Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er så dumt med dette. Mister man konsollen på release får man den ikke før i slutten av Januar. Det er snakk om enda 2 måneder, og da har man til og med juleferie i mellom, som er den tiden hvor man kan spille mest i løpet av et år som student. Så ja, jeg håper virkelig at Sony klar å levere nok til at i alle fall forhåndsbestillinger dekkes og at 50% av de som møter opp i butikk på release får tak i den.

Lenke til kommentar

Lurer på om forhandlerne og Sony tar høyde for egoistiske idioter som forhåndsbestiller overalt for å sikre seg et eksemplar. Isåfall er det mange "ledige" konsoller førstedagen som ikke blir solgt og som forhandleren ikke kan selge med en gang.

 

Begynner du å angre nå på at du ikke la inn forhåndsbestilling likevel ? :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

kan bekrefte at det blir mindre konsoller enn de "vi" ble fortalt fra sony i første om gang, jobber deltid i en el butikk ved siden av studier, og fikk vite at det bare er de største elbutikkene av våre butikker som vil få konsoller på release, og da var det ikke mange av de

 

 

Heh, virker som denne " å gå rett på butikken" mentaliteten på lanseringsdagen ikke helt vil fungere denne gangen altså. Noen er sikkert heldige dog.

 

Tviler uansett veldig på at jeg får min på dagen, ettersom komplett ikke sender ut før 28....så blir vel mandagen da, eller i verste fall på tirsdag. Though luck!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Heh, virker som denne " å gå rett på butikken" mentaliteten på lanseringsdagen ikke helt vil fungere denne gangen altså. Noen er sikkert heldige dog.

 

Tviler uansett veldig på at jeg får min på dagen, ettersom komplett ikke sender ut før 28....så blir vel mandagen da, eller i verste fall på tirsdag. Though luck!

 

Elkjøp stopper jo og ta forhåndsbestillinger fordi de visste ikke hvor mange de ville få, og de ville spare noen til å ha i butikken.

Lenke til kommentar

 

 

Heh, virker som denne " å gå rett på butikken" mentaliteten på lanseringsdagen ikke helt vil fungere denne gangen altså. Noen er sikkert heldige dog.

 

Tviler uansett veldig på at jeg får min på dagen, ettersom komplett ikke sender ut før 28....så blir vel mandagen da, eller i verste fall på tirsdag. Though luck!

Når bestilte du? Og, hvorfor er din sendelsesdato oppdatert, men ikke min?
Lenke til kommentar

Bestilte 25/07, men skal vel selv om få konsoll på release? Har stått følgende på alt jeg har bestilt siden jeg bestilte:

PlayStation 4 Eye - Normal leveringstid 14 dager fra bestilling.

DualShock 4 - Forventet sendingsdato 25. november.

PlayStation 4 - Forventet sendigsdato 13. desember.

 

Alt er bestilt i en pakke, så det er veldig merkelig at det er forskjellig dato på alle varene. Hva mener de dessuten med det som står på Playstation 4 Eye? Den blir jo ikke sendt 14 dager etter bestilling når det er forhåndsbestilling?

Og, DualShock 4 kan jo ikke bli sendt før PS4 når det er i samme pakke?

Tror du at DualShock 4 sin sendelsesdato (25. november) er mer korrekt enn 13. desember (PlayStation 4)?

Jeg tror/vet at datoen er feil, fordi sendelsesdatoen må jo være lik når det er i en pakke.

 

Så, hva tror du/dere? Vil de oppdatere datoen min?

Lenke til kommentar

Nå ser jeg en god del påstander her , at noen har jobbet deltid hos Elkjøp eller har fått vite av en eller annen "viktig person" på Reddit at Norge vil bli nedprioritert.

 

Før jeg begynner å tro på dette bør jeg nesten påpeke at slike innlegg har null troverdighet med mindre man kommer med litt kilder, har du lest noe på Reddit bør man linke dit , har du jobbet deltid på en butikk og "hørt" noe betyr det heller ikke at det stemmer det du hører.

 

Nå sier jeg ikke at disse påstandene ikke stemmer, men at jeg personlig finner dem lite troverdig pga enten mangelen på kildehenvisninger eller fordi "noen sa" uten videre opplysning om hvem , hva og hvor + bekreftelse på det som ble sagt.

 

En grunn til at jeg tror at Sony vil greie å dekke "noe" av behovet er at det forekommer svært lite problemer med masseproduksjonen av prosessoren , noe de hadde med Cell (ps3). Det samme gjelder også for Microsoft så det hele vil i bunn og grunn bli avhengig av hvordan Sony velger å fysisk fordele de enhetene de får produsert i løpet av dette siste kvartalet ( det er stipulert at de vil greie å produsere opp til 3M spillkonsoller ).

Kilde : Xbit Labs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...