Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor folk plutselig ikke er interessert spillet lenger fordi det er gratis. Spillet er ment som en tech demo for Capcom. Det kommer jo som alltid en mulighet hvor du kan betale for x2 xp, faster unlocks osv men sånn vill det alltid være spill bransjen.

 

Fordi veldig mange hadde håpet på et nytt storspill som ligner på Dark Souls. Capcom har ikke akkurat noe godt rykte på seg når det kommer til ting som DLC og F2P. Som regel betyr MMO-lignende spill nedjustert grafikk, og grafikken ser mye verre ut enn det jeg først antok, basert på traileren som først ble vist.

 

Men personlig spiller jeg svært lite som krever online, F2P, eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk svar fra komplett.no idag

 

Hei.

Per i dag har vi ikke fått bekreftet hvor mange PS4 konsoller vi får til lansering. Signalene vi har fått tyder på at ordrene vi har mottatt fra midten av august og bakover vil få til lansering , mens eldre ordre ikke får på lanseringsdato.

Vi vil komme med mer konkret info så snart vi får bekreftede tall fra Sony.

Med vennlig hilsen
Roger
Salg & Kundeservice

Lenke til kommentar

Det blir helt sikkert nattåpent flere steder, Expert Klingenberg og mest sannsynlig en eller annet Elkjøp megastore og gamestop.

jepp, det er akkurat det jeg satser på nå. men det er greit å ha komplett som backup. hvis alt går til helvete så vet jeg at komplett kommer til å sende ps4 i midten av desember men hvis jeg får tak i ps4 på lanseringsdato så er det bare å slette ordren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...