jihn Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Watch Dogs såg pissdårlig ut på dagens konsoller utifrå noe gameplay jeg såg tidligere i sommer ihvertfall. Watch dogs ser jo ikke ut som noen gudegave enda. Men det er jo noe tidlig å si. Etterhvert som vi nærmer oss launch, så er det jo bare å slette spillets ordrelinje inne på komplett, dersom spillet ikke ser ut som om det leverer varene selvfølgelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Watch Dogs såg pissdårlig ut på dagens konsoller utifrå noe gameplay jeg såg tidligere i sommer ihvertfall. Takk, føler meg bedre nå! Så ikke noe særlig ut så tok et impulsivt nei og gikk for bare AC. 379 for AC var bra. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Tuller dere eller?!?!?Har dere sett PS4 gameplay videoen? http://www.youtube.com/watch?v=Bm2ZcPM6UFE Endret 11. september 2013 av jeh87 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Tuller dere eller?!?!? Har dere sett PS4 gameplay videoen? http://www.youtube.com/watch?v=Bm2ZcPM6UFE Ubisoft har gitt falske forhåpninger før.. Men jeg ser virkelig fram til det, go har trua på at det blir så bra som det ser ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Watchdogs til PS4 ser jo veldig bra ut da....men det var et klipp tidligere som så helt for jævlig ut. Og det var vist et klipp som ikke skulle ha kommet ut vistnok. Og ryktet var at det var PS3 utgaven.. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ja jeg så den PS3 utgaven Var veldig stor forskjell.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Game Reactor var ikke imponerte over Watch Dogs når de testet det. Assassins Creed 3 var heller ikke spesielt bra. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Watchdogs til PS4 ser jo veldig bra ut da....men det var et klipp tidligere som så helt for jævlig ut. Og det var vist et klipp som ikke skulle ha kommet ut vistnok. Og ryktet var at det var PS3 utgaven.. Dette du sikter til ? Ser ihvertfall veldig tamt ut i forhold til det Ubisoft liker å vise til PS4 og One Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Vet ikke.. er noe ved Watchdogs som ikke helt får meg crazy. Grunnen til AC ble kjøpt er fordi det var billig nå, og det at jeg har spilt alle på PS3, så må nesten ha neste delen av eventyret uansett; og som en next-gen launch funker den da fjell. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Dette du sikter til ? Ser ihvertfall veldig tamt ut i forhold til det Ubisoft liker å vise til PS4 og One Det ser definitivt verre ut enn GTA IV på dagens konsoller. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ser de har ett slikt tilbud med at du får 90 dager gratis om man bestille playstation plus nå. Er det da mulig å starte det abonnomentet fra når man selv vil eller må man starte det med en gang man har betalt? Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Det starter med en gang du kjøper det via PS Store, Endret 12. september 2013 av jeh87 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Dette du sikter til ? Ser ihvertfall veldig tamt ut i forhold til det Ubisoft liker å vise til PS4 og One Ja der har vi klippet! Det er ikke spesielt pent altså... Er litt forskjell ifra det der og til hva som blir på PS4/XBO. Og jaggu godt er det! 2 Lenke til kommentar
Idba Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ser de har ett slikt tilbud med at du får 90 dager gratis om man bestille playstation plus nå. Er det da mulig å starte det abonnomentet fra når man selv vil eller må man starte det med en gang man har betalt? Hvis du kjøper det fra PS store starter den med en gang, hvis du kjøper den f.eks fra Gamestop starter den når du skriver in koden. Men du må huske at 90+ varer bare til 20. sep Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er ikke de 90 ekstra dagene PSN eksklusivt? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er ikke de 90 ekstra dagene PSN eksklusivt? sorry min feil Trodde det gjaldt uansett om du kjøpte den digitalt eller pysisk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Det har vært litt bekymringer ifra folk at en muligens ikke kan laste opp video en har tatt opp av gameplay til Youtube. Yoshida gikk ut med denne mld idag, jeg kom samtidig "ut av skapet". Endret 12. september 2013 av _LarZen_ 3 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Et ord: "awesome" :-D Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg ville fått tak i 2 nye konsoller dette året, men den andre leiren bare løy til meg, sa ditt og endrer på datt. Jaja, da får jeg storkose meg med Playstation 4 med 10 spill imens da! 29.november starter showet! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Demonstrasjon av Driveclub sitt dynamiske døgnsystem Synd 30fps dreper dette spillet fullstendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå