Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Men så ser ikke Sony behovet i å endre det som folk allerede liker.

 

Wow....du går virkelig all inn du. Hehe.

 

Det er fordi PS4 selger i form av produktet i seg selv. Sony trenger ikke, som MS trenger, å selge pappesker.

 

Hehe, selvfølgelig...selvfølgelig.

Ser på SCEJA pressekonferansen nå, men Ustream er jo møkk som vanlig. Noen annen kilde oppe å går?

Lenke til kommentar

Rimelig kjedelig og gammeldags design synes jeg, maskinen er jo ganske så sexy og jeg synes dem som Microsoft burde ha spilt litt mer på det med selve esken også.

 

Den skriker ikke akkurat se på meg slik som XBO sin eske gjør synes jeg.

Jepp, for det er gavepapiret som teller, og ikke innholdet.

 

SA gutten på 8 år til bestemoren sin på julaften i 98`

Lenke til kommentar

Deep Down så jo spennende ut da, artig at det er genererte områder og monstere. Og det er vel liten tvil om at Sony ønsker at en skal være online og dele mye.

 

Det passer meg fint da jeg synes slikt er moro, det å ta opptak av spill situasjoner og streame er gøy. Samt se hva venner holder på med osv.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hva er egentlig Vita TV? En Vita uten LCD-skjerm som man kobler til TV-en? Eller bare en slags trådløs adapter for å koble vanlig Vita til TV-en?

 

Etter hva jeg skjønte så er det en Vita i en boks. Koble til tv og spill alt som fins til Vita,PSP og PS1 spill. Samt kunne se på film osv.

 

Ganske så genialt egentlig, er du ute på farten så har du med deg Vita og vil du fortsette å spille når du kommer hjem så stikker du brikka i Vita TV saken.

 

Spørs om det vil selge noe spesielt da...

 

EDIT: Den vil jo kunne konkurerer med AppleTv. Den har mulighet for multimedia tjenester og vil ha støtte for Hulu. Og det kommer sikkert Netflix osv også.

 

Prisen blir rundt 600kr for kun selve boksen.

 

http://youtu.be/_MoTr_-FE0U

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Den kan visst også spille av PS4-spill via Remote Play. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men videoen viser vel at man kunne spille PS4-spill på gutterommet selv om PS4 er koblet til TV-en i stua.

 

Jeg antar at man kobler til Vita TV til TV-en på gutterommet, så streamer den spill fra PS4 på stua, så lenge de er koblet til samme nettverk. Den har Ethernet-inngang på baksiden, så trenger ikke nødvendigvis gjøre det trådløst.

 

Rundt 600 kroner, så ikke så veldig dyrt hvis den fungerer på den måten jeg tror den gjør (Spille PSP/Vita-spill på TV-en uten å måtte ha Vita fra før + bærbart mediacenter + mulighet til å spille PS4 i andre rom uten å måtte flytte med seg maskinen).

 

 

EDIT: Dette blir jo også den perfekte Gaikai-maskinen når den tid kommer. Tenk å spille PS2 og PS3-spill på hvilken som helst TV uten å ha noen ordentlig konsoll i det hele tatt. Må bare være koblet til PSN.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

En skulle jo tro at en kunne ta med VitaTV til fks en kompis og koble seg opp til din PS4 hjemme. Dem viser jo på en av videoene at en dame kobler seg til sin PS4 via Vita når hun er på skolen for å spille Knack.

 

Isåfall om det går og det funker bra så er det jo veldig kult da, den er jo forholdsvis liten så den er grei å a med seg om en skal ha en liten spillekveld hos noen som ikke har en PS4 osv..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

I teorien er det ingen grunn til at det ikke skal funke. PS4-en hjemme er da en server, Vita TV en klient/konsoll. Krever jo i praksis veldig stabil og rask internett mellom de to maskinene for at man ikke skal føle noe lag. Kanskje ikke noe for hardcorespillere som vil ha 1080p/60 fps, men hvertfall genialt for casual-spillere som vil spille FIFA sammen eller lignende.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...