Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Hahaha, fy faen. Hadde vært jævla kult å kunne spille spillet med den dubben.

Det spillet så rått ut, blir litt som crash bandicoot men med mer action, synd det ikke kommer til ps3...

Lenke til kommentar

Jupp, men vil gamle VITA funkere like bra eller må man kjøpe den billigere versjonen? :p

 

Edit: Dualshock 4 funker som move kontroller?

Selvsagt funker den like bra.

 

DS4 har en move-lykt foran, som i teorien kan brukes som kontroller. Jeg tror ikke den er seælig god å bruke til slikt, så den blir vel brukt mest til småfunksjoner som "Rist kontrolleren for å kaste den sinte katta bort fra ryggen din" etc.

Lenke til kommentar

Det fant jeg aldri ut av faktisk, før nopen påpekte det i tråden til spillet. Kan ikke huske jeg gikk tom for batteri heller :p Men sixaxis var bare en billig, ekkel gimmick Sony måtte putte på plass ettersom de ikke hadde mulighet for rumble-funksjon.Fy flate den orginale PS3 kontrollen føles virkelig ut som ett nille produkt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

The Last of Us brukte det nylig til å riste batteriene i lommeløkta så de varte litt lengre.. :p

Jeg tok og søkte litt rundt og det viser seg at etter 2008 sluttet de å prøduserer sixaxis kontroller og kom da heller med dualshock 3 med vibrasjon, hadde jeg vist dette hadde jeg aldri kvittet meg med min gamle ps3 kontroll da jeg kjøpt ny, det betyr at vist jeg skal spille gamle ps3 igjen vil jeg ikke ha sixaxis funksjonen):

Lenke til kommentar

Jeg tok og søkte litt rundt og det viser seg at etter 2008 sluttet de å prøduserer sixaxis kontroller og kom da heller med dualshock 3 med vibrasjon, hadde jeg vist dette hadde jeg aldri kvittet meg med min gamle ps3 kontroll da jeg kjøpt ny, det betyr at vist jeg skal spille gamle ps3 igjen vil jeg ikke ha sixaxis funksjonen):

Er jo bevegelsessensorer i den nye å. Eller tenkte du på samleverdien eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du har sixaxis, den har bevegelsessensor, men ikke vibrasjon siden Sony ventet på no rettslig greier. Dualshock 3 har bevegelsessensoren, men også vibrasjon.

 

Dualshock 3 er med andre ord bedre.

hm da så, da skjønner jeg hvorfor de skiftet kontroll navn og laget en ny en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...