Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja...spørs om jeg har tålmodighet til å vente på den. Sony har jeg jo kjent lenge, så jeg føler meg trygg på dem. Men det er så få launch titles jeg er interessert i..

Men selv om jeg bestiller er det vel utsolgt -.-

Endret av PrinceCola
Lenke til kommentar

http://www.videogamer.com/ps4/injustice_gods_among_us/news/injustice_gods_among_us_ultimate_edition_heading_to_ps4_at_launch_2.html

"Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition launches in Europe the same day as PS4 on November 29, and contains the original game plus all downloadable content."

Det er ganske mye DLC til dette spillet. Blir å skaffe dette også til PS4 selvom jeg har det til PS3 uten DLC.

Da er det 11 spill jeg skaffer på lanseringsdagen.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Måten han svarer tilbake så fortjener han alle disse tilbakemeldinger /kid :lol:

Nå er ikke du det beste eksempel på voksen oppførsel .

Men gratulerer, regner med du og var en av dem som var ute etter Likes.

Btw, jeg har vert på dette forumet lenge nok til og forstå at og forklare eller beklage for feile ord, tar deg ingen plass, folk har sine meninger, og det er umulig og forandre dem.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Aah. Herlig. Har ventet på en uttalelse lenge nå. MS hadde sikkert betalt noen lapper for at IW skulle være hysj hysj rundt deddis til PS4 en periode.

Edit: En hybrid mellom dedikerte servere og listen servere? Hvordan vil det fungere? Kjenner jeg ble litt skeptisk igjen.

Endret av Konamixx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er ikke du det beste eksempel på voksen oppførsel .

Men gratulerer, regner med du og var en av dem som var ute etter Likes.

Btw, jeg har vert på dette forumet lenge nok til og forstå at og forklare eller beklage for feile ord, tar deg ingen plass, folk har sine meninger, og det er umulig og forandre dem.

U hurt my feelingz :-)

Likes? Forklar, tok den ikke.

-.....

Litt mer on-topic:

Kjøpte meg Sony Xperia tab z, denne skal funke på ps4? Mener å ha lest at tablets har et eller annet funksjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

COD: Ghost/Dogs vil også ha dedikerte servere på PS4.

http://www.twitlonger.com/show/n_1rpgkjd

Har ikke peiling på om jeg vil gå til anskaffelse av spillet selv, men er godt å se at det også blir dedikerte servere på PS4. Er forferdelig med playerhosting.

Det jeg lurer på er hva som menes med listen servers, er det et annet ord for P2P?

Men føler fortsatt dem ikke gir konkret informasjon...og holder igjen informasjon på hvordan det blir på dem forskjellige systemene.

Jeg skal ihvertfall avvente med å legge inn noen bestilling før det er helt avklart hvordan dette med servere blir.

Lenke til kommentar

Googlet listen servers og wiki skriver dette:

Listen servers run in the same process as a game client. They otherwise function like dedicated servers, but typically have the disadvantage of having to communicate with remote players over the residential internet connection of the hosting player. Residential connections rarely support the uploadrequirements of games with many players; the typical limit is 16. Performance is also reduced by the simple fact that the machine running the server is also generating an output image. Furthermore, listen servers grant anyone playing on them directly a large latency advantage over other players ("host with most") and cease to exist when that player leaves the game.[1][3]

But listen servers have the advantage of being essentially free and not requiring any special infrastructure or forward planning to set up, which makes them common at LAN parties where latency and bandwidth issues are not a concern. They are also common in console games.

Spørsmålet er vel hvordan denne hybridløsningen fungerer. Foreløpig ikke helt overbevist.

Høres ut som P2P, men det er visst en annen ting igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...