Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke driveclub er ferdig i det hele tatt, Sony måtte bare vise noen spill til lansering. Makan til failure om de ikke klarer å levere det til release.

Fremdeles bedre enn å ikke klare å levere konsollen til release. :p

 

Men ja, veldig kjipt for de som tenkte å skaffe PS4 pga det spillet. Ikke at jeg tror det er så mange.

 

Selv har jeg bestilt maskinen for maskinens del, for å prøve den ut først og fremst, også har jeg Knack, Killzone og BF4 som bonus å utforske. :)

Lenke til kommentar

Driveclub er bare et spill man tester og muligens prøver for å sjekke ut hva de kan få til. For min del skal jeg ha PS4 for å få FIFA 14 til neste generasjon, samt noen fete skytespill som vi komme til slutt!

 

PS4 for å spille FIFA 14? Om du tror det er forbedringer fra PS3, så biter du på markedsføringen til EA.

 

I så fall har jeg hatt FIFA 14 til neste generasjon lenge. Det kalles PC.

Lenke til kommentar

 

PS4 for å spille FIFA 14? Om du tror det er forbedringer fra PS3, så biter du på markedsføringen til EA.

 

I så fall har jeg hatt FIFA 14 til neste generasjon lenge. Det kalles PC.

 

Vet ikke om jeg er helt enig med deg. Jeg har sett Fifa 14 på PS4 videor på nettet og den er 100x bedre en PS3 versjonen. Plus at 1080p60fps er jo alltid digg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PS4 for å spille FIFA 14? Om du tror det er forbedringer fra PS3, så biter du på markedsføringen til EA.

 

I så fall har jeg hatt FIFA 14 til neste generasjon lenge. Det kalles PC.

PS4 og Xbox One-versjonen av FIFA 14 bruker Ignite Engine, imotsetning til PC-versjonen som er basert på PS360.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

PS4 for å spille FIFA 14? Om du tror det er forbedringer fra PS3, så biter du på markedsføringen til EA.

 

I så fall har jeg hatt FIFA 14 til neste generasjon lenge. Det kalles PC.

 

Ah, lol. Fakta burde baseres på riktig informasjon og ikke hjernen til en som åpenbart ikke har peiling på hva han sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...