Charlo Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Skikkelig fin video det der. Så fin at det ikke er en video. Hei bjarne sett fra deg colaen og følg med aa. Se nedover på siden og sjekk ut den mektige computerbild videon. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Computerbild? Kanskje sende en direkte link til videoen. Endret 17. oktober 2013 av H4rd Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) What the hell man ? Er ikke vanskelig, du blar litt ned og så står det VIDEO ZUM THEMA og bilde av en play knapp ??? Whats not to find , whats not to like ? http://www.computerbild.de/artikel/cbs-News-Playstation-4-7712087.html Endret 17. oktober 2013 av Charlo 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 PS4 ser ikke feil ut den, men jeg skjønner ikke hvorfor Sony ikke har laget en skikkelig unboxing video slik som MS har gjort med XBO. Isteden for så vil det dukke opp slike klipp som det her isteden for. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Drit i xboxen ingen bryr seg om den. Dette er BILD.DE tross allt. Tysklands og europas største avis. Dette er huge.. Ps4 tar over nå, blir nok flere outlets som får sine test versjoner nå ja Endret 17. oktober 2013 av Charlo 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Viktig for deg at PS4 skal være "best" skjønner jeg. Skal bli kult å få maskinen for å si det slik. Men kjekt å ha et sunt forhold til disse plast boksene EDIT for kommentar under: Du diskuterer/overbeviser bare deg selv med den kommentaren. Jeg skal ha maskinene for spillene så jeg behøver ikke å lete etter negative ting å dra frem. Begge systemer hadde det i forrige gen og begge vil ha det i den kommende gen. Endret 17. oktober 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nei viktig for meg med kvalitet. Aldri at jeg betaler penger til de microsoft slaskene. Etter 3 runder med dritt hardware 360. Igjen så greier dem å lage den med stor strømforsynings kloss bak.. Software selskap som betaler spillstudioer under bordet og ødelegger spill industrien. Hele ps3/360 æraen så kunne vi fått så mye bedre 50gb blu-ray utnytta spill. Men gribbene i MS ødela masse med sin dvd9 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Diablo 3: Reaper of Souls skal være spillbart på Blizzcon 2013! Ikke bare kommer spillet til PS4 med bedre grafikk men jaggu får en tilleggspakken med på lasset. Bare å glede seg! kilde 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kan ikke fatte hva som er spennende med en video av noen som åpner en eske med et produkt du har lyst på. "Åh, sjekk de kablene og den isoporen og så er produktet helt likt det vi allerede vet" Nnnhh. Nerdgasm. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 PS4 ser ikke feil ut den, men jeg skjønner ikke hvorfor Sony ikke har laget en skikkelig unboxing video slik som MS har gjort med XBO. Isteden for så vil det dukke opp slike klipp som det her isteden for. Jeg tipper de så Major Nelsons unboxing video, ble flau og tenkte at det skal vi ikke gjøre. Denne videoen var faktisk mindre klein en Major Nelson's video. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg tipper de så Major Nelsons unboxing video, ble flau og tenkte at det skal vi ikke gjøre. Denne videoen var faktisk mindre klein en Major Nelson's video. Er det noe som er flaut så er det denne form for kommentarer og "diskusjon". Over til noe som ikke er så flaut, nemlig bilder av Infamus: Second Son utgaver. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nei er seriøs. Disse unboxingene av major nelson eller andre offisielle videoer er bare dårlig pr videoer. Det vi heller trenger er videoer av pressen eller andre personer som får fatt på konsollene tidlig. Så får vi kanskje svar på ting som viftestøy etc. Og da også en mer unbiased unboxingen en pr jumbo jambaen til sony og ms. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Fra denne artikkelen om "The Red Line of Death": “In terms of sound, practically none, you can hear the fan if you listened closely but nothing exaggerated. they had ventilated consoles and others put in enclosures completely closed that were running from 9am without stopping (we got there at 18:00 in the evening). they were running fine and were quite warm on the surface but nothing like our curreng generation consoles. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Helt enig med UrgeLoL, Major Nelson er ekkel, fysj! Totalt PR jippo hele greiene, i tillegg er MS ultra-amerikanisert, hater det, virkelig! Sony er ikke så mye bedre Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvorfor koster PS4 3899 kroner på Komplett.no nå? Jeg bestilte konsollen 25. juli for 3490 kroner og det er vel den offisielle prisen. Hva har skjedd? Får jeg fortsatt konsollen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Du skal da selvsagt få konsollen til den prisen du bestilte for. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ser at den koster 3899 kroner overalt. Whaaaat? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 hm... lurer på om prisen holder seg på 3499 på gamestop. stikker innom i morgen og sjekker. ikke noen krise uanset Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du skal da selvsagt få konsollen til den prisen du bestilte for. Du skal være litt forsiktig med å love ting på vegne av Komplett med mindre du er sjefen der: Priser og leveringPrisene er i stadig forandring og vi tar derfor forbehold om prisendring som følge av endrede priser fra våre leverandører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå