Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli litt bekymret når det på inne på ordren min hos komplett står:

 

Skeptisk :p

Det står akkurat det samme hos meg! Det betyr nok at den ikke er oppdatert. :) Bra tegn.

 

Edit: Er fortsatt ingen som har svart noe særlig på spørsmålet mitt, og jeg lurer spesielt mye på det angående kameraet: "Normal leveringstid 14 dager etter bestilling".

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

så jeg er en egoistisk idiot som forhåndsbestilte for å sikre meg eksemplar?

 

er heller du som var treg med å gjøre det;)

Hvis du har forhåndsbestilt i eksempelvis åtte butikker, men akter å kjøpe kun en maskin sånn at de 7 andre butikkene sitter med en maskin de kunne solgt til noen andre så er du en kødd, ja.

 

 

Begynner du å angre nå på at du ikke la inn forhåndsbestilling likevel ? :p

Nei. Stikker innom en butikk og kjøper en i lunsjen eller på vei hjem fra jobb på releasedagen.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Står det bekreftet før dato så er det nok det som gjelder. Hadde det vært uvist så hadde det stått ubekreftet.

Bekreftet er at det er bekreftet at den er bestilt. :)

Og, igjen: Hva mener dem med "1 stk nylig bestilt til lager - Normal leveringstid 14 dager fra bestilling" på PlayStation 4 Eye?

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Bekreftet er at det er bekreftet at den er bestilt. :)

Og, igjen: Hva mener dem med "1 stk nylig bestilt til lager - Normal leveringstid 14 dager fra bestilling" på PlayStation 4 Eye?

 

Nei.

 

Bekreftet er at dem har fått bekreftet at varen vil komme på lager til X dato. Står det ubekreftet så har dem ikke fått denne informasjonen enda.

 

Ang ditt kamera så har dem tydligvis ikke oppdatert informasjon på denne. Men om jeg ikke husker feil så hadde du valgt å sende alt samlet.

 

Da vil ingenting bli sendt før siste vare er kommet på lager. Så om dem får PS4 på lager den 25 november og noen andre varer ikke er på lager så vil ikke PS4 maskinen bli sendt.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Begynner å tenke at det gjør egentlig ikke små mye om den ikke kommer til relese. Det er ikke ofte lengre jeg sette med sikkelig ned med et spill og det eneste spillet jeg hadde tenkt å kose meg sammen med PS4 var watch dogs.

 

Men siden det er utsatt blir egentlig PS4 bare en dyr Netflix avspiller helt til watch dogs kommer ut xD

Lenke til kommentar

Har aldri helt sett den store wow-faktoren med Knack må jet innrømme, og den demoen vi såg over her såg jo egentlig skikkelig MEH ut. Nå klager de voldsomt over hvor kjip den demoen var også da, men likevel :hmm: Tror ikke spillet helt "treffer" meg da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nå ser jeg en god del påstander her , at noen har jobbet deltid hos Elkjøp eller har fått vite av en eller annen "viktig person" på Reddit at Norge vil bli nedprioritert.

 

Før jeg begynner å tro på dette bør jeg nesten påpeke at slike innlegg har null troverdighet med mindre man kommer med litt kilder, har du lest noe på Reddit bør man linke dit , har du jobbet deltid på en butikk og "hørt" noe betyr det heller ikke at det stemmer det du hører.

 

Nå sier jeg ikke at disse påstandene ikke stemmer, men at jeg personlig finner dem lite troverdig pga enten mangelen på kildehenvisninger eller fordi "noen sa" uten videre opplysning om hvem , hva og hvor + bekreftelse på det som ble sagt.

 

En grunn til at jeg tror at Sony vil greie å dekke "noe" av behovet er at det forekommer svært lite problemer med masseproduksjonen av prosessoren , noe de hadde med Cell (ps3). Det samme gjelder også for Microsoft så det hele vil i bunn og grunn bli avhengig av hvordan Sony velger å fysisk fordele de enhetene de får produsert i løpet av dette siste kvartalet ( det er stipulert at de vil greie å produsere opp til 3M spillkonsoller ).

 

Kilde : Xbit Labs

Har dessverre bare muntlig beskjed fra underholdningsjefen på vår butikk. Om du velger å tro på det eller ikke, får være opp til deg, var bare ment som en beskjed så folk kanskje drar på megastorene enn de litt mindre lokale butikkene.

 

Når det gjelder kilder så har jo gamezone og komplett vært ute og svart på mailer angående prisendringen og at de fikk mindre konsoller enn først ventet.

 

Jeg fikk ingen grunn fra sjefen på avdelingen, da han fikk den beskjeden fra innkjøpskjefen. Igjen dette er bare muntlig informasjon, men igjen, det får være opp til folk om de skal tro på det eller ikke.

Det var bare godt ment

 

---------------

Funker uansett for meg, eksamen er midt under lanseringen, og kjøpe seg en konsoll i den tida, vil bare føre til at jeg stryker i alle faga i år :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Har dessverre bare muntlig beskjed fra underholdningsjefen på vår butikk. Om du velger å tro på det eller ikke, får være opp til deg, var bare ment som en beskjed så folk kanskje drar på megastorene enn de litt mindre lokale butikkene.

 

Jeg fikk ingen grunn fra sjefen på avdelingen, da han fikk den beskjeden fra innkjøpskjefen. Igjen dette er bare muntlig informasjon, men igjen, det får være opp til folk om de skal tro på det eller ikke.

Det var bare godt ment

 

 

Som jeg nevnte tidligere, det er godt mulig at sjefen din har sagt dette , men om det stemmer eller ei vet vi ikke noe om før Sony starter å selge Ps4.

 

Men er det sånn at Sony blir påvirket, så vil trolig også Microsoft også bli påvirket like hardt, man kan jo ikke glemme at Amd leverer løsningen til begge konsolene denne gangen , men jeg finner dette lite troverdig nettopp pga den gode yielden begge har på prossesorene som blir levert denne gangen.

 

Og til syvende og sist har man jo dessverre også de som tar side og sprer litt "Galle" om den spillkonsollen de ikke kommer til å kjøpe nettopp på grunn av personlig preferanse og idealisme. Litt trist da det er like ødeleggende for begge leire i og med at det forekommer også i Xbox tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...