Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^har ikke giddet å sendt dem mail, men jeg leste orderen min, det står forsatt 3.489 kr og jeg skal betale hele beløpet ved mottak. Så regner med at prisøkning gjelder kun de som ikke har forhåndsbestilt.

 

edit: Ps4 blir produsert i usa? jeg trodde det var i Asia jeg.

Endret av Billon
Lenke til kommentar

Svar ifra Gamezone ang pris økningen på PS4.

 

"Priser er i konstant endring og per nå kan vi kun kommentere med at det er prisen på PS4 akkurat nå. Sony har kuttet kraftig ned på antall konsoller som egentlig skulle komme til Norden, og det kan ha hatt en innvirkning på prisøkningen. De som allerede har forhåndsbestilt beholder selvsagt sin lavere pris."

 

EDIT: Høy etterspørsel og lite tilgang får prisene til å gå opp.

 

EDIT: Gametrailers har vært hos Guerrilla å sett på Killzone.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Regna nesten med at det ble færre konsoller en forventet tilgjengelig. UK er vel et viktigere marked sånn sett(jeg tror en del av konsollene myntet på det skandinaviske markedet har endt opp med å havne der, bare synsing selvfølgelig).

 

Nå er jeg bare spent på om jeg får rett i at det vil være folk som overnatter utenfor butikkene, også i Norge.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Overnatte utenfor en butikk for å få et produkt er veldig drøyt og ikke minst GALSKAP.

 

Folk sover utenfor kinoer for å se filmer og butikker for å kjøpe produkter. Det er ikke galskap, det er Lidenskap. Lidenskap med stor L :)

 

EDIT: Minst å huske at når PS3 lanserte så ga en av dem store Elkjøp butikkene gratis PS3 til dem som hadde ventet i et par dager utenfor butikken.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tragisk av Sony å nedprioritere Norge og Norden slik. Da stemmer det jeg fikk høre for noen uker siden, nemlig at man får mindre enn hva man hadde først antatt. Tror jeg faktisk dropper å reise til butikk da. For om butikkene får lite så kan man banne på at det sitter mange utenfor butikken sin som faktisk anser Playstation som en større del en livet sitt. Så da holdet det ikke å være der klokken 8 om morgen den 29. Da må man være der den 25.

Lenke til kommentar

Tragisk av Sony å nedprioritere Norge og Norden slik. Da stemmer det jeg fikk høre for noen uker siden, nemlig at man får mindre enn hva man hadde først antatt. Tror jeg faktisk dropper å reise til butikk da. For om butikkene får lite så kan man banne på at det sitter mange utenfor butikken sin som faktisk anser Playstation som en større del en livet sitt. Så da holdet det ikke å være der klokken 8 om morgen den 29. Da må man være der den 25.

Tar litt i da. vil tro de er der veldig tidlig på morgenen .

 

 

Hvordan nedprioriterer dem når dette er snakk om hele verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tragisk av Sony å nedprioritere Norge og Norden slik. Da stemmer det jeg fikk høre for noen uker siden, nemlig at man får mindre enn hva man hadde først antatt. Tror jeg faktisk dropper å reise til butikk da. For om butikkene får lite så kan man banne på at det sitter mange utenfor butikken sin som faktisk anser Playstation som en større del en livet sitt. Så da holdet det ikke å være der klokken 8 om morgen den 29. Da må man være der den 25.

 

Årsaken til dette er ren logistikk og det at Sony ikke kan trylle.

Det koster å produsere hver enkel PS4 og det tar tid, da er det bedre at de prøver å fordele fornuftig over de forskjellige markedene enn at et land får null mangel på PS4 ved lansering og resten av verden må sitte og vente og vente og vente...

 

Uansett så tviler jeg på at Sony vil nedprioritere Norden noe, utifra det jeg har hørt så er Norge Playstation land deluxe og sånn sett kjøper vi tross alt en god del spill per konsoll, noe de tjener godt på. Sånn sett så vil de nok prøve å dekke mesteparten av behovet vårt så fort som mulig.

Lenke til kommentar

 

Årsaken til dette er ren logistikk og det at Sony ikke kan trylle.

Det koster å produsere hver enkel PS4 og det tar tid, da er det bedre at de prøver å fordele fornuftig over de forskjellige markedene enn at et land får null mangel på PS4 ved lansering og resten av verden må sitte og vente og vente og vente...

 

Uansett så tviler jeg på at Sony vil nedprioritere Norden noe, utifra det jeg har hørt så er Norge Playstation land deluxe og sånn sett kjøper vi tross alt en god del spill per konsoll, noe de tjener godt på. Sånn sett så vil de nok prøve å dekke mesteparten av behovet vårt så fort som mulig.

 

Vel, da blir du skuffet. Norden blir nedprioritert og av landene i Norden blir også Norge det landet som får minst konsoller. Spørsmålet er bare hvor mange vi får.

 

Det som forbanner meg nå er at jeg leser uke inn og uke ut at folk på reddit skriver at en butikk har åpnet preorders igjen, det samme gjelder England. Det er vel ikke vanskelig å forstå hvor konsollen blir endt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...