Emils. Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, men det er faktisk sant også. Folk er helt gale etter slike ting. Man har ventet i kanskje år. For mange er det ikke et problem å bruke kanskje 100-200% ekstra på en vare heller. Om jeg hadde hatt rævva full av penger og dritt lyst på en PS4. Hadde jeg brydd meg om jeg betalte 7-8k for en ting som koster 3500? Ikke faen. Nå som prisen er 3900 også kan man suge enda mer penger ut av dette. Dette var vel bivirkningen av at Sony måtte lansere i 31 land. Her satt vi og skrøt Sony opp når de sa de klarte å levere til alle land. Vel, jeg tror faktisk de hadde kommet bedre ut av det om de bare hadde kuttet ut noen land. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Selge sin PS4 for 8000kr. Kjøpe en PS4 i Januar engang og få en XBO med på kjøpet..... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kommer til å se utrolig mange PS4 på Finn.no den 29. November til en fin pris. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 ikke verdt det. klarer ikke vente mer en 1 mnd lengre Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Endret 23. oktober 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kommer til å se utrolig mange PS4 på Finn.no den 29. November til en fin pris. Jeg har forhåndsbestilt PS4 til under 3500 kr i tre forskjellige nettbutikker. Samtlige har nå justert prisen opp til nesten 4000 kr. Planen var å å slette to av ordrene, så snart jeg var garantert en konsoll fra én av disse. Tror ikke de blir så vanskelig å selge om jeg ikke sletter de to overflødige. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Du kan fint selge de for sikkert rundt 8000 kroner om du vil. Lenke til kommentar
Lindo94 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er det noen her som har forhåndsbestilt på CDON? Har selv bestilt der og dem sa at det ser lovende ut at jeg får på release! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er uansett latterlig dårlig å kun klare å lansere 350k enheter til Europa etter min mening. Om man tar med hele Europa så gir det en ratio på 1/2000 (altså en PS4 per 2000 innbygger). Nå vet ikke jeg hvor mange enheter de vil ha klare til Lansering, men Sony har sagt at de satser på å selge 5 millioner enheter innen utgangen av Mars 2014. Så utifra det la oss anta at dem har 1 million+ enheter for salg i November. US får garantert flest enheter (viktig marked) + noen til Canda. I tillegg skal 10 land i Sør Amerika + Australia ha sin andel enheter, da virker 350k fordelt blant landene i Europa sansynlig selv om vi alltid skulle ønsket mer. Sony ser nok på USA som nøkkelmarkedet i krigen mot Xbox og derfor shipper den største andelen dit, så må vi og resten av verden klare oss med "restlageret" i starten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Vet ikke om alle disse har blitt vist før, men bilder fra The Order: Ikke de beste vil jeg påstå, men grafisk var jo dette bare helt kurant http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/10/22/exclusive-the-order-1886-screens.aspx Endret 23. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Vet ikke om alle disse har blitt vis før, men bilder fra The Order: Ikke de beste vil jeg påstå, men grafisk var jo dette bare helt kurant http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/10/22/exclusive-the-order-1886-screens.aspx Ser absolutt pent ut det Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Fikk den svært skuffende mailen fra Komplett, som jeg hadde vært redd for.. Hei. Beklager du har helt rett! Jeg blinsa på dato når jeg sendte deg mail må bare beklage, men du får den nok ikke før det nei. Det har visst vært et eller annet med Sony som har lova oss et viss antall til levering, men så kom de ut for noen dager siden å sa at "Europa" får ikke like mange enheter til lansering som planlagt. Grunnen til at jeg sa det så lovende ut også er fordi jeg pratet med en kunde i går som hadde bestilt før deg faktisk, men han hadde fått bekreftet dato i Januar av en eller annen grunn.. Får å si det sånn da, så får Europa 35000 enheter til lansering. Dette tallet gjelder alle bedrifter i hele Europa. Bare at vi har klart å få tak i 2000 enheter til lansering er utrolig i seg selv. Men nok av unnskyldninger. Jeg må bare beklage så mye altså :/ Med vennlig hilsen, (Jeg holder han anonym) Salg & Kundeservice Får den bare 15 dager etter release, og det er ikke så alt for ille. Men innerst inne håper jeg og tror litt at jeg får den til lansering allikevel. Det jeg er mest skuffet over er at en del i tråden her har "løyet". Og når bestilte du? Bestilte selv 21. Juni, og jeg har fått bekreftet levering på ordresiden min (28 November). Fikk også en mail av de i dag der de bekreftet at de som bestilte før 1. August kom til å få til release. Endret 23. oktober 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg bestilte 25. juli. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ah, det er jo ganske nært opp mot 1. August. Uansett, min bestilling skal være i boks, kan ikke tenke meg at de plutselig endrer leveringsdato nå. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nye bilder fra The Order: 1886 http://www.ign.com/images/games/the-order-1886-ps4-166564 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Selge sin PS4 for 8000kr. Kjøpe en PS4 i Januar engang og få en XBO med på kjøpet..... Luftet den ideen tidligere her, men tror ikke jeg klarer å være så slem økonomisk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Luftet den ideen tidligere her, men tror ikke jeg klarer å være så slem økonomisk. Nei...da er vi nok to om det Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Dual Shock 4 unboxing. 1 Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Kjempe! Jeg går over til PS4 fra XBOX og XBOX360 (bare pga. at kompiser bruker PS), men har hatt problemer med å bli vant til PS3-kontrolleren. Føles som om jeg skyver den ut av grepet med stikkene. Satser på at det skal gå greit med denne Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Woohoo. Jeg er sikret ps4 fra gamestop! Han sa at alle som bestilte etter 14 august måtte vente(iallefall i den butikken). Pluss at ps4 koster 100 kr mindre enn konkurrenter i samme kjøpesenter OG at jeg får bf4 for 99 kr! Damn. Ble så glad at jeg nesten gleder meg til jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå