Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Ser jo helt ok ut da, spørs å variert osv det blir utover...

 

Men jeg lurer på hvordan det blir med lyset som er på DS4, som en ser på klippet så ser en refleksjonen i skjermen. Nå står han veldig nærme men jeg tipper det synes godt på avstand også, spesielt for dem som har tv med endel refleksjon. Som dem fleste har idag.

 

Jeg spiller for det meste i litt dempet til helt mørkt rom for bedre innlevelse osv. Håper ikke det blir noe som kommer til å irritere meg...blir for teit å måtte teipe over LED lyset..

 

 

EDIT: Ser den jævla refleksjonen på klippet på andre siden også...huff...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men spørsmålet er, er refleksjonen fra videoen jeg postet fra gamepaden eller noe annet? Jeg tittet raskt etter, og om du ser på fingrene hans ser det ut som om det lyser grønt fra gamepaden, mens lyset på tven er blått.

 

Jeg aner ikke.

 

 

Edit: Men på den andre som du postet så man det godt.

 

Edit2: Og da så jeg det lettere på første videoen og. Hah.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

While it's not yet clear if Sony has replicated this move outside of North America, it's a wise decision by the company to try and make sure that retailers aren't left without stock in the run-up to Christmas.

 

 

tviler på de gjør det her i norge da det er mindre sammarbeid med butikker slik. tro meg folk hade blitt pist om de får beskjed om at de må vente til januar med å få en og så viser det seg at man kan plukke en med seg hehe

Lenke til kommentar

Da forhåndsbestilte jeg også i ren frykt. Tenkte å handle i butikk på release, men det kan jo fort bli umulig ser det ut som. Er utrolig hvor mange rare butikker det er som selger PS4, til og med Ellos selger jo PS4! Så her er vel nøklen å finne en butikk med få forhåndsbestillinger.

Hvor forhåndsbestilte du? Lurer på dette da jeg ikke har peiling på hvor jeg bør forhåndsbestille. :)

Lenke til kommentar

Hvor forhåndsbestilte du? Lurer på dette da jeg ikke har peiling på hvor jeg bør forhåndsbestille. :)

Bestilte fra spillsjappa.no

Vet ikke om det var det beste stedet, men var der jeg hadde mest tro på at jeg kunne få på release. Mange steder har stengt forhåndssalget.

Endret av evenb0302
Lenke til kommentar

Har skjønt at forhandlerne ikke reserverer 100% av innkommende konsoller for forhåndsbestillinger nettopp for å ha maskiner i salg på lanseringsdagen fordi det er dårlig strategi å ha en lanseringsdato "men beklager du skulle ha forhåndsbestilt for flere måneder siden - vi er utsolgt" alle steder..

 

Men at de mest besøkte butikkene kommer til å gå tom etterhvert kan nok hende. Jeg er så heldig å bo halvveis ute i gokk så jeg har ca 12 butikker å dra til når det gjelder ting som dette og jeg har aldri opplevd utsolgt på de mest populære produktene.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Har skjønt at forhandlerne ikke reserverer 100% av innkommende konsoller for forhåndsbestillinger nettopp for å ha maskiner i salg på lanseringsdagen fordi det er dårlig strategi å ha en lanseringsdato "men beklager du skulle ha forhåndsbestilt for flere måneder siden - vi er utsolgt" alle steder..

 

Men at de mest besøkte butikkene kommer til å gå tom etterhvert kan nok hende. Jeg er så heldig å bo halvveis ute i gokk så jeg har ca 12 butikker å dra til når det gjelder ting som dette og jeg har aldri opplevd utsolgt på de mest populære produktene.

Hvor bor du?! Drar gjerne til gokk den 29. nov på en liten roadtrip!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...