Windoge Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Skjønner ikke hvorfor folk plutselig ikke er interessert spillet lenger fordi det er gratis. Spillet er ment som en tech demo for Capcom. Det kommer jo som alltid en mulighet hvor du kan betale for x2 xp, faster unlocks osv men sånn vill det alltid være spill bransjen. Fordi veldig mange hadde håpet på et nytt storspill som ligner på Dark Souls. Capcom har ikke akkurat noe godt rykte på seg når det kommer til ting som DLC og F2P. Som regel betyr MMO-lignende spill nedjustert grafikk, og grafikken ser mye verre ut enn det jeg først antok, basert på traileren som først ble vist. Men personlig spiller jeg svært lite som krever online, F2P, eller ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Thrustmaster T80RS Limited Edition ratt til til PS4 Driveclub Edition til 999kr på Komplett.no 1 Lenke til kommentar
Billon Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 jeg så bestillingen min på komplett.no, og nå står det "Forventet sendingsdato 2013-12-13" utrolig kjipt at jeg får den ikke på lanserings dato. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 14.08.2013 Da har du deg selv å takke, du var nok litt for sent ute der. Utrolig stor etterspørsel Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg skal fortsatt bare spankulere inn i butikken og hente et eksemplar uten å forhåndsbestille. Lett som en plett. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg skal fortsatt bare spankulere inn i butikken og hente et eksemplar uten å forhåndsbestille. Lett som en plett.Støtter den Lenke til kommentar
Billon Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 fikk svar fra komplett.no idag Hei. Per i dag har vi ikke fått bekreftet hvor mange PS4 konsoller vi får til lansering. Signalene vi har fått tyder på at ordrene vi har mottatt fra midten av august og bakover vil få til lansering , mens eldre ordre ikke får på lanseringsdato. Vi vil komme med mer konkret info så snart vi får bekreftede tall fra Sony. Med vennlig hilsenRogerSalg & Kundeservice Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Forventet sendingsdato 2014-01-16 Tror jeg sletter den ordren Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ja, fikk samme, slettet den med en gang. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det blir helt sikkert nattåpent flere steder, Expert Klingenberg og mest sannsynlig en eller annet Elkjøp megastore og gamestop. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det blir helt sikkert nattåpent flere steder, Expert Klingenberg og mest sannsynlig en eller annet Elkjøp megastore og gamestop. jepp, det er akkurat det jeg satser på nå. men det er greit å ha komplett som backup. hvis alt går til helvete så vet jeg at komplett kommer til å sende ps4 i midten av desember men hvis jeg får tak i ps4 på lanseringsdato så er det bare å slette ordren Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Litt brukergrensesnitt bilder: 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det nye brukergrensesnittet ser bedre ut enn Xbox One sitt, som forøvrig nesten er identisk med Xbox 360 sitt. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Nå er jeg ikke noe særlig fan av 360 sitt grensesnitt altså, og jeg jubler ikke akkurat av de bildene over her. Må nesten få teste sjøl før jeg kan danne meg en mening egentlig. Nå er det bare ett hav med bilder og dritt over alt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Håper det går an å skifte farge, er ikke helt glad i den blåfargen. Er liksom "Chelsea". Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Tenk at det bare er 2 måneder igjen snart, gleder meg veldig, får ikke brukt konsollen før 15 desember, men dette blir bra håper jeg Alle multiplat som kommer til ps3 og ps4 blir kjøpt på ps4, så håper jeg å se forskjeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå