jeh87 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har det på PS3 nå Men skal også kjøpe dette til PS4. Blir ikke før om 5-6 mnd tipper jeg? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Spillet er ikke engang annonsert til PS4. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Spillet er ikke engang annonsert til PS4. Nei, men det finnes både PC og PS4 koder i konsoll versjonen. 100% sikker på at den kommer til PS4 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Selvsagt kommer det seinere, Rockstar skal bare melke ut de gamle konsollen først. Er enkel jobb å porte over og legge til litt tweeks og Dlc content når det kommer ut for PC og next gen. Jeg har ingen PS3 lenger så gidder ikke å kjøpe ny nå, er ikke lenge til 29 november og PS4 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 New gameplay from the new survival horror freak-fest. http://www.ign.com/videos/2013/09/17/the-evil-within-tgs-trailer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Gleder meg som faen, er vell det spillet jeg ser mest frem til nå. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Nei, men det finnes både PC og PS4 koder i konsoll versjonen. 100% sikker på at den kommer til PS4 de er ikke helt sikre på om spillet kommer til både pc og ps4, koden fra pc kan være fra produksjonen av spillet siden de fleste spill blir laget på pc lignende arkitektur eller hva nå det heter Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Vil PS4 oppskalere alle sine 720p spill til 1080p, på samme måte som XOne? Eller er det ikke sagt noe om det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 New gameplay from the new survival horror freak-fest. http://www.ign.com/videos/2013/09/17/the-evil-within-tgs-trailer Ser meget bra ut! Håper dette tar steget lengst mulig vekk den dritten Resident Evil har blitt 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Selvsagt, tilogmed PS3 gjør jo det. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Vil PS4 oppskalere alle sine 720p spill til 1080p, på samme måte som XOne? Eller er det ikke sagt noe om det? Trolig vil PS4 ha 1080p som standard oppløsning for alle spill og titler , utifra forbedringene som er gjort så er det forventet at den vil greie en plass mellom 40 til 60fps uten problemer. Dette blir litt spekulasjon inntil PS4'en blir tilgjengelig, men utifra det jeg har hørt ( rykter ) så har den gitt en ok opplevelse til de som har vært så heldige å få prøvd noen av de spillene som er under utvikling (det ble påpekt at noen spill var "hakkete" men disse var også tidlig i utviklingen ) . En tidlig test av Ps4 Lenke til kommentar
Idba Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 de er ikke helt sikre på om spillet kommer til både pc og ps4, koden fra pc kan være fra produksjonen av spillet siden de fleste spill blir laget på pc lignende arkitektur eller hva nå det heter det kommer, bare vent å se Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Spillet er ikke engang annonsert til PS4. Haha. Du vet like godt som meg at GTA V vil komme til PC og PS4. Så det svaret der er bare tullete Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Haha. Du vet like godt som meg at GTA V vil komme til PC og PS4. Så det svaret der er bare tullete Nei, vi tror det. Vi trodde det om Red Dead Redemption også. 1 Lenke til kommentar
Idba Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Nei, vi tror det. Vi trodde det om Red Dead Redemption også. Men dette er ikke Red Dead, og GTA kommer til PC, om du liker det eller ikke. Mange butikker har allerede begynt å ta inn forhåndsbestillinger og det er PC koder i selve spillet. http://www.youtube.com/watch?v=19oS5qUmTQA 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det var da butikker som tok inn forhåndsbestillinger av RDR til PC og. Og PC-koder kan evt være pga motoren som kanskje kan brukes til flere spill i fremtiden. Selv om jeg også tror at det kommer til PC er det ikke 100% sikkert før vi hører det fra R*. 3 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Men dette er ikke Red Dead, og GTA kommer til PC, om du liker det eller ikke. Mange butikker har allerede begynt å ta inn forhåndsbestillinger og det er PC koder i selve spillet. http://www.youtube.com/watch?v=19oS5qUmTQA Enten jeg liker det eller ikke? Merkelig ordvalg, skulle tro jeg hadde utvist en slags skadefryd her. Jeg bare påpeker fakta. Jeg tror GTA V kommer på PC, men det ville vært løgn å si at jeg visste det. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Skjønner ikke at du gidder en gang GTA V vil komme til PC! Uansett hva... Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 New gameplay from the new survival horror freak-fest. http://www.ign.com/videos/2013/09/17/the-evil-within-tgs-trailer Wow dette er jo bare helt syre! Begynner å få Condemned feelinga nå.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Deep Down bilder. Virker som det er mye motion blur effekter på gang i spillet. Enten for å gi det et mer film utseende eller for å skjule dårlig frame rate kanskje... Samme kan det være...det er huler og drager...nok for meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå