Muffinrex Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Stoler på Sessler, han er konge! Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det faktum at amerika har 110W i veggen, men vi har 240W. Har det noe å si ved kjøp av konsoll i amerika, og ta den med tilbake til norge? Er det bare å bytte den svarte strømmledningen man får med, med en norsk variant, eller trengs det en konverter? Har hørt flere som har tatt med en ps3 fra statene med hjemm og det funker, men usikker på om de bruker en for for konverter..? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg liker at du skriver "det faktum" før du påstår at vi har Watt i veggen ha ha. Du må bruke en 110 volt til 230 volt omformer/konverter så funker det fint. Om du kan spille med folk i Europa med en amerikansk konsoll aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Killzone: Shadow Fall Goes Gold Flotters. Det er godt å høre! Av alle next-gen titlene både multiplatts og eksklusive av det jeg har sett av diverse klipp på youtube, så skiller Killzone SF seg ut. Om man skal kjøpe seg nytt headsett, tenker på skikkelige klokker og mic, til ps3, finner man noen som vi vet vil fungere på ps4 også? Slenger meg på det Selvinus sa. Har selv Sony Pulse 7.1 Headset og den funker på Vita også som er bra. Headset støtten hos PS4 blir patchet inn ved senere anledning har jeg fått med meg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Takk for anbefalingen fra dere begge. Blir nok en slik. Veldig greit at det fungere på pc også. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 http://www.slashgear.com/sony-increases-ps4-hard-drive-size-to-12-5mm-for-1-5-tb-capacity-21302276/ dette er en super nyhet, håper ikke denne er posta tidligere 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Oi!! Dette var kjempe gode nyheter da ;D Hvis dette stemmer Endret 22. oktober 2013 av jeh87 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det faktum at amerika har 110W i veggen, men vi har 240W. Har det noe å si ved kjøp av konsoll i amerika, og ta den med tilbake til norge? Er det bare å bytte den svarte strømmledningen man får med, med en norsk variant, eller trengs det en konverter? Har hørt flere som har tatt med en ps3 fra statene med hjemm og det funker, men usikker på om de bruker en for for konverter..? Helt unødvendig med noen konverter. Så og si alt du kan kjøpe i dag av betydning kommer med universal-transformere som takler alt mellem 110-230V. Har selv en amerikansk PS3. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Den tyska avisa som har gått ut med dette har fått en Debug-maskin, så dette stemmer garantert! EDIT: The Witness ser forresten fantastisk ut! Gleder meg. http://the-witness.net/news/wp-content/uploads/2013/09/rocksImg-07.jpg http://the-witness.net/news/wp-content/uploads/2013/09/rocksImg-13.jpg http://the-witness.net/news/wp-content/uploads/2013/09/rocksImg-18.jpg http://the-witness.net/news/wp-content/uploads/2013/08/shot_2013.08.05__time_12_14_n01.png Endret 22. oktober 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Pent, det skal de ha. Men er det moro? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 40 timer med Puzzles?! Hell yeah Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Vet ikke om dette har blit delt enda? http://www.egmnow.com/articles/news/playstation-4s-dualshock-4-controller-can-be-used-with-some-games-on-playstation-3/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Da virker det som Sony har gitt beskjed til Gamezone og komplett blant annet på antallet de får inn ettersom datoene ble oppdatert (til senere) enn de først var satt. Så da stemmer nok ryktene om mindre konsoller til Norge enn først antatt. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) fikk svar fra komplett.no idag Hei. Per i dag har vi ikke fått bekreftet hvor mange PS4 konsoller vi får til lansering. Signalene vi har fått tyder på at ordrene vi har mottatt fra midten av august og bakover vil få til lansering , mens eldre ordre ikke får på lanseringsdato. Vi vil komme med mer konkret info så snart vi får bekreftede tall fra Sony. Med vennlig hilsen Roger Salg & Kundeservice Er det kommet noen ny status på denne? Jeg bestilte i juli, og har samme forventet leveringsdato (13. des). Noen som faktisk har forventet på lanseringsdagen fra komplett.no? Endret 22. oktober 2013 av Smalltimer Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Begynner å tro at 13. desember betyr at vi får til release. Fordi nå har jeg hørt om minst 3 personer som har denne datoen, inkludert meg. Og jeg har fått bekreftet fra Komplett at forventet sendingsdato, selv om det står (bekreftet), betyr at de ikke har fått det bekreftet. Sendte dem ordrenummeret mitt, og han sa han skulle sjekke opp om det var noe nytt. Når det gjelder det at folk som har bestilt før midten av august får den på release, tror jeg det stemmer. Men de har ikke endret sendingsdatoen min siden jeg bestilte 25. juli. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hos meg står det: Forventet sendingsdato 2013-11-28 Jeg bestilte 18 Juni. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Får du din konsoll til lansering?Det blir ikke produsert nok konsoller til lansering, dermed vil ikke alle som legger ordre på PS4 få før jul.De som har vært tidligst ute med å bestille vil få først, så vil de neste leveringene vi får inn gå ut til de som ligger inne med ordre. Det lønner seg derfor å legge ordre for å være blant de neste som får. Vi har ikke fått antall for leveringer etter jul ennå så her kan vi ikke si noen sikre datoer per dags dato. I feltet over hvor det står "Lagerstatus med en ubekreftet dato" er foreløpig dato vi har, denne kan endre seg etter hvert som vi vet antallene PS4 som kommer inn til oss. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Forhåndsbestiller aldri konsoller. Skal plukke opp min PS4 på min lokale sjappe.Gå rett forbi køen skal jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå