Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

WoW, i går stod det "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-12-13" hos meg på komplett. I dag står det "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2014-01-16".

 

De skal værtfal få høre det om jeg plutselig har blitt hoppet bakover i køen, sende forøvrig min bestilling 2013-08-21.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo etter midten av August, du. :)

 

Sant så sant, men at de endrer en bekreftet til ubekreftet er dårlig av de, da kunne de hellet latt være i sette den til det i første omgang liksom :p.

 

Men de har nå ikke fått skikkelig bekreftelse fra sony enda uansett så, får vi se når tiden kommer eventuelt xD

Lenke til kommentar

WoW, i går stod det "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-12-13" hos meg på komplett. I dag står det "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2014-01-16".

 

De skal værtfal få høre det om jeg plutselig har blitt hoppet bakover i køen, sende forøvrig min bestilling 2013-08-21.

 

Akkurat det samme her. igår sto det 1 stk bekreftet og sendingsdato var midten av desember, men idag har de skiftet statusen til ubekreftet og flyttet datoen til januar. forhåndsbestilte slutten av juli.

 

Men valgte å betale hele summen ved mottak. syns det er kjipt at de bytter statusen uten å informere oss først.

Lenke til kommentar

Akkurat det samme her. igår sto det 1 stk bekreftet og sendingsdato var midten av desember, men idag har de skiftet statusen til ubekreftet og flyttet datoen til januar. forhåndsbestilte slutten av juli.

 

Men valgte å betale hele summen ved mottak. syns det er kjipt at de bytter statusen uten å informere oss først.

 

Valgte sending til PickUp point og betaling ved henting, kanskje de prioriterer de som faktisk har betalt først?

Lenke til kommentar

Det er nok fordi det er for lite produsert.

Er egentlig små skuffet over at jeg mest sannsynlig ikke får den til release, men burde være glad på en måte med tanke på at jeg er ferdig for semesteret den 18 desember. Så da kan jeg heller fokusere på skole i 2 uker, men ah..

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Valgte sending til PickUp point og betaling ved henting, kanskje de prioriterer de som faktisk har betalt først?

 

 

Har ingen verdens ting å si, valgte pickup og betaling ved levering jeg og. Fortsatt levering på release for meg.

 

Spent på hvor stor mangel det vil bli :o

Lenke til kommentar

WoW, i går stod det "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-12-13" hos meg på komplett. I dag står det "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2014-01-16".

 

De skal værtfal få høre det om jeg plutselig har blitt hoppet bakover i køen, sende forøvrig min bestilling 2013-08-21.

Jeg bestilte tidligere enn deg, og jeg fikk vite at jeg var blandt de siste som fikk til release. Fra Gamezone riktignok.

Lenke til kommentar

Fikk svar hos gamezone om jeg får på release, her er det de skrev:

 

"Hei,

Frem til i dag har vi ikke visst hvor mange PS4 konsoller vi fikk levert til lanseringsdato. Vi får dessverre mindre konsoller enn først antatt, da Sony har kuttet kraftig i antall PS4 konsoller som kommer til Norge i år.
Vi får dessverre ikke nok maskiner til lanseringen til å dekke din bestilling. Du har likevel vært tidlig nok ute med bestillingen din til at vi får deg med på den neste leveransen hos oss, som kommer på lager i midten av desember. De som bestiller PS4 nå vil ikke få maskinen før utpå nyåret."
Kjenner irritasjonen komme krypende her...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...