Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil PS4 oppskalere alle sine 720p spill til 1080p, på samme måte som XOne? Eller er det ikke sagt noe om det?

 

Trolig vil PS4 ha 1080p som standard oppløsning for alle spill og titler , utifra forbedringene som er gjort så er det forventet at den vil greie en plass mellom 40 til 60fps uten problemer. Dette blir litt spekulasjon inntil PS4'en blir tilgjengelig, men utifra det jeg har hørt ( rykter ) så har den gitt en ok opplevelse til de som har vært så heldige å få prøvd noen av de spillene som er under utvikling (det ble påpekt at noen spill var "hakkete" men disse var også tidlig i utviklingen ) .

 

En tidlig test av Ps4

Lenke til kommentar

 

 

Men dette er ikke Red Dead, og GTA kommer til PC, om du liker det eller ikke. Mange butikker har allerede begynt å ta inn forhåndsbestillinger og det er PC koder i selve spillet. http://www.youtube.com/watch?v=19oS5qUmTQA

 

Enten jeg liker det eller ikke? Merkelig ordvalg, skulle tro jeg hadde utvist en slags skadefryd her. Jeg bare påpeker fakta. Jeg tror GTA V kommer på PC, men det ville vært løgn å si at jeg visste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...