Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndsbestilte 15.6 på ebgames på Ski storsenter og skulle da få på slippdato. Var å byttet inn xboxen min der for to uker siden og fikk igjen bekreftet at jeg var sikret en på slippdatoen.

Må vel tusle innom om et par ukers tid å sjekke på nytt igjen, så får jeg se hva som skjer. Så får jeg se hva de sier denne gangen, de har vel kanskje fått bekreftet antallet de får inn.

Lenke til kommentar

Bestilte min 10.06.13 hos Gamestop. Det skal MYE til at jeg ikke får maskinen den 29.november!

Da håper jeg at Elkjøp og Gamezone klarer å levere spillene til meg på lanseringen.

Blir noe kjipt om jeg sitter med konsoll og ingen spill :p

 

Gamestop Haugesund sa ihvertfall at alle som hadde forhåndsbestillt innen midten av august skulle være sikret konsoll til lansering.

Lenke til kommentar

Gamestop Haugesund sa ihvertfall at alle som hadde forhåndsbestillt innen midten av august skulle være sikret konsoll til lansering.

Bor selv i Haugesund (tilflyttet velåmerke) , kanskje jeg skal ta noen runder rundt og sjekke om det fremdeles er mulig å skaffe seg en til lansering :) Tenker liten by--> få forhåndsbestillinger, haha :tease:

 

Edit: Leif

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Bor selv i Haugesund (tilflyttet velåmerke) , kanskje jeg skal ta noen runder rundt og sjekke om det fremdeles er mulig å skaffe seg en til lansering :) Tenker liten by--> få forhåndsbestillinger, haha :tease:

 

Edit: Leif

 

Stikker du innom Gamestop på Amanda, kan du ihvertfall få Killzone bundelen når den kommer. Men det er vel ikke før midten av desember? Slo av en prat med hu bak kassen i går, begge var rimelig gira på ny konsoll for å si det mildt :p

Lenke til kommentar

 

Stikker du innom Gamestop på Amanda, kan du ihvertfall få Killzone bundelen når den kommer. Men det er vel ikke før midten av desember? Slo av en prat med hu bak kassen i går, begge var rimelig gira på ny konsoll for å si det mildt :p

 

Ja tenkte å begynne der, Killzone bundelen frister hvis det allikevel skal drøye til 18. desember :w00t: Hehe ja gleder meg sjøl, men litt dritt å måtte vente enda lengre! Men veit aldri da, kan jo hende jeg klarer å snike meg en til 29. November allikevel :p

Lenke til kommentar

De funker på spill som ikke krever trådløs tilkobling og man må da spille med kabel.

 

Er det så mange spill som krever trådløs tilkobling? Personlig sitter jeg med kabelen i DS3 hele tiden, fordi jeg sitter så nært TV-en, men klarer ikke helt å engasjere meg i PS3 fordi kontrolleren er så dårlig i forhold til Xbox 360 sin, så det ville vært perfekt å få DS4 til å fungere på PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...