Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk du tatt ut de 5000 kronene? :)

Wise guy ey.

Jeg har tjent det på spill som jeg visste kom til Ps pluss, og ventet på de.

 

Så ja på en måte har jeg tatt ut de pengene. (some people)

 

Visst du har tenkt og gjøre narr av dette så må du være helt retard.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har man spart, ikke tjent.

 

Helt korrekt, så det er ingenting å hisse seg opp over.

 

Sony gir kanskje noe, men de ville aldri gjort noe som de taper penger på. PS+ er en tjeneste som koster penger, og spillene de "gir" er spill som mange allerede har kjøpt. Dessuten må man fortsette å betale for denne tjenesten for å beholde spillene sine, så alt er taktisk gjort.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Helt korrekt, så det er ingenting å hisse seg opp over.

 

Sony gir kanskje noe, men de ville aldri gjort noe som de taper penger på. PS+ er en tjeneste som koster penger, og spillene de "gir" er spill som mange allerede har kjøpt. Dessuten må man fortsette å betale for denne tjenesten for å beholde spillene sine, så alt er taktisk gjort.

Man kan stoppe og betale og fortsatt ha spillene fryst.

Og mange vil betale for online og da er det kjekt.

 

Og at du tar en så positiv ting og gjør det om til en random ting, på grunn av dine gamle vaner.

For det første som vanlig dette året har Sony presset microsoft til og begynne og gi ut gratis spill selv.

*Visst du eier en Vita, vil du få de beste spillene gratis og fullføre dem innen de 3 månedene du har tiden din.

DU MISTER IKKE SPILLENE.

Ps3, aldri har jeg sett så mange spill på linjen som koster mye fra 500 til 100 kr.

Og dette er snakk om spill som solgte bra bare 1 måned siden.

 

Hva i helvete er det dere ser på som galt med dette, og hvor ser dere tapet i pengene ?

 

 

Kan ingen se at dette er bare noe for og få flere folk inn i online betaling som Xbox Live.

 

Kan ingen se på det som en pakke fra Sony for og få folk mindre sur over måneds betaling. det er jo den aller beste måten og gjøre det på, og de som er uenig, har PLENTY av måter og kjøpe spill på i Norge, visst det er fysiske disker det er snakk om.

 

(som det er)

 

De taper penger på det. men de får flere folk inn i Nett tjenester, slik at når Ps4 kommer blir ikke folk lynings når det kommer,

 

 

Har dere et problem med det?

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver å lage mening av den nest siste der, men uansett fra hvilken vinkel jeg ser ut ifra får jeg det ikke til å gå opp?

 

Hvor har noen pratet om tap? Tjene og spare er vel begge noe som går i pluss?

 

Istedenfor at du kjøpte det spillet for 300,- fikk du dette på PS plus = spart.

 

Om du nå hadde fått en fysisk kopi av Sony fordi du var medlem av PS plus, og solgt den videre igjen, hadde det vært en inntjening.

Men slik er da ikke scenarioet.

Lenke til kommentar

SÅ basicly er det bare dere som er ute etter og lage kvalm, dere forstod hva jeg skulle si, men dere la dere opp i ordvalget, jesus...

 

Spare penger tjene penger, who gives a shit, du bruker i ihvertfall sinnssykt mindre penger på spill når de gir deg de hotteste spillene på markedet gratis.

 

Og jeg vil gjerne se de rapportene hvor det står at de har tjent på dette :)

 

Vil heller si dette er en satsing på nettbetaling. få flest mulig folk inn slik at det blir mindre trøbbel når Ps4 slippes ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...