Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nå ganske så stor forskjell på Steam sin kontroller og hva som er på DS4. Det er haptic feedback på selve trackpadden som en skal styre med på Steam kontrolleren.

 

DS4 har en veldig enkel form for trykk følsom flate.

 

EDIT: Men du mente kanskje selve skjermen i midten? Og det er jo sant, men da igjen så har jo PS4 kun en trykk plate uten skjerm.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jepp, Steampaden har en skjerm bak, men ellers ser det ut til å fungere på samme måte. Blant annet hvor det kjennes ut som en knapp om man for eksempel trykker på den.

 

Men ja, Valve vil at alle spill skal støtte denne funksjonen, så da vil nok DS4 også gjøre det. Så da er det store muligheter for at dette kan bli en standardfunksjon.

Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp at Killzone SP blir låst til 30 fps, mens de prøver på 60 fps i MP. Kan ikke si annet enn at jeg er litt småskuffa.

 

http://www.gamereactor.no/nyheter/198714/-+Vi+prioriterte+grafikken+over+bildeoppdatering+p%E5+60/?sid=b9bcffdb96f3d4a4fc789bb4f269d777

Dette har vært klart ganske lenge. Aldri om de får 60fps med grafikken i SP, som ett lanseringspill. Syns det er digg at de kjører 60fps I online bitten dog :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg er ferdig med GTA V til PS4 er lansert. Derfor ønsker jeg å kunne spille det videre. Jeg synest jeg hørte snakk om at gamle spill skulle bli tilgjengelig online eller noe lignende.

Riktig. GaiKai-tjenesten som Sony kjøpte opp. Mener å huske at det skulle bli tilgjengelig i løpet av 2014. Blir spennende å se hva som dukker opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...