Centy88 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Playstation 4 er jo rene kunstverket ! Den skal stå oppreist ved siden av tven. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Skal bli intressant å se om 500gb vil holde hvis man vil/må innstalere alle spill + alle andre apps og programmer + det systemet tar. Spørs om det ikke blir en del sletting på mange etterhvert. Man kan bytte til en større HDD på PS4 EDIT: Min må nok ligge, har rett og slett ikke plass slik ståa er nå Så kommer jo mastadonten Xbox One også.. Endret 9. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Må si at jeg liker designet på PS4 mer og mer. Men er det ingen måte å slå av det blå lyset på? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Playstation 4 er jo rene kunstverket ! Den skal stå oppreist ved siden av tven. Jeg tror du mener "Tven skal stå oppreist ved siden av PS4". Den ser jo helt nydelig ut! Endret 9. september 2013 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Its like.... Magic 7 Lenke til kommentar
Billon Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bestilte min ps4 hos komplett.no i slutten av juni og jeg valgte å betale hele beløpet når jeg mottar ps4 på drop point i Oslo. Lurer nå på om det var lurt? kan hende at de prioriterer folk som har betalt for konsollen enn meg? noen som vet noe om sånt? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 @Billon: Jeg gjorde akkurat det samme så håper de ikke gjør det nei Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Burde ikke ha noe å si om du har forhåndsbetalt eller ikke. Bare tidspunkt for bestilling burde ha noe å si. Tror ikke det er bra PR strategi av komplett om dem skulle gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 bilde (2).jpg Hahahaha, utmerket reaksjon LarZen. xD Og det der er den tykkeste pc-skjermen jeg har sett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hahahaha, utmerket reaksjon LarZen. xD Og det der er den tykkeste pc-skjermen jeg har sett. Hehe, den har jeg hatt i mange år! En skikkelig feit Nec skjerm med IPS panel Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bestilte min ps4 hos komplett.no i slutten av juni og jeg valgte å betale hele beløpet når jeg mottar ps4 på drop point i Oslo. Lurer nå på om det var lurt? kan hende at de prioriterer folk som har betalt for konsollen enn meg? noen som vet noe om sånt? Om jeg ikke tar feil så trekker de uansett ikke penger før de sender resten av de forhåndsbestilte. Det gjøres kun en reservasjon som går ut etter noen dager for å se at man har dekning for kjøpet. Lenke til kommentar
Kagimon Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Deep Down PS4 Gameplayhttp://www.youtube.com/watch?v=SeaQDSK6A_U Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=yqBe6RYXicA Hahaha, fy faen. Hadde vært jævla kult å kunne spille spillet med den dubben. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Its like.... Magic 3 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ah, nydelig stykke håndverk! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 http://youtu.be/VWplhhktgqs 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Den er og blir deilig å se på edit: Lurer på om det går ann å bruke Vita i Norge som på filmen at du er borte ifra huset og eventuelt spiller på skolen. Endret 9. september 2013 av Andzel Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Temmelig misvisende reklame om man ikke kan bruke Vitaen og spille PS4-spill fra sin PS4 som står hjemme ja. Så regner nesten med at man kan gjøre det. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Temmelig misvisende reklame om man ikke kan bruke Vitaen og spille PS4-spill fra sin PS4 som står hjemme ja. Så regner nesten med at man kan gjøre det. Er det jeg tenker også men våres bredbånd i Norge er jo helt elendig. Så vil det funke uten fiber nett hjemme lix? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Latency vil jo være nøkkelordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå