LarZen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Er ikke spesielt fan av brukergrensesnittet til PS4, liker mye bedre XBO sitt. Men gjenstår å se hvordan det blir når en sitter å navigerer rundt i det. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Er ikke spesielt fan av brukergrensesnittet til PS4, liker mye bedre XBO sitt. Men gjenstår å se hvordan det blir når en sitter å navigerer rundt i det. Hvis du har sett Sony sin konferanse fra Gamescom når Yoshida spilte så tror jeg du vill ha en ide av hvordan den vil se uy Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hvis du har sett Sony sin konferanse fra Gamescom når Yoshida spilte så tror jeg du vill ha en ide av hvordan den vil se uy Har sett det ja men det er mye som ikke ble vist der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Av jeg hørte hos en som jobber hos Elkjøp så blir det mindre PS4er tilgjengelig enn de først antok. Litt kjedelig om det er sant. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har sett det ja men det er mye som ikke ble vist der. Vell, det ble jo vist nok til å få et grunnlag om hvordan den vil se ut, men ville jo alltid likt å få sett litt mer Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Da er en del ny info ute: While being always online is not necessary, a network connection is important to fully enjoy the features of the PS4. The PS4 will initially act as a stand-alone web server for the PlayStation App. In the future there’s the possibility of this to be expanded through the cloud, with the PS4 and PlayStation App interacting through the cloud, allowing cooperative play between multiple players. The secondary chip for ultra-low power operation will mostly activate at night from 1 to 4 AM and download any required update automatically. It will also activate when software is purchased through external means like the PlayStation App. Power consumption will vary greatly depending on the performance of the game played. The noise level of the console during operation is generally much lower than it was on the PS3. The PS4′s cooling fan has a low noise level and stepless speed control (meaning that it will increase its speed to match heat smoothly and not in sudden steps like the one on the PS3). Since the Blu-Ray player is 6x instead of 2x (like the one on the PS3 was), the spinning noise is actually louder. Ito-san feels it’s not annoyingly louder and it will be countered by caching data on the hard disk drive. It’ll be mostly audible during the initial spin-up. The Audio/Video performance (for movies and music) of the PS4 will target PS3 levels at launch, but will be improved through updates, for instance with the addition of 4K, as Sony is also an Audio/Video company. The theme of the PS4 is “Personalization”, meaning that it will offer an experience tailored to each individual. http://www.videogamer.com/news/ps4_startup_beep_sounds_identical_to_ps3s.html http://www.dualshockers.com/2013/09/24/sonys-svp-gives-new-info-on-the-ps4s-noise-level-power-consumption-media-performance-and-more/ Endret 25. september 2013 av Selvin 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Stand alone web serrver faktisk... Behovet for IPv6 ER her! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Da er to europeiske bundles revealed! http://blog.eu.playstation.com/2013/09/26/killzone-shadow-fall-ps4-bundles-unveiled/#more-148917 Endret 26. september 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 spurte de på gamestop op killzonebundlen inorge og de sa det kun var spillet i siden det kun skilte 500 kr på akkurat den pakken Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Tok sjansen på å bestille fra CDON! Men ender vel opp med å prøve lykken i butikken på lanseringsdato.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 spurte de på gamestop op killzonebundlen inorge og de sa det kun var spillet i siden det kun skilte 500 kr på akkurat den pakken Om det kun er spillet som følger med så er jo ikke denne pakken noe billigere. Da holder jeg meg til bestillingen jeg allerede har på kun PS4 maskinen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 samme her. han sa at prisen ikke gikk opp i opp heller. hvis du ser på linken over så ser du at det er større prisforskjell på pakken. tror begge kommer men den som gamestop tar 4k for har kun spillet i esken men beholder reservasjonen på bagge pakkene til det er 100% sikkert Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Viss du ser på andre pakken der er det ekstra kontroller og kamera, den pakken blir rimiligere. Men jeg får kjøpe det senere Tar ikke risikoen på avbestilling og ny bestilling hehe.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 bllir rimeligere en å kjøpe sepperat men tror nok den pakken kommer til å koste 5000 ellerno. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg skal ihvertfall tviholde på bestillingen min fra Komplett Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 En som roter litt i menyen på PS4 http://youtu.be/kj1JkTeRuvI Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kan man gå inn på en Elkjøp butikk å reservere ps4, slik at man er sikret seg en på releasen? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kan man gå inn på en Elkjøp butikk å reservere ps4, slik at man er sikret seg en på releasen? Jeg tror de er utsolgt over hele fjøla nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kan man gå inn på en Elkjøp butikk å reservere ps4, slik at man er sikret seg en på releasen? Noe sier meg at etterspørslen etter PS4 er så stor verden over at det kommer til å være millioner som ikke får konsoll på slippdato, samtidig som millioner vil! Mao, du får den neppe til release, men du kan fort få den lenge før andre konsoller klarer å stable noe på beina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå