H4rd Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Trist å høre at du ikke får den på lansering, men det er fortsatt sjanse for meg. Bestilte 25. juli. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Ja, blir vel å sjekke de fleste fysiske butikker på lanseringsdatoen da Edit: Er jævla kjipt allikevel! Endret 22. oktober 2013 av Ooinaru Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Kanskje man skal spørre Nordisk Film om hvor mange ps4 til Norge det er som har blitt utsolgt på første levering ? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bestilte min 10.06.13 hos Gamestop. Det skal MYE til at jeg ikke får maskinen den 29.november! Da håper jeg at Elkjøp og Gamezone klarer å levere spillene til meg på lanseringen. Blir noe kjipt om jeg sitter med konsoll og ingen spill Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Gamestop kommer til å ha billig ea spill kanskje til ps4 ved kjøp av konsollen der Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg skal høre med dem nærmere lanseringen om dem skal ha noe slikt der. Har forhåndsbestilt noen EA spill fra Gamezone med FIFA 14, Need For Speed Rivals og Battlefield 4 Om dem skal ha noe slikt tilbud på GameStop så avbestiller jeg dem 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 EA-spill til 99,- ved kjøp av konsoll gjelder ikke lenger. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Så billig blir det ikke. Tipper siden jeg har lagt av maskinen der så koster et EA spill til 449,- noe som er billigere en Gamezone til 499,- pr stk. Endret 22. oktober 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Forhåndsbestilte 15.6 på ebgames på Ski storsenter og skulle da få på slippdato. Var å byttet inn xboxen min der for to uker siden og fikk igjen bekreftet at jeg var sikret en på slippdatoen. Må vel tusle innom om et par ukers tid å sjekke på nytt igjen, så får jeg se hva som skjer. Så får jeg se hva de sier denne gangen, de har vel kanskje fått bekreftet antallet de får inn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bestilte min 10.06.13 hos Gamestop. Det skal MYE til at jeg ikke får maskinen den 29.november! Da håper jeg at Elkjøp og Gamezone klarer å levere spillene til meg på lanseringen. Blir noe kjipt om jeg sitter med konsoll og ingen spill Gamestop Haugesund sa ihvertfall at alle som hadde forhåndsbestillt innen midten av august skulle være sikret konsoll til lansering. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Gamestop Haugesund sa ihvertfall at alle som hadde forhåndsbestillt innen midten av august skulle være sikret konsoll til lansering. Bor selv i Haugesund (tilflyttet velåmerke) , kanskje jeg skal ta noen runder rundt og sjekke om det fremdeles er mulig å skaffe seg en til lansering Tenker liten by--> få forhåndsbestillinger, haha Edit: Leif Endret 22. oktober 2013 av Ooinaru Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ja da er jeg ihvertfall sikret meg en Kjenner det kribler i magen allerede. Slå kloa i en ny konsoll uansett merke får man alltid en deilig følelse av! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bor selv i Haugesund (tilflyttet velåmerke) , kanskje jeg skal ta noen runder rundt og sjekke om det fremdeles er mulig å skaffe seg en til lansering Tenker liten by--> få forhåndsbestillinger, haha Edit: Leif Stikker du innom Gamestop på Amanda, kan du ihvertfall få Killzone bundelen når den kommer. Men det er vel ikke før midten av desember? Slo av en prat med hu bak kassen i går, begge var rimelig gira på ny konsoll for å si det mildt Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Stikker du innom Gamestop på Amanda, kan du ihvertfall få Killzone bundelen når den kommer. Men det er vel ikke før midten av desember? Slo av en prat med hu bak kassen i går, begge var rimelig gira på ny konsoll for å si det mildt Ja tenkte å begynne der, Killzone bundelen frister hvis det allikevel skal drøye til 18. desember Hehe ja gleder meg sjøl, men litt dritt å måtte vente enda lengre! Men veit aldri da, kan jo hende jeg klarer å snike meg en til 29. November allikevel Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 kontrollere.JPG Funker ikke disse på PS3? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Funker ikke disse på PS3? Leste en artikkel idag at den vil fungere på noen spill til PS3, men ikke i nærheten av alt. Og at en må bruke USB kabel for at det skal virke. Husker ikke hvor jeg leste det.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 De funker på spill som ikke krever trådløs tilkobling og man må da spille med kabel. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 De funker på spill som ikke krever trådløs tilkobling og man må da spille med kabel. Er det så mange spill som krever trådløs tilkobling? Personlig sitter jeg med kabelen i DS3 hele tiden, fordi jeg sitter så nært TV-en, men klarer ikke helt å engasjere meg i PS3 fordi kontrolleren er så dårlig i forhold til Xbox 360 sin, så det ville vært perfekt å få DS4 til å fungere på PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå