Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan presset på ps3 var på langserings-dagen? (snakker da om sonys butikker, ikke gamestop som ikke engang får nok til forhåndsbestillinger)

Har planer om å besøke Sony's butikk i NY, men gidder ikke å stå i km-lang kø for å skaffe meg den. Tror dere det blir mer kø for ps4 enn ps3?

Lenke til kommentar

Ser ut som mange velger Killzone Shadow Fall. Det ser jo veldig bra ut til å være et lanseringsspill.

Når neste generasjon starter den 29.november blir jeg å bure meg inne med disse 11 spillene jeg skaffer. Kommer nok til å delta mindre i diskusjoner og holde meg unna internett for noen uker. :)

11 på launch? Omg... Hvordan unngår du å stadig switche frem og tilbake og aldri fullføre noen ting? :p

 

Destiny var hovedgrunnen til at jeg skulle ha PS4... Nå lurer jeg nærmest på om jeg skal drøye det litt med tanke på at det ikke kommer ut før neste år...

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

11 på launch? Omg... Hvordan unngår du å stadig switche frem og tilbake og aldri fullføre noen ting? :p

 

Destiny var hovedgrunnen til at jeg skulle ha PS4... Nå lurer jeg nærmest på om jeg skal drøye det litt med tanke på at det ikke kommer ut før neste år...

Har gjort det slikt jeg tar 3-5 spill om gangen og prøve å holde meg på kun dem 3-5 spillene. Var vanskelig i starten, klarer det nå med mindre det ikke kommer for mange nye spill :p. Ja det stemmer, skal ha 11 på launch.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan presset på ps3 var på langserings-dagen? (snakker da om sonys butikker, ikke gamestop som ikke engang får nok til forhåndsbestillinger)

Har planer om å besøke Sony's butikk i NY, men gidder ikke å stå i km-lang kø for å skaffe meg den. Tror dere det blir mer kø for ps4 enn ps3?

 

Tror bare jeg hadde slått tanken fra meg med en gang. Men det er jo noe du kan se nærmere på når lanseringen er rett rundt hjørnet. Det virker jo som om det er langt flere ps4 tilgjengelig ved launch, men samtidig så er vel etterspørselen langt høyere.

 

PS3 lansering NY:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/6154376.stm

 

Angående spill ved launch så synes jeg knack begynner å gro litt på meg, så det spørs om det ikke blir et kjøp der også.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Haha!Du får ihvertfall ta å dele erfaringene rundt de forskjellige titlene :p.

 

Veldig mulig det faktisk blir BF4 også, med mindre det blir helt jalla.

Siden du spurte så skal jeg skrive om disse forskjellige spillene :)

Må jo nesten forberede meg til en stil jeg skal skrive, etter som jeg skal ha en bunke spill allerede på lanseringsdagen. :p

Når jeg har spillene så tar jeg en liten tur innom å skriver litt inntrykk/tilbakemeldinger. Blir nok 25-35 linjer totalt jeg skal skrive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser nå at 29.november blir en travel dag,og mest sannsynlig må PS4 vente til lørdagen. Røykdykker trening til 1600, så blir det julebord med jobben etter det. (les vors. etterfulgt av texasfylla)

 

FLy til Oslo på søndagen, Queens of the stoneage konsert...hjem tidlig mandagen,så er det nattskift.

 

Huff.

Lenke til kommentar

Ser nå at 29.november blir en travel dag,og mest sannsynlig må PS4 vente til lørdagen. Røykdykker trening til 1600, så blir det julebord med jobben etter det. (les vors. etterfulgt av texasfylla)

 

FLy til Oslo på søndagen, Queens of the stoneage konsert...hjem tidlig mandagen,så er det nattskift.

 

Huff.

 

Såpass stramt program på deg! Var ikke for lite du skal på av diverse ting :p

Jeg har sagt en streng beskjed til mange rundt meg at fra og med 29.november blir jeg å bure meg selv inne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...