UrgeLoL Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Om man skal kjøpe seg nytt headsett, tenker på skikkelige klokker og mic, til ps3, finner man noen som vi vet vil fungere på ps4 også? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ja, Pulse Elite fra Sony, offisielt, trådløst 7.1 headset. Kjøpte for en måned siden, meget fornøyd Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Snakk om å bli tatt tilbake i barndommen... Endret 21. oktober 2013 av _LarZen_ 5 Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ble litt for nysgjerrig på hva komplett mente med "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-12-13" så sendte epost til dem . Svaret deres var: Hei. Det betyr rett og slett at vi har bekreftet at det kommer inn til deg på lager, men at vi har en forventet dato som dessverre ikke er 100% sikker.Håper dette oppklarte litt. Ha en fortsatt fin dag! Endret 21. oktober 2013 av Sakiko Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ble litt for nysgjerrig på hva komplett mente med "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-12-13" så sendte epost til dem . Svaret deres var: Jeg spurte om dette rett før jeg så dette. Får se om de gjør samme svar. Gleder meg til å forhåpentligvis få på launch. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Spent på det blå lyset nå. Forhåpentligvis er det noe de kan kverke med en firmware-oppdatering om det blir for ille. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Enhver idiot ser da at det er en lyskilde over PS4en. Lyset står på FØR maskina blir startet. Lenke til kommentar
Lindo94 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hei. Får man dratt over PSN kontoen man har på ps3 over til 4'en? :-) Lurer også på om denne da blir "master" konto på ps4 selv om det er en sub konto? Laget min sub konto på min brors ps3 for mange år siden og dermed har jeg har jeg brukt sub konto på min egen ps3 hele tiden? Noen som kan hjelpe meg, er ganske irriterende å måtte bytte mellom kontoer hver gang jeg skal handle! :-/ Takker for all hjelp! :-D Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Snakk om å bli tatt tilbake i barndommen... Daym, den oppstartslyden på første PS. Memory overdose. 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Daym, den oppstartslyden på første PS. Memory overdose. Fy fan den vekker minner. Jeg og småbrødrene mine var i ekstase! demo plata ble ihjelspilt, sammen med Agile Warrior! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Agile Warrior...å fy flate ja! Mange timer, mye banning og evig morro! Med tidenes mest varierte lydeffekter Endret 21. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det var ganske kaotisk når Wii U kom ut. Var nesten ikke Wii Uer i dem butikkene jeg sjekket opp på lanseringsdagen. Så å forhåndsbestille en konsoll kan være tryggere om man gjorde det i god tid. Hurr durr. Får meg til å tenke på den dagen jeg plukket ut en av de sikkert 100 Wii U-ene som stod så fint oppstilt. Sikkert en uke etter lansering. Er nok lurt å forhåndsbestille PS4 hvertfall, er jo galskap etter den her i Norge. Blir som eple-produktene, merket selger varen. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 sjekket gamestop og prisen hadde gått opp der og:( men overlever det Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Var innom Gamestop Gunerius, han sa dem fikk inn omtrent 60 stykker. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 skal høre med de i drammen i morgen om antall:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Killzone: Shadow Fall Goes Gold 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå