Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bruken av begrepet "carry over" er veldig merkelig i sånne sammenhenger (med mindre man snakker om Nintendos løsninger, der det faktisk passer, siden man må flytte tingene fra en maskin til en annen). Det er jo snakk om den samme kontoen. Man har selvsagt tilgang på kontoen uansett hvilken PS man eier, men det er ikke dermed sagt at alt innholdet kan brukes på alle maskiner.

 

Jeg regner imidlertid med at vi får se støtte for PSN-versjoner av PS- og PS2-spill på PS4 etterhvert.

Lenke til kommentar

Sendte Komplett en mail angående dette, og jeg fikk følgende som svar:

 

Hei.

 

Godt spørsmål! Det kan være så mangt egentlig. Mest sansynlig så er det nok dollarkursen som har endret seg.

 

Med vennlig hilsen,

*Holder denne personen anonym*

Salg & Kundeservice

 

 

 

Men jeg tviler på at dollarkursen har endret seg så mye.

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Kun spekulasjon fra min side, men er det mulig utsalgsteder her til lands ser sitt snitt til å øke fortjenesten litt på PS4 siden den ikke får konkurranse fra Xbone før neste år. Prisen Sony har satt er uansett veiledende?

 

Stort forhåndssalg, begrenset med enheter, Xbone neste år = la oss ta litt ekstra for maskinen da den selger uansett????

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Dollaren er verdt mindre nå enn den var for noen uker siden. :p

 

Kan fortsatt være dollar kursen, da jeg tror det mer handler om hva kursen var rett etter E3 da de fleste butikker her til lands satte opp forhåndsbestillinger. Har kursen endret seg endel siden da, så kan det være årsak til at dem justerer prisene litt. Men da regner jeg med at Xbone priser også vil justere seg i henhold til det (men kansje litt nærmere lansering enn nå).

Lenke til kommentar

Sendte Komplett en mail angående dette, og jeg fikk følgende som svar:

 

Hei.

 

Godt spørsmål! Det kan være så mangt egentlig. Mest sansynlig så er det nok dollarkursen som har endret seg.

 

Med vennlig hilsen,

*Holder denne personen anonym*

Salg & Kundeservice

 

 

 

Men jeg tviler på at dollarkursen har endret seg så mye.

 

Dollarkursen endrer seg, så PS4 går opp i pris, mens Xbox One står uendret? Dessuten er det ikke alle butikker som har justert opp prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...