Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktig for deg at PS4 skal være "best" skjønner jeg. Skal bli kult å få maskinen for å si det slik. Men kjekt å ha et sunt forhold til disse plast boksene ;)

 

EDIT for kommentar under: Du diskuterer/overbeviser bare deg selv med den kommentaren. Jeg skal ha maskinene for spillene så jeg behøver ikke å lete etter negative ting å dra frem. Begge systemer hadde det i forrige gen og begge vil ha det i den kommende gen.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Nei viktig for meg med kvalitet. Aldri at jeg betaler penger til de microsoft slaskene. Etter 3 runder med dritt hardware 360. Igjen så greier dem å lage den med stor strømforsynings kloss bak..

Software selskap som betaler spillstudioer under bordet og ødelegger spill industrien. Hele ps3/360 æraen så kunne vi fått så mye bedre 50gb blu-ray utnytta spill. Men gribbene i MS ødela masse med sin dvd9

Lenke til kommentar

PS4 ser ikke feil ut den, men jeg skjønner ikke hvorfor Sony ikke har laget en skikkelig unboxing video slik som MS har gjort med XBO. Isteden for så vil det dukke opp slike klipp som det her isteden for.

Jeg tipper de så Major Nelsons unboxing video, ble flau og tenkte at det skal vi ikke gjøre.

Denne videoen var faktisk mindre klein en Major Nelson's video.

Lenke til kommentar

Jeg tipper de så Major Nelsons unboxing video, ble flau og tenkte at det skal vi ikke gjøre.

Denne videoen var faktisk mindre klein en Major Nelson's video.

 

Er det noe som er flaut så er det denne form for kommentarer og "diskusjon".

 

Over til noe som ikke er så flaut, nemlig bilder av Infamus: Second Son utgaver.

 

post-5372-0-72316100-1382040834_thumb.jpg

post-5372-0-97290600-1382040839_thumb.jpg

post-5372-0-52200000-1382040847_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei er seriøs. Disse unboxingene av major nelson eller andre offisielle videoer er bare dårlig pr videoer. Det vi heller trenger er videoer av pressen eller andre personer som får fatt på konsollene tidlig. Så får vi kanskje svar på ting som viftestøy etc. Og da også en mer unbiased unboxingen en pr jumbo jambaen til sony og ms.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fra denne artikkelen om "The Red Line of Death":

 

In terms of sound, practically none, you can hear the fan if you listened closely but nothing exaggerated. they had ventilated consoles and others put in enclosures completely closed that were running from 9am without stopping (we got there at 18:00 in the evening). they were running fine and were quite warm on the surface but nothing like our curreng generation consoles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...