Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Der var det ikke mye jeg forsto gitt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Der var det ikke mye jeg forsto gitt Hehe, prøv med nettleseren Chrome. Den kan oversette for deg Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Noen spesiell grunn til at ikke alle spill er støttet? Her er forresten en oversatt versjon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er vel spill som bruker f.eks touchpad-greia bak Vitaen f.eks, diverse features som ikke er på en vanlig gamepad. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Lagrer ps4 spill på hdr så man slipper driverstøy? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=VWplhhktgqs 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det var en bedriten trailer må jeg si. Så bedriten at jeg fikk lyst til å aldri kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Lagrer ps4 spill på hdr så man slipper driverstøy? Shuhei har skrevet på Twitter at man kan velge å installere spill på HDD. Finner ingen kilde akkurat nå, men jeg vet det stemmer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Alle spillerne MÅ installeres, men den installerer spillene mens man spiller. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Alle spillerne MÅ installeres, men den installerer spillene mens man spiller. nei? Hva det ikke sånn at du bestemme selv hvis du ville? Endret 9. september 2013 av Idba Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Skal bli intressant å se om 500gb vil holde hvis man vil/må innstalere alle spill + alle andre apps og programmer + det systemet tar. Spørs om det ikke blir en del sletting på mange etterhvert. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg er greit i vurderingsfasen om å kjøpe en av disse og sette inn når PS4 er i hus. Litt mer plass, mindre varme, ikke minst vesentlig raskere, men koster jo noen kroner Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg er greit i vurderingsfasen om å kjøpe en av disse og sette inn når PS4 er i hus. Litt mer plass, mindre varme, ikke minst vesentlig raskere, men koster jo noen kroner Koster jo mer enn konsollen i seg selv jo! I ps3 sitt tilfelle mener jeg å ha lest at det loader litt raskere, men absolutt ikke nok til å rettferdiggjøre prisen. Nå skal jeg ikke påstå noe som helst i ps4 sitt tilfelle, så om noen har info angående ssd i ps4 så skyt gjerne inn! 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg er greit i vurderingsfasen om å kjøpe en av disse og sette inn når PS4 er i hus. Litt mer plass, mindre varme, ikke minst vesentlig raskere, men koster jo noen kroner Løp å kjøp, stapper inn en SSD straks maskinen er i hus selv. Dog jeg nøyer meg med noe mindre plass i starten. Kan kjøpe stor SSD senere når prisene er mer overkommelige. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Når PS3 har blitt en del av hverdagen og man har gledet seg til PS4 helt siden de første ryktene er jag ganske så seriøs på det meste jeg skriver Lenke til kommentar
nipton Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Its like.... Magic Endret 9. september 2013 av nipton 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det var en bedriten trailer må jeg si. Så bedriten at jeg fikk lyst til å aldri kjøpe spillet. Forstod ikke en jævla dritt om hva dette her egentlig var for noe jeg da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Noen som har målene på konsollen, må nesten planlegge hvor jeg skal ha den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå