Idba Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Da har Rockstar avkreftet GTA 5 til PS4. http://www.psu.com/a021029/No-plans-for-GTA-V-on-PS4-says-Rockstar Alle kan lyve vettu Men hvis den ikke kommer til PS4 kjøper jeg den gjennom Gaikai istede Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Lurer på om PS4en tar opp gameplay automatisk gjennom Gaikai også. Er mye morsomt som skjer i GTA5 jeg kunne tenkt å tatt vare på. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Lurer på om PS4en tar opp gameplay automatisk gjennom Gaikai også. Er mye morsomt som skjer i GTA5 jeg kunne tenkt å tatt vare på. Den lagrer jo de siste 15 minuttene så jeg tipper nok den gjør det Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tror endel av dere har litt for høye forventninger til Gaikai. Om dere tror det blir som å spille et fysisk PS3 spill så vil dere nok bli skuffet. Jeg har prøvd Gaikai til PC før Sony kjøpte det opp og OnLive tjensten. Det er jo video streaming tjenester dette og som betyr latency og komprimering. Bilde er ikke i nærheten så skarpt som om du kjører spillet lokalt. Og det er forsinkelser pga avstand til servere. Det kan jo hende Sony forbedrer tjenesten og teknologien. Men for at det skal bli spillbart så må Sony bygge ut med servere i Europa. Dette er vel grunnen til at det blir i nord Amerika til å starte med bare. Tipper det vil ta flere år før vi får dette i Norge, og da kommer det alt på igjen hvor nærme serverene er. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tror endel av dere har litt for høye forventninger til Gaikai. Om dere tror det blir som å spille et fysisk PS3 spill så vil dere nok bli skuffet. Jeg har prøvd Gaikai til PC før Sony kjøpte det opp og OnLive tjensten. Det er jo video streaming tjenester dette og som betyr latency og komprimering. Bilde er ikke i nærheten så skarpt som om du kjører spillet lokalt. Og det er forsinkelser pga avstand til servere. Det kan jo hende Sony forbedrer tjenesten og teknologien. Men for at det skal bli spillbart så må Sony bygge ut med servere i Europa. Dette er vel grunnen til at det blir i nord Amerika til å starte med bare. Tipper det vil ta flere år før vi får dette i Norge, og da kommer det alt på igjen hvor nærme serverene er. Betyr ikke dette at man risikerer at en solid enspilleropplevelse kan bli brutt av dårlig eller brutt forbindelse? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tror endel av dere har litt for høye forventninger til Gaikai. Om dere tror det blir som å spille et fysisk PS3 spill så vil dere nok bli skuffet. Jeg har prøvd Gaikai til PC før Sony kjøpte det opp og OnLive tjensten. Det er jo video streaming tjenester dette og som betyr latency og komprimering. Bilde er ikke i nærheten så skarpt som om du kjører spillet lokalt. Og det er forsinkelser pga avstand til servere. Det kan jo hende Sony forbedrer tjenesten og teknologien. Men for at det skal bli spillbart så må Sony bygge ut med servere i Europa. Dette er vel grunnen til at det blir i nord Amerika til å starte med bare. Tipper det vil ta flere år før vi får dette i Norge, og da kommer det alt på igjen hvor nærme serverene er. Vi har jo allerede sett det nivået Vita TV streamer Knack fra PS4 på,, så jeg er ikke redd for latency og sånt Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ting ser ofte bedre ut på demonstrasjoner/reklamer enn det egentlig gjør. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ting ser ofte bedre ut på demonstrasjoner/reklamer enn det egentlig gjør. Yoshida viste det fram på en live event (tgs) så tror ikke det var noe tukling involvert får å få det se å se bedre ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Betyr ikke dette at man risikerer at en solid enspilleropplevelse kan bli brutt av dårlig eller brutt forbindelse? Stemmer det, det er strengt tatt en video som vises på tv. Blir det dårlig forbindelse så blir bilde dårligere og mister du nett forbindelse så får du ikke spille... Vi har jo allerede sett det nivået Vita TV streamer Knack fra PS4 på,, så jeg er ikke redd for latency og sånt Latency vil bli et problem også på VitaTV over internet. Men det vil nok bli et mindre problem da det går via din ISP og ikke via servere plassert i et helt annet land. Så tiden det vil ta for deg å sende informasjon og få responsen tilbake vil bli kortere. Det vil nok kreve en bra linje ut hjemme hvor PS4 står og en bra forbindelse der du skal ta imot signalet. Hjemme over lokalt nettverk vil nok latency være minimalt, men borte det vil den ikke bli. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Stemmer det, det er strengt tatt en video som vises på tv. Blir det dårlig forbindelse så blir bilde dårligere og mister du nett forbindelse så får du ikke spille... Latency vil bli et problem også på VitaTV over internet. Men det vil nok bli et mindre problem da det går via din ISP og ikke via servere plassert i et helt annet land. Så tiden det vil ta for deg å sende informasjon og få responsen tilbake vil bli kortere. Det vil nok kreve en bra linje ut hjemme hvor PS4 står og en bra forbindelse der du skal ta imot signalet. Hjemme over lokalt nettverk vil nok latency være minimalt, men borte det vil den ikke bli. Enig. Vita TV passer best i hjem som har bra internet. Heldigvis har alle vennene mine det så vi kommer til å storkose oss Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Stemmer det, det er strengt tatt en video som vises på tv. Blir det dårlig forbindelse så blir bilde dårligere og mister du nett forbindelse så får du ikke spille... Latency vil bli et problem også på VitaTV over internet. Men det vil nok bli et mindre problem da det går via din ISP og ikke via servere plassert i et helt annet land. Så tiden det vil ta for deg å sende informasjon og få responsen tilbake vil bli kortere. Det vil nok kreve en bra linje ut hjemme hvor PS4 står og en bra forbindelse der du skal ta imot signalet. Hjemme over lokalt nettverk vil nok latency være minimalt, men borte det vil den ikke bli. Høres definitivt ut som en måte jeg ikke vil spille på. Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Etterspørselen etter playstation 4 skal visst være over all forventning, noe som fort vil føre til for få konsoller. Noen som vet hvor alvorlig dette er, og om det i det hele tatt kan bli veldig vanskelig å få kjøpt en playstation 4 på releasedagen? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Etterspørselen etter playstation 4 skal visst være over all forventning, noe som fort vil føre til for få konsoller. Noen som vet hvor alvorlig dette er, og om det i det hele tatt kan bli veldig vanskelig å få kjøpt en playstation 4 på releasedagen? De fleste steder er vel utsolgt, men du burde skjekke hos de lokale butikkene dine (Gamestop, Elkjøp, Game osv) og spørre dem. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ser på komplett nå at dem har endre datoen på Playstation 4 forhåndsbestilling nå til 16 januar. Regner med dem er utsolgt for release datoen da. Godt jeg bestilte i juni! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Da har Rockstar avkreftet GTA 5 til PS4. http://www.psu.com/a021029/No-plans-for-GTA-V-on-PS4-says-Rockstar Hva? Viss du leser saken har de ikke avkreftet GTA 5 til PS4. De sier barre de ikke kommer riktig enda. Da har Rockstar avkreftet GTA 5 til PS4. http://www.psu.com/a021029/No-plans-for-GTA-V-on-PS4-says-Rockstar Hva? Viss du leser saken har de ikke avkreftet GTA 5 til PS4. De sier barre de ikke kommer riktig enda. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ser på komplett nå at dem har endre datoen på Playstation 4 forhåndsbestilling nå til 16 januar. Regner med dem er utsolgt for release datoen da. Godt jeg bestilte i juni! Hva står det på din side? Altså har du fått endret dato på når du får den fra komplett? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hva står det på din side? Altså har du fått endret dato på når du får den fra komplett? På ordren min står det: 1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-11-28 Regner med jeg er safe da? Lenke til kommentar
Diskusjonistan Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hva tror dere den omtrentlige prisen på en ps4 med brukbar minne vil ligge på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) På ordren min står det: 1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-11-28 Regner med jeg er safe da? Står dette hos meg så regner med du er "safe" ja. Endret 19. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Står dette hos meg så regner med du er "safe" ja. Det står det samme hos meg også (gamezone), men aner ikke hvorvidt dette er sikkert? Endret 19. september 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå