uten å vite hva det er du må gjøre Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Ja er klar over det, men suspend/resume vil ikke virke på PS4 på lansering. Det vil komme en patch senere som vil aktivere denne funksjonen visstnok. Står jeg fast så har jeg fått hjelp av diverse youtube guider osv. Enten det er en boss eller andre ting som jeg ikke får til. Veldig kjekt. kk jeg var ikke klar over att suspend resume kommer senere, men man lærer noe nytt hver dag vissnokk Å har aldri selv brukt guide for å ta en boss i ett spill, men hadde jeg samlet trofeer eller achivements så hadde nokk jeg og brukt guider i div spill, brukte aldri noen guide i de 8 spilla jeg har platinum i, men uansett gleder jeg meg til den 29 nov når gamestop butikken åpner og jeg skal hente konsollen blir jul 2 ganger i år 29nov blir det ny konsoll og 20-27 des blir det julemat... Endret 27. oktober 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Noen bilder som sammenligner februar utgaven av KZ: Shadow Fall med nye build: http://www.examiner.com/article/killzone-shadow-fall-new-and-old-builds-compared Selvfølgelig e bittesmå bilder... Endret 27. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Endret 28. oktober 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Ikke ekstrem forskjell akkurat her, men man ser gode forskjeller i teksturer og LOD. Også bedre simulering av cloth. Man ser det nok mer i jungelområder osv. Er uansett ikke overveldende, men det kom vel ikke som noen overraskelse, AC IV er tross alt et current gen spill. Endret 28. oktober 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Helt tydelig at dette ikke er noe neste generasjons tittel ja Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er ikke til å stikke under en stol at den umiddelbare visuelle forebedringen ved dette generasjonsskiftet er mindre enn noensinne, og det er nok en del "casuals" som sånn sett ikke vil se behovet for å oppgradere. De kommer nok først og fremst når programvarestøtten for forrige generasjon begynner å visne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja vi hadde jo en ganske hetet debatt rundt dette for en liten stund siden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Kan se at grafikken er litt skarpere på PS4, men føler ikke det er nok til å vente en måned ekstra. Hadde en bestilling inne på PS4-utgaven, men slettet den og bestilte det heller på PS3. Ble sendt i dag. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Gleder meg til Killzone, lenge siden jeg har kost meg med en skikkelig FPS! 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Kan se at grafikken er litt skarpere på PS4, men føler ikke det er nok til å vente en måned ekstra. Hadde en bestilling inne på PS4-utgaven, men slettet den og bestilte det heller på PS3. Ble sendt i dag. Koster jo ca 70$ å kjøpe spillet digitalt, å da får man spillet til både ps3 & ps4 70*6= 420kr Du trenger bare lage en amerikansk Psn konto for å få dette, så sant du ikke er en av dem som kun vil ha diskbaserte spill... samme tilbud gjelder for både COD: Ghosts & Battlefield 4 Man får og ps4 spill som Knack & Killzone til samme pris Endret 28. oktober 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-28-trine-2-complete-story-announced-for-playstation-4 "Trine 2: Complete Story will be available to download from the PlayStation Store at launch, Frozenbyte hopes, or shortly thereafter" "1080p HD and 60fps visuals will be accompanied by a stereoscopic 3D mode to show off the game's beautiful backdrops." Dem som ikke har spilt dette før eller vil spille dette enda en gang får sjanse til å kjøpe dette til PS4 på PSN Store enten på lanseringen eller noe etter 2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har hørt/lest noe om sata standard? og mulighet for SSD? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Støtter normale SATA-enheter. Det inkluderer SSD. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 I tråden om Xbox One VS PS4 har det kommet flere bilder fra Battlefield 4, hvor de to konsollene sammenlignes. PS4 har uten tvil den beste grafikken. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 Assassins Creed IV PS4 Review: http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/review/assassins-creed-4-black-flag-ps4-review-official-playstation-magazine-score/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 Assassins Creed IV PS4 Review: http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/review/assassins-creed-4-black-flag-ps4-review-official-playstation-magazine-score/ Assassins Creed IV PS4 Review: http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/review/assassins-creed-4-black-flag-ps4-review-official-playstation-magazine-score/ Eurogamer ga det 9/10. Ser endelig ut som serien har tatt seg opp i samme høyde som Assassins Creed 2 hadde når det kom ut. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 Morro, glad for at jeg besilte det til PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå