jeh87 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Vil nok heller bare få flest likes og mer innlegg Men uansett!Leste at DS4 får bedre støtte for PC enn det DS3 har Det er jo knall! Endret 7. oktober 2013 av jeh87 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Måten han svarer tilbake så fortjener han alle disse tilbakemeldinger /kid 2 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Bare om du hadde solgt spillet med 300 kr i fortjeneste. Ikke sant! Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Argh....er fortsatt usikker på om jeg vil/trenger en PS4. Også er det jo Steambox tingen... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Er vel ikke så mange som trenger en ps4. Men, kan jo være kjekt å ha Steambox/OS/kontroller ser jo ut som om det kan bli greit om det fungerer. Men tviler på at den dukker opp med det første. 1 Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Ja...spørs om jeg har tålmodighet til å vente på den. Sony har jeg jo kjent lenge, så jeg føler meg trygg på dem. Men det er så få launch titles jeg er interessert i.. Men selv om jeg bestiller er det vel utsolgt -.- Endret 7. oktober 2013 av PrinceCola Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Måten han svarer tilbake så fortjener han alle disse tilbakemeldinger /kid Tror du virkelig at du "Tjente" noe på å skrive det der? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) http://www.videogamer.com/ps4/injustice_gods_among_us/news/injustice_gods_among_us_ultimate_edition_heading_to_ps4_at_launch_2.html "Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition launches in Europe the same day as PS4 on November 29, and contains the original game plus all downloadable content." Det er ganske mye DLC til dette spillet. Blir å skaffe dette også til PS4 selvom jeg har det til PS3 uten DLC. Da er det 11 spill jeg skaffer på lanseringsdagen. Endret 7. oktober 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Smakte godt at jeg kjøpte dette i går, blir Ps4 versjon her også da. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Måten han svarer tilbake så fortjener han alle disse tilbakemeldinger /kid Nå er ikke du det beste eksempel på voksen oppførsel . Men gratulerer, regner med du og var en av dem som var ute etter Likes. Btw, jeg har vert på dette forumet lenge nok til og forstå at og forklare eller beklage for feile ord, tar deg ingen plass, folk har sine meninger, og det er umulig og forandre dem. Endret 8. oktober 2013 av Realzi Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) COD: Ghost/Dogs vil også ha dedikerte servere på PS4. http://www.twitlonger.com/show/n_1rpgkjd Har ikke peiling på om jeg vil gå til anskaffelse av spillet selv, men er godt å se at det også blir dedikerte servere på PS4. Er forferdelig med playerhosting. Endret 8. oktober 2013 av jihn Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Aah. Herlig. Har ventet på en uttalelse lenge nå. MS hadde sikkert betalt noen lapper for at IW skulle være hysj hysj rundt deddis til PS4 en periode. Edit: En hybrid mellom dedikerte servere og listen servere? Hvordan vil det fungere? Kjenner jeg ble litt skeptisk igjen. Endret 8. oktober 2013 av Konamixx 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nå er ikke du det beste eksempel på voksen oppførsel . Men gratulerer, regner med du og var en av dem som var ute etter Likes. Btw, jeg har vert på dette forumet lenge nok til og forstå at og forklare eller beklage for feile ord, tar deg ingen plass, folk har sine meninger, og det er umulig og forandre dem. U hurt my feelingz :-) Likes? Forklar, tok den ikke. -..... Litt mer on-topic: Kjøpte meg Sony Xperia tab z, denne skal funke på ps4? Mener å ha lest at tablets har et eller annet funksjon. 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Litt mer on-topic: Kjøpte meg Sony Xperia tab z, denne skal funke på ps4? Mener å ha lest at tablets har et eller annet funksjon. http://www.itproportal.com/2013/10/06/how-the-playstation-4s-second-screen-functionality-could-put-it-ahead-of-the-xbox-one-and-smartglass/ Står litt om det her og hvordan det vil funke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 COD: Ghost/Dogs vil også ha dedikerte servere på PS4. http://www.twitlonger.com/show/n_1rpgkjd Har ikke peiling på om jeg vil gå til anskaffelse av spillet selv, men er godt å se at det også blir dedikerte servere på PS4. Er forferdelig med playerhosting. Det jeg lurer på er hva som menes med listen servers, er det et annet ord for P2P? Men føler fortsatt dem ikke gir konkret informasjon...og holder igjen informasjon på hvordan det blir på dem forskjellige systemene. Jeg skal ihvertfall avvente med å legge inn noen bestilling før det er helt avklart hvordan dette med servere blir. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Googlet listen servers og wiki skriver dette: Listen servers run in the same process as a game client. They otherwise function like dedicated servers, but typically have the disadvantage of having to communicate with remote players over the residential internet connection of the hosting player. Residential connections rarely support the uploadrequirements of games with many players; the typical limit is 16. Performance is also reduced by the simple fact that the machine running the server is also generating an output image. Furthermore, listen servers grant anyone playing on them directly a large latency advantage over other players ("host with most") and cease to exist when that player leaves the game.[1][3] But listen servers have the advantage of being essentially free and not requiring any special infrastructure or forward planning to set up, which makes them common at LAN parties where latency and bandwidth issues are not a concern. They are also common in console games. Spørsmålet er vel hvordan denne hybridløsningen fungerer. Foreløpig ikke helt overbevist. Høres ut som P2P, men det er visst en annen ting igjen. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 dedikerte servere eller ikke, COD serien har skuffet meg så mange ganger nå at jeg kan ikke tenke meg å gå tilbake. Tror jeg holder meg til BF4 til Destiny blir lansert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Smak litt på denne folkens; Neste måned kommer PS4 Ja, helt på tampen av November riktignok, men likevel Det smaker godt!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Masse ny info her og her. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå