Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan det remote gamingen vil funke?

Altså, har en Xbox 360 liggende, som ikke blir brukt, så vurdere å selge den å skaffe meg en Vita isteden, men er litt sånn usikker på om det er verdt det og om Vitaen i det hele tatt er verdt pengene.

 

Er det noen som har tips eller noe til meg her? :)

 

Remote play fungerer ved at du streamer et PS4-spill via et trådløst nettverk over til din Vita, mens konsollen gjør de tunge oppgavene. En Vita koster rundt 1500 kr i dag, og dessverre koster et 32 GB minnekort over 600 kr.

 

Det har kommet en ny Vita med LCD-skjerm, men den gamle (OLED-skjerm) er fremdeles bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den nye har mye dårligere skjerm. Ikke vent på den.

 

Det spørs. Hvis du ikke har noe imot litt dårligere skjerm kan du jo kjøpe den nye modellen som er billigere og kommer i flere farger. Men jeg foreslår at du ser på noen comparisons mellom skjermene før du tar valget ditt

Lenke til kommentar

Nå er det på tide at Sony begynner å showe PS4, Microsoft er flinke på dette, synes Sony er dårligere. Vise GUI, spill, gjennomgang av funksjoner osv. Mer videoer!

 

 

hva mere er det vi egentlig trenger å se?

 

Watchdogs utsatt altså? det var jo litt synd, var potensielt den andre tittelen jeg kunne tenkt meg.

 

Vet, men er egentlig litt glad for at den ble utsatt, sånn at Ubisoft kan gjøre spillet bedre osv pluss at de får litt mindre konkurranse

Endret av Idba
Lenke til kommentar

Free to play krever PSN+ for multiplayer, får håpe det er skrivefeil fra sony sin side, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Trodde free to play var 100% free to play, også multiplayer.

 

j9aL7s0N6GMhj.JPG

Det jeg mener som ble sagt var at det var opp til utvikleren. Ikke at jeg forstår hvorfor en F2P utvikler skulle ønske å legge spillet sitt bak en paywall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg mener som ble sagt var at det var opp til utvikleren. Ikke at jeg forstår hvorfor en F2P utvikler skulle ønske å legge spillet sitt bak en paywall.

Nei høres snodig ut, vil jo tro utvikleren vil ha flest mulig til og spille det

Er jo godt mulig det bare er en skrivefeil

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Merkelig i og med at både War Thunder og Planetside 2 kommer til å være F2P.. :huh:

 

Sony har jo sagt selv at alle f2p spillene trenger ikke PS+ til å spille online og at de som lager spillet kan endre på dette hvis de vill

 

EDIT; ign.com/articles/2013/06/13/ps4-publishers-decide-if-free-to-play-needs-ps-plus

Endret av Idba
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...